Dette var likanes Brasse, men cover....jaja ;DBrasse skrev:![]()
http://open.spotify.com/album/7JNCT5U6c1A69U0cnxOGxS
Han Steve Gadd er no kjekk å låne øyrene til.
Og for eit jævlig cover. Fuuuu
gismo
Dette var likanes Brasse, men cover....jaja ;DBrasse skrev:![]()
http://open.spotify.com/album/7JNCT5U6c1A69U0cnxOGxS
Han Steve Gadd er no kjekk å låne øyrene til.
Og for eit jævlig cover. Fuuuu
Jeg skal sjekke om du lyver eller ikkegismo skrev:Meget bra!
;DLyngen skrev:Jeg skal sjekke om du lyver eller ikkegismo skrev:Meget bra!.
Visste du ikke at jeg er fra musikkpolitiet? Uanmeldt besøk dette 8). 3 låter sjekket.gismo skrev:;DLyngen skrev:Jeg skal sjekke om du lyver eller ikkegismo skrev:Meget bra!.
Smaken er som baken vet du Lyngen 8)
gismo
Da må jeg bare innse at det ikke ble noe napp denne gangen :-\. Du går fri for løgnbeskyldninger da denne platen er bra.Lyngen skrev:Visste du ikke at jeg er fra musikkpolitiet? Uanmeldt besøk dette 8). 3 låter sjekket.gismo skrev:;DLyngen skrev:Jeg skal sjekke om du lyver eller ikkegismo skrev:Meget bra!.
gismo
Det gjelder å terapere så sakte du kan, for inntektene tar slutt når pasienten har fått vett og forstand. (Fritt etter Odd B.)lars_erik skrev:Mens jeg -nok engang- registrerer at den psykiske helse litt over sørvestspissen blir stadig bedre (eller mye verre?), spiller jeg denne som dagens første;
åhh....ble litt engstelig nåLyngen skrev:Da må jeg bare innse at det ikke ble noe napp denne gangen :-\. Du går fri for løgnbeskyldninger da denne platen er bra.Lyngen skrev:Visste du ikke at jeg er fra musikkpolitiet? Uanmeldt besøk dette 8). 3 låter sjekket.gismo skrev:;DLyngen skrev:Jeg skal sjekke om du lyver eller ikkegismo skrev:Meget bra!.
gismo
![]()
![]()
Noen som har detrolfozzy skrev:
Se der, jaJega skrev:Koser meg med litt S&M Funk på vinyl.
Sa understreken, mens han tittet bort på Dag med håp i blikket.lars_erik skrev:Se der, jaJega skrev:Koser meg med litt S&M Funk på vinyl.S&M, det er nok midt i blinken for enkelte her inne.
hahahaha ;D Gammel vane er vond å vende, men jeg skal gjøre et ærlig forsøk, Jega.Jega skrev:Drit i de homo-greiene a roberten, det er S&M som er kult nå.
Ta på leather hosen og dans rundt i stua til James Brown!