- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Hayes Carll - Little Rock
Vedlegg
-
20.1 KB Visninger: 194
|
He he he, hørt det før?dag1234 skrev::-*baluba skrev:De eneste av mine bekjente som jeg har hørt bruke uttrykket glyfso er homofile.![]()
Tror du dette er noe jeg bør bruke tid på, Roberten?Roberten skrev:
Ikke akkurat den. Men en del andre vel så råe. Og ikke alle egner seg her på sentralen, I promise. ;Dbaluba skrev:He he he, hørt det før?dag1234 skrev::-*baluba skrev:De eneste av mine bekjente som jeg har hørt bruke uttrykket glyfso er homofile.![]()
Var da ikke dårlig det. To av titlene havner på min topp 10 for 2010.Townes skrev:Lite spennende, egentlig, men det ser sånn ut:ErosLoveking skrev:Nysgjerrig!Townes skrev:Problemet er at eg pr no har sju vanlige plater med Pri 1 på wishlista mi.![]()
Kalla er den andre?ErosLoveking skrev:Var da ikke dårlig det. To av titlene havner på min topp 10 for 2010.Townes skrev:Lite spennende, egentlig, men det ser sånn ut:ErosLoveking skrev:Nysgjerrig!Townes skrev:Problemet er at eg pr no har sju vanlige plater med Pri 1 på wishlista mi.![]()
![]()
Om du klarer å skille mellom musikken, og tematikken. Hvis ikke er jeg redd du havner tilbake på sofaen igjen, Dag.dag1234 skrev:Tror du dette er noe jeg bør bruke tid på, Roberten?Roberten skrev:
så så. Finnes da egnet tråd for den slags.Townes skrev:Kalla er den andre?ErosLoveking skrev:Var da ikke dårlig det. To av titlene havner på min topp 10 for 2010.Townes skrev:Lite spennende, egentlig, men det ser sånn ut:ErosLoveking skrev:Nysgjerrig!Townes skrev:Problemet er at eg pr no har sju vanlige plater med Pri 1 på wishlista mi.![]()
![]()
Amazon skrev:Product Description
Toro Y Moi is the sound the world has been waiting for. This multi-cultural juggernaut gathers up the best musical elements from around the globe R&B, Indie Rock, Electronic Dance and Psychedelica and creates something-freaking-else! Over the course of his first groundbreaking full length "Causers Of This", Toro Y Moi turns the aforementioned musics upside-down with his breathtakingly innovative approach. The incendiary power of Toro Y Moi's funky synth and guitar play, pumping digital rhythms and gorgeously bright vocal harmonies makes for a formidable combination.
Fikk aldri hørt dem live, men har en liten historie fra en konsert på Fembøringen - Mo i Rana.baluba skrev:Jeg forbinder Ym mest med den første perioden på åttitallet, spesielt en konsert på Slaktehuset i Haugesund.
Og det var i samme periode?zuzubolin skrev:Fikk aldri hørt dem live, men har en liten historie fra en konsert på Fembøringen - Mo i Rana.baluba skrev:Jeg forbinder Ym mest med den første perioden på åttitallet, spesielt en konsert på Slaktehuset i Haugesund.
Det ble ett slags opprør blandt publikum, som helst ville prate sjit og drikke sin øl i fred. Konsertarrangøren dro ut pluggen for at ikke de ikke skulle finne på å dra annet sted for å drikke sin øl.
Stakk innom dagen etter og fikk høre ett opptak fra konserten av en kompis. Syntes det hørtes ut som spennende musikk og førte til at jeg kjøpte ett par av platene deres...
Er ikke så flink på det med tidsbegreper, men tror det må ha vært på begynnelsen av 90-tallet.baluba skrev:Og det var i samme periode?zuzubolin skrev:Fikk aldri hørt dem live, men har en liten historie fra en konsert på Fembøringen - Mo i Rana.baluba skrev:Jeg forbinder Ym mest med den første perioden på åttitallet, spesielt en konsert på Slaktehuset i Haugesund.
Det ble ett slags opprør blandt publikum, som helst ville prate sjit og drikke sin øl i fred. Konsertarrangøren dro ut pluggen for at ikke de ikke skulle finne på å dra annet sted for å drikke sin øl.
Stakk innom dagen etter og fikk høre ett opptak fra konserten av en kompis. Syntes det hørtes ut som spennende musikk og førte til at jeg kjøpte ett par av platene deres...
Da var det endel år senere. Slike som du beskriver harrytilstander kan jeg ikke huske å ha hørt oppstå siden åttitallet.zuzubolin skrev:Er ikke så flink på det med tidsbegreper, men tror det må ha vært på begynnelsen av 90-tallet.baluba skrev:Og det var i samme periode?zuzubolin skrev:Fikk aldri hørt dem live, men har en liten historie fra en konsert på Fembøringen - Mo i Rana.baluba skrev:Jeg forbinder Ym mest med den første perioden på åttitallet, spesielt en konsert på Slaktehuset i Haugesund.
Jeg ogsåvargen skrev:![]()
Blackfield - Blackfield.
Gleder meg forresten til den nye Blackfield-skiva:"Welcome To My DNA"!