K
Kaare G. Opsahl
Gjest
det gir seg selv ;D
Vedlegg
-
92.2 KB Visninger: 125
Å faen. Nå er det bare å blåse opp luftmadrassen og gjøre seg klar for syndefloden, for det der er nødt til å være ett av de syv tegnene på at dommedag er i anmarsj.65finger skrev:Kari Bremnes
ENDELIG er jeg klar for å vise frem MEGRoberten skrev:Å faen. Nå er det bare å blåse opp luftmadrassen og gjøre seg klar for syndefloden, for det der er nødt til å være ett av de syv tegnene på at dommedag er i anmarsj.65finger skrev:Kari Bremnes
Mens jeg gjør meg klar for endedagene hører jeg på Moddi - Floriography
![]()
Ah, du har blitt utsatt for Märtha og Engleskolen over et umenneskelig langt tidsrom og har funnet frem til den indre Fingern.65finger skrev:ENDELIG er jeg klar for å vise frem MEGRoberten skrev:Å faen. Nå er det bare å blåse opp luftmadrassen og gjøre seg klar for syndefloden, for det der er nødt til å være ett av de syv tegnene på at dommedag er i anmarsj.65finger skrev:Kari Bremnes
![]()
Roberten skrev:65finger skrev:Roberten skrev:Å faen. Nå er det bare å blåse opp luftmadrassen og gjøre seg klar for syndefloden, for det der er nødt til å være ett av de syv tegnene på at dommedag er i anmarsj.65finger skrev:Kari Bremnes
http
[/quote]ENDELIG er jeg klar for å vise frem MEG
[/quote]
Ah, du har blitt utsatt for Märtha og Engleskolen over et umenneskelig langt tidsrom og har funnet frem til den indre Fingern.
Koselig det.
[/quote]
Endelig, Fingern! Dette har vi venta på lenge. Dette står det stor respekt av, og jeg vil herved opplyse om at polakkene er tilbakekalt. Håper bare jeg fikk gjort det i tide :-\65finger skrev:ENDELIG er jeg klar for å vise frem MEGRoberten skrev:Å faen. Nå er det bare å blåse opp luftmadrassen og gjøre seg klar for syndefloden, for det der er nødt til å være ett av de syv tegnene på at dommedag er i anmarsj.65finger skrev:Kari Bremnes
![]()
Har den også jeglars_erik skrev:Feirer Fingerns oppstandelse med denne;
Wtf, din løkball! Luxury Liner er jo en überfin plate. Det står som en søyle i syttitallets komplette repetoir, uansett genre eller artist. For å roe ned etter dette sjokket må jeg spille Pascal Rogès tolkninger av Satie. Ingen vei utenom hvis jeg ønsker å unngå alvorlige arr på sjelen.dag1234 skrev:Den godeste Emmylou ble någgo over the top for meg.
Vel, jeg har et par hjemmebakte rosinboller i fryseren, men jeg tror ikke de hjelper så mye. En håndrullet Petterøes Mørk og Erik Satie tror jeg gjør en enda bedre jobb. Så Satie får fortsette, så går det seg nok til etterhvert...dag1234 skrev:@ Baluba: Tja, noen liker dattera og noen liker broren... For meg var hu Emmylou gørrande kjedelig. Ta deg heller en bolle, så kommer du deg.
Patricia Barber - Cafe Blue
Jaha...dag1234 skrev:@ Baluba: Tja, noen liker dattera og noen liker broren... For meg var hu Emmylou gørrande kjedelig. Ta deg heller en bolle, så kommer du deg.
Townes skrev:Jaha...dag1234 skrev:@ Baluba: Tja, noen liker dattera og noen liker broren... For meg var hu Emmylou gørrande kjedelig. Ta deg heller en bolle, så kommer du deg.
Du miner Emmylou er gørrande kjedelig, og så setter du på Patricia Barber? Det blir jo omtrent som å prøvekjøre ein Lexus, konkludere det med at det er ei drætakjerre og komme heim med ein Lada... Eller noke sånt ;D
Mye bra fra den mannen lars_eriklars_erik skrev:Lee Ritenour - This Is Love
Ja, det mestegismo skrev:Mye bra fra den mannen lars_eriklars_erik skrev:Lee Ritenour - This Is Love
gismo
Det var nå voldsomt så i takt vi måtte gå i dag, da. Jeg forbeholder meg retten til å la meg kjede av det jeg vil, mine herrer.baluba skrev:Townes skrev:Jaha...dag1234 skrev:@ Baluba: Tja, noen liker dattera og noen liker broren... For meg var hu Emmylou gørrande kjedelig. Ta deg heller en bolle, så kommer du deg.
Du miner Emmylou er gørrande kjedelig, og så setter du på Patricia Barber? Det blir jo omtrent som å prøvekjøre ein Lexus, konkludere det med at det er ei drætakjerre og komme heim med ein Lada... Eller noke sånt ;D![]()
Hell yeah !Brasse skrev:![]()
![]()
Bra sake!
Det var meint som ein dårleg spøk, dagdag1234 skrev:Det var nå voldsomt så i takt vi måtte gå i dag, da. Jeg forbeholder meg retten til å la meg kjede av det jeg vil, mine herrer.baluba skrev:Townes skrev:Jaha...dag1234 skrev:@ Baluba: Tja, noen liker dattera og noen liker broren... For meg var hu Emmylou gørrande kjedelig. Ta deg heller en bolle, så kommer du deg.
Du miner Emmylou er gørrande kjedelig, og så setter du på Patricia Barber? Det blir jo omtrent som å prøvekjøre ein Lexus, konkludere det med at det er ei drætakjerre og komme heim med ein Lada... Eller noke sånt ;D![]()
Jeg har ikke kommet noe noen statement om Barber, jeg ble anbefalt henne. Og da passet det meg å høre på henne.
Lexus er bil for folk med for mye penger og for lite smak. Har man stil så kjører man enten tysk eller engelsk, sånn er det med den saken.
Og tenk på det med bollen, langt sunnere enn tobakk og en halvpsykotisk plingplong dude.
Smaken min er alt for viktig til å spøkes med (Polski men! Come quick I have a job for you!) Og av tyske bilder så nevner du selvsagt konkurrentene til BILEN. Du ligger veldig tynt an nå, asså.Townes skrev:Det var meint som ein dårleg spøk, dagdag1234 skrev:Det var nå voldsomt så i takt vi måtte gå i dag, da. Jeg forbeholder meg retten til å la meg kjede av det jeg vil, mine herrer.baluba skrev:Townes skrev:Jaha...dag1234 skrev:@ Baluba: Tja, noen liker dattera og noen liker broren... For meg var hu Emmylou gørrande kjedelig. Ta deg heller en bolle, så kommer du deg.
Jeg har ikke kommet noe noen statement om Barber, jeg ble anbefalt henne. Og da passet det meg å høre på henne.
Lexus er bil for folk med for mye penger og for lite smak. Har man stil så kjører man enten tysk eller engelsk, sånn er det med den saken.
Og tenk på det med bollen, langt sunnere enn tobakk og en halvpsykotisk plingplong dude.
Elendig allegori sidan eg kan like lite om bilar som om kvantefysikk. Burde sjølvsagt sagt BMW eller Mercedez. Eller noko sånt. Ikkje noko japanaisergreier.