[youtube=500,350]http://www.youtube.com/watch?v=fXnGxASoXn0[/video]
Jazzbluesrockcrooning, føkkings fantastisk.
http://open.spotify.com/album/4hjF5ylcCM1AeJ2F4SaQKL
Lucero er ukjent for meg. Skal sjekke hva det kan være.Townes skrev:Du hendelse. Slobberbone
Not your everyday-band @ hifisentralen ;D
Men om det var noken som skulle dradd dei fram, så var det vel ledestjerna. Eg har høyrt mest på tredjeplata deira, Everything You Thought Was Right Was Wrong Today (med fantastiske gimme back my dog på), men begynner å bli ei god stund sia sist.
The dexateens - Hardwire healing
![]()
http://open.spotify.com/album/2gsWmzGdnbrglqlQi0IoQK
@fozzy - Har du noke forhold til Lucero? Trur absolutt det må være noke for deg...
De har kommet fra meg. Jeg er jo som en far for deg, og prøver og rettlede deg så godt jeg kan.JanR skrev:Fan ta, har jo ett par Slobberbone skiver hjemme. Kommer de fra deg tro ? Eller var det fra pixy....husker ikke :
Sjekke de ut i ila eftan.
/jan
Og det settes stor pris på skal du viterolfozzy skrev:De har kommet fra meg. Jeg er jo som en far for deg, og prøver og rettlede deg så godt jeg kan.JanR skrev:Fan ta, har jo ett par Slobberbone skiver hjemme. Kommer de fra deg tro ? Eller var det fra pixy....husker ikke :
/jan
Uten og nevne navn, det er ikke alle som gjør det.JanR skrev:Og det settes stor pris på skal du viterolfozzy skrev:De har kommet fra meg. Jeg er jo som en far for deg, og prøver og rettlede deg så godt jeg kan.JanR skrev:Fan ta, har jo ett par Slobberbone skiver hjemme. Kommer de fra deg tro ? Eller var det fra pixy....husker ikke :
/jan
/jan
det er en tøff bør med mye husarrest og juling vil jeg trorolfozzy skrev:De har kommet fra meg. Jeg er jo som en far for deg, og prøver og rettlede deg så godt jeg kan.JanR skrev:Fan ta, har jo ett par Slobberbone skiver hjemme. Kommer de fra deg tro ? Eller var det fra pixy....husker ikke :
/jan
Takk skal du jævla ha finger's ;D65finger skrev:det er en tøff bør med mye husarrest og juling vil jeg trorolfozzy skrev:De har kommet fra meg. Jeg er jo som en far for deg, og prøver og rettlede deg så godt jeg kan.JanR skrev:Fan ta, har jo ett par Slobberbone skiver hjemme. Kommer de fra deg tro ? Eller var det fra pixy....husker ikke :
/jan
å, zwan!Roberten skrev:Selv om det er godt å kjenne motforestillingene mot Billy Corgan post-Siamese Dream blusse opp igjen når han nasalt og uengasjerende radbrekker seg igjennom en låt.
Roberten skrev:Albumstafetten fikk meg til å huske gammal Sabbath og derfra har det ballet på seg. Nå hører jeg på solodebuten til Tony Iommi hvor han har med seg en drøss vokalister.
Sporene med Dave Grohl, Henry Rollins, Ian Astbury og Billy Idol (!) er høydepunktene her, synes jeg. Selv om det er godt å kjenne motforestillingene mot Billy Corgan post-Siamese Dream blusse opp igjen når han nasalt og uengasjerende radbrekker seg igjennom en låt.
![]()
EDIT: grov trykkfeil
baluba skrev:Og det der mener du er maskulint? :RoDa skrev:Mye fittemusikk her, på tide med litt mannemusikk
![]()
R![]()
Jo, for all del, Mellon Collie er finfin den. Litt massiv, men knakende god.Townes skrev:Roberten skrev:Albumstafetten fikk meg til å huske gammal Sabbath og derfra har det ballet på seg. Nå hører jeg på solodebuten til Tony Iommi hvor han har med seg en drøss vokalister.
Sporene med Dave Grohl, Henry Rollins, Ian Astbury og Billy Idol (!) er høydepunktene her, synes jeg. Selv om det er godt å kjenne motforestillingene mot Billy Corgan post-Siamese Dream blusse opp igjen når han nasalt og uengasjerende radbrekker seg igjennom en låt.
![]()
EDIT: grov trykkfeil
Men var ikkje Mellon collie and the infinte sadness også mycket snygg då den kom i si tid? Men etter den ramlet eg fullstendig av lasset. Det som kom etter den er jo tidvis heilt grusomt.