[No message]
Vedlegg
-
20.3 KB Visninger: 182
|
Du får komme med noen inntrykk etterkvert da!dag1234 skrev:Tror det er lenge siden jeg har ventet så lenge på en plate, men så kom den da i dag:
Hayes Carll - Little Rock
Du Roberten, tok du de pillene jeg sendte til deg? De virker ikke hvis du ikke tar dem, vettu.Roberten skrev:Mens return of the navlebeskuende rævsleik brigade sprer eder og galle hører jeg på Lagwagon og inntar bedøvelse.
Litt skatepunk i ny og ne gjør at jeg ikke tenker på at jeg faktisk er i begynnelsen av tredveårene.
I dette tilfellet tror jeg standrett hadde vært langt mer effektivt enn medikamenter.dag1234 skrev:Du Roberten, tok du de pillene jeg sendte til deg? De virker ikke hvis du ikke tar dem, vettu.Roberten skrev:Mens return of the navlebeskuende rævsleik brigade sprer eder og galle hører jeg på Lagwagon og inntar bedøvelse.
Litt skatepunk i ny og ne gjør at jeg ikke tenker på at jeg faktisk er i begynnelsen av tredveårene.
Nydelig sang, ja. Men kunnet han ikke lagt av seg noe av raspingen i stemmen, og synget mykere. Da tror jeg du hadde hatt gådehud både her og der og ikke bare på neglene. Synes ikke den er helt vellykket til denne sangen.Townes skrev:Du får komme med noen inntrykk etterkvert da!dag1234 skrev:Tror det er lenge siden jeg har ventet så lenge på en plate, men så kom den da i dag:
Hayes Carll - Little Rock
Personlig kan eg no sei såpass at eg får totalt gåsehud på neglene kver gong eg hører long way home.
Den ga jeg vekk i julegave - med stor suksess! Finfin plate, uten allverdens Cartman-fakter fra Jarrett.lars_erik skrev:Denne herlige plata
Keith Jarrett/ Charlie Haden; Jasmine
Jeg og spredte det gode budskap til jul. Godt mottattdag1234 skrev:Den ga jeg vekk i julegave - med stor suksess! Finfin plate, uten allverdens Cartman-fakter fra Jarrett.lars_erik skrev:Denne herlige plata
Keith Jarrett/ Charlie Haden; Jasmine
Takker for påminnelsen.dag1234 skrev:Hold ut, baluba!
Eller lytt til The Dave Brubeck Quartet Live at Carnegie Hall.
Steikje fine plater! Det svinger så det står etter.vredensgnag skrev:Takker for påminnelsen.dag1234 skrev:Hold ut, baluba!
Eller lytt til The Dave Brubeck Quartet Live at Carnegie Hall.
Nå er jeg der, og det blir Brubeck-aften i kveld.
Den platen er utrolig mye for pengene på kompaniet for tiden, for å si det på hifi-maner.ErosLoveking skrev:Neil Young - "Decade"
![]()
Så lenge det fra tid til annen dukker opp perler som nevnte cd med romantiske pianokonserter som jeg aldri har hørt om før så klarer jeg meg uten det meste andre, sett bort fra vann (en dråpe) til malten. Tror jeg skal gi musikken fri en liten stund, og se om det er noe på dumboksen?Hold ut, baluba!