- Ble medlem
- 03.11.2002
- Antall liker
- 639
Sugar - Copper Blue

|
Hva er dette, Sue? Nyinnspilling?A Boy Named Sue skrev:21st Century Schizoid Man (feat. Robert Fripp, Maynard Keenan, Jeff Fayman)
Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)
Yes,skal være sikkert,skulle æ strande på ei øde øy og kunne velge,hadde det nok blitt denne trur ælars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;Dlars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
So what? Heile 70+/- e laga på syre,kanskje en medvirkende årsak til kreativiteten :baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;Dlars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
Back In The USSR var vel primært en Beach Boys pastisj.baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;D
men det va en cool låt ;Dpedal skrev:Back In The USSR var vel primært en Beach Boys pastisj.baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;D
Men hvorfor på bekostning av balalaikaen. Den hadde passet Beatles perfekt, og hører hjemme i alle møblerte hjem. Hadde Beatles brukt det kongeinstrumentet så hadde lars_erik hatt et møblert hjem. Pastisj, pistasj, ikke forstyrr med faktaopplysninger på hva som finnes. Det er hva som ikke finnes som er det viktige her. ;DF.E. skrev:So what? Heile 70+/- e laga på syre,kanskje en medvirkende årsak til kreativiteten :baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;Dlars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
Nu: piggies ;D
mvh Filip
Paul, det vet dupedal skrev:Back In The USSR var vel primært en Beach Boys pastisj.baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;D
Men låten er jo først og fremst tidstypisk og drepende kjedelig, ikke minst fordi den er spilt ihjel. Balalaika, derimot. Doktor Zhivago, hva hadde vel den vært uten balalaika? Nesten som å spørre hva ville Laika vært uten balla, evig svevende i Space.baluba skrev:Men hvorfor på bekostning av balalaikaen. Den hadde passet Beatles perfekt, og hører hjemme i alle møblerte hjem. Hadde Beatles brukt det kongeinstrumentet så hadde lars_erik hatt et møblert hjem. Pastisj, pistasj, ikke forstyrr med faktaopplysninger på hva som finnes. Det er hva som ikke finnes som er det viktige her. ;DF.E. skrev:So what? Heile 70+/- e laga på syre,kanskje en medvirkende årsak til kreativiteten :baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;Dlars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
mvh Filip
Og hva har vi så i glasset mens vi lytter til balalaika og ikke ser den grense under vann?baluba skrev:Men hvorfor på bekostning av balalaikaen. Den hadde passet Beatles perfekt, og hører hjemme i alle møblerte hjem. Hadde Beatles brukt det kongeinstrumentet så hadde lars_erik hatt et møblert hjem. Pastisj, pistasj, ikke forstyrr med faktaopplysninger på hva som finnes. Det er hva som ikke finnes som er det viktige her. ;DF.E. skrev:So what? Heile 70+/- e laga på syre,kanskje en medvirkende årsak til kreativiteten :baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;Dlars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
mvh Filip
He-he. Ja det er vel noe om en balalaika i teksten. Skjønt George Harrison var vel for travel med å lære seg sitar. Det var vel på den tiden tiden de satt i lotus i India. Ringo ble lei vegetarmat og myggstikk og ønsket seg hjem til en real hamburger.baluba skrev:Men hvorfor på bekostning av balalaikaen. Den hadde passet Beatles perfekt, og hører hjemme i alle møblerte hjem. Hadde Beatles brukt det kongeinstrumentet så hadde lars_erik hatt et møblert hjem. Pastisj, pistasj, ikke forstyrr med faktaopplysninger på hva som finnes. Det er hva som ikke finnes som er det viktige her. ;D
Paul og John hadde jo en god del krangler rundt slike ting. Var mye Obladioblada og slikt fjas på Paul. Helt til Paul kom med Let It Be og satte John på plass. Den handler ikke om, som mange tror, Jomfru Maria, men derimot Pauls mor som døde da han var en liten gutt. Hun kom til han i en drøm, noe som resulterte i mesterverket låta Let It Be er.dag1234 skrev:Men låten er jo først og fremst tidstypisk og drepende kjedelig, ikke minst fordi den er spilt ihjel. Balalaika, derimot. Doktor Zhivago, hva hadde vel den vært uten balalaika? Nesten som å spørre hva ville Laika vært uten balla, evig svevende i Space.baluba skrev:Men hvorfor på bekostning av balalaikaen. Den hadde passet Beatles perfekt, og hører hjemme i alle møblerte hjem. Hadde Beatles brukt det kongeinstrumentet så hadde lars_erik hatt et møblert hjem. Pastisj, pistasj, ikke forstyrr med faktaopplysninger på hva som finnes. Det er hva som ikke finnes som er det viktige her. ;DF.E. skrev:So what? Heile 70+/- e laga på syre,kanskje en medvirkende årsak til kreativiteten :baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;Dlars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
mvh Filip
Nemlig! Jeg har en snikende fornemmelse av at altfor få som er aktive i denne avdelingen kommer fra/bor i møblerte hjem.dag1234 skrev:Men låten er jo først og fremst tidstypisk og drepende kjedelig, ikke minst fordi den er spilt ihjel. Balalaika, derimot. Doktor Zhivago, hva hadde vel den vært uten balalaika? Nesten som å spørre hva ville Laika vært uten balla, evig svevende i Space.baluba skrev:Men hvorfor på bekostning av balalaikaen. Den hadde passet Beatles perfekt, og hører hjemme i alle møblerte hjem. Hadde Beatles brukt det kongeinstrumentet så hadde lars_erik hatt et møblert hjem. Pastisj, pistasj, ikke forstyrr med faktaopplysninger på hva som finnes. Det er hva som ikke finnes som er det viktige her. ;DF.E. skrev:So what? Heile 70+/- e laga på syre,kanskje en medvirkende årsak til kreativiteten :baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;Dlars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
mvh Filip
Den gode doktoren er David Leans mesterverk og en av mine aller kjæreste filmer. Mmmm... Her er det passion og tragedie, drama og kjærlighet, svik og lojalitet. Et skikkelig laken av en grinefilm for en sentimental fyr som jeg.baluba skrev:Nemlig! Jeg har en snikende fornemmelse av at altfor få som er aktive i denne avdelingen kommer fra/bor i møblerte hjem.dag1234 skrev:Men låten er jo først og fremst tidstypisk og drepende kjedelig, ikke minst fordi den er spilt ihjel. Balalaika, derimot. Doktor Zhivago, hva hadde vel den vært uten balalaika? Nesten som å spørre hva ville Laika vært uten balla, evig svevende i Space.baluba skrev:Men hvorfor på bekostning av balalaikaen. Den hadde passet Beatles perfekt, og hører hjemme i alle møblerte hjem. Hadde Beatles brukt det kongeinstrumentet så hadde lars_erik hatt et møblert hjem. Pastisj, pistasj, ikke forstyrr med faktaopplysninger på hva som finnes. Det er hva som ikke finnes som er det viktige her. ;DF.E. skrev:So what? Heile 70+/- e laga på syre,kanskje en medvirkende årsak til kreativiteten :baluba skrev:Men ingen balalaika såvidt jeg husker, selv om den ene låten handler om å komme tilbake til Sovjet. Var det bare jenter de kom for? Jeg for min del tror det var balalaika-en, men de glemte det helt ut der de surret rundt på millitærspeed og eksperimentell syre fra russiske forskere. ;Dlars_erik skrev:Mange godbiter på den plataF.E. skrev:Happiness is a warm gun 8)![]()
mvh Filip![]()
Du var nok sikkert det. Jeg, som et enormt Beatles-fan i over 30 år, lærte det på PILS rett før jul ???F.E. skrev:Takk,det va æ ikkje klar over Lars Erik :![]()
mvh Filip
Sinnsykt bra band e det anyway 8) fra første låten på første skiva til siste låten på siste skiva: Dig It 8)lars_erik skrev:Du var nok sikkert det. Jeg, som et enormt Beatles-fan i over 30 år, lærte det på PILS rett før jul ???F.E. skrev:Takk,det va æ ikkje klar over Lars Erik :![]()
mvh Filip
Har du hørt den med The Dirty Mac?F.E. skrev:Yer Blues 8)
lars_erik.lars_erik skrev:Har du hørt den med The Dirty Mac?F.E. skrev:Yer Blues 8)
Johns "sideband" på plata Rolling Stones Rock And Roll Circus fra 68? Knallbra![]()
F.E. skrev:nei,dessverre,har ikkje det ??? Nu lyttes det på: Mother Nature's Son 8)
mvh Filip
Størst; always ;Dgismo skrev:lars_erik.lars_erik skrev:Har du hørt den med The Dirty Mac?F.E. skrev:Yer Blues 8)
Johns "sideband" på plata Rolling Stones Rock And Roll Circus fra 68? Knallbra![]()
Beatles... var det et stort band en gang i tiden ;D ;D
gismo
Største bandet ever,ikkje noe å diskutere ??? Ferdig med saken 8) INGEN har laget meir hysteri noensinne :lars_erik skrev:Størst; always ;Dgismo skrev:lars_erik.lars_erik skrev:Har du hørt den med The Dirty Mac?F.E. skrev:Yer Blues 8)
gismo
Endelig, en sann helt! ;DF.E. skrev:Største bandet ever,ikkje noe å diskutere ??? Ferdig med saken 8) INGEN har laget meir hysteri noensinne :lars_erik skrev:Størst; always ;Dgismo skrev:lars_erik.lars_erik skrev:Har du hørt den med The Dirty Mac?F.E. skrev:Yer Blues 8)
gismo![]()
![]()