- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Du store allstyrelse. Der har vi jo professor Rubek og, jo.lars_erik skrev:Får ta en lytt her også.
Du store allstyrelse. Der har vi jo professor Rubek og, jo.lars_erik skrev:Får ta en lytt her også.
Fantastisk plate det derdag1234 skrev:Du store allstyrelse. Der har vi jo professor Rubek og, jo.lars_erik skrev:Får ta en lytt her også.
Ja, men den var litt langdryg på slutten. Hadde klart seg med en cd og ikke to. Så kunne du fått jobben med å kutte i materialet. ;Dlars_erik skrev:Fantastisk plate det derdag1234 skrev:Du store allstyrelse. Der har vi jo professor Rubek og, jo.lars_erik skrev:Får ta en lytt her også.![]()
Joda, kanskje litt dryg på slutten. Men det er jo bare å avslutte den der man føler for detdag1234 skrev:Ja, men den var litt langdryg på slutten. Hadde klart seg med en cd og ikke to. Så kunne du fått jobben med å kutte i materialet. ;Dlars_erik skrev:Fantastisk plate det derdag1234 skrev:Du store allstyrelse. Der har vi jo professor Rubek og, jo.lars_erik skrev:Får ta en lytt her også.![]()
Det er jo som å gå etter første akt, hoppe frem til siste kapittel, eller bare kikke på nederste del av 'Pikene på broen' fordi du synes resten av bildet er kjedelig.lars_erik skrev:Joda, kanskje litt dryg på slutten. Men det er jo bare å avslutte den der man føler for detdag1234 skrev:Ja, men den var litt langdryg på slutten. Hadde klart seg med en cd og ikke to. Så kunne du fått jobben med å kutte i materialet. ;Dlars_erik skrev:Fantastisk plate det derdag1234 skrev:Du store allstyrelse. Der har vi jo professor Rubek og, jo.lars_erik skrev:Får ta en lytt her også.![]()
![]()
godt albumet falt i smak Townes. Skyld på gutta bak disken på BD.Townes skrev:Riley - Grandma's roadhouse
Gidd ikkje cover sia smøyso har okkupert kompjuderen og er tungt inne i interiørhælvette.
Men coveret er heilt kvitt, med bandnavn og tittel i lilla trykk, litt på skjeive. Plata er strålande...
Har du kjøpt boksen?Townes skrev:Stones - Stones
![]()
Ja, det skulle tatt seg ut. Eg er jo ein vandrande lakafant, med hol i buksa og det heile. Hadde eg kjøpt boksen trur eg smøyso hadde brukt steikepanna til anna enn matlaging. Men eg har ho litt på gli når det gjelder Dylan-boksenrolfozzy skrev:Har du kjøpt boksen?Townes skrev:Stones - Stones
![]()
Nysgjerrig!Townes skrev:Problemet er at eg pr no har sju vanlige plater med Pri 1 på wishlista mi.
Lite spennende, egentlig, men det ser sånn ut:ErosLoveking skrev:Nysgjerrig!Townes skrev:Problemet er at eg pr no har sju vanlige plater med Pri 1 på wishlista mi.![]()
Kjær dame har mange navn 8)dag1234 skrev:Men smøyso, Townes!!?
Skjønner godt det blir lite platekjøp og at hun står klar med steikepanna, når du gir henne slike navn. Hva med elskede, darling, gullet mitt, til og med kånemor? Kvinner liker å høre slikt. Og så en blomsterkvast i nye og ne, litt sex dann og vann. Ikke at kvinner er så opptatt av sex, men de kan fort bli usikre hvis vi menn ikke står tilstrekkelig på. Da tror de det er dem det er noe i veien med. Eller rettere sagt, de er i ferd med å forstå akkurat det.Townes skrev:Kjær dame har mange navn 8)dag1234 skrev:Men smøyso, Townes!!?
Når det gjelder strileuttrykk for din bedre halvdel, så er smøyso kanskje det fineste som er. Det er veldig positivt ladda, sjøl om det kan høres annerledes ut for dei som er lite bevandra i ulike strile-sosiolekter. Hadde ho vore omtalt som slyno, hyso, dondro eller (aller værst) slafso, då hadde det vore fare på ferde. Blomster får ho ofte (kver gang platebudsjettet sprekker). Det der sex greiene vetkje eg ka er.dag1234 skrev:Skjønner godt det blir lite platekjøp og at hun står klar med steikepanna, når du gir henne slike navn. Hva med elskede, darling, gullet mitt, til og med kånemor? Kvinner liker å høre slikt. Og så en blomsterkvast i nye og ne, litt sex dann og vann. Ikke at kvinner er så opptatt av sex, men de kan fort bli usikre hvis vi menn ikke står tilstrekkelig på. Da tror de det er dem det er noe i veien med. Eller rettere sagt, de er i ferd med å forstå akkurat det.Townes skrev:Kjær dame har mange navn 8)dag1234 skrev:Men smøyso, Townes!!?
Men gjør du det på denne måten, så er hun butter, du kan kna henne dit du vil og det er aldri nei nå du vil dyrke hobbyen din, for hun føler du fortjener det så god som du er. Take my adwise, Townes.
Alternativ 2 er at du kakker hennne med steikepanna, selger ungene til Gambia og bruker overskuddet til plater. Dette alternativet er dog det dårligste, for du har da en gitt sum som du tærer på - og en dag er det slutt. Og du er like langt.
Godord genererer kapital derimot. Steikepanne gir kun kortvarig gevinst. Men et kosenavn som høres ut som en kronisk lungesykdom utløst av for mange somre under fuktige og regntunge uker pillende i potetåkrene på nordvestlandet, det har jeg ikke tro på hvis det er plater du vil ha. Men det kan jo ligge andre motiv under, hva vet jeg? Menneskesinnet har jo så mange skyggesider, som kjent.
;DTownes skrev:Når det gjelder strileuttrykk for din bedre halvdel, så er smøyso kanskje det fineste som er. Det er veldig positivt ladda, sjøl om det kan høres annerledes ut for dei som er lite bevandra i ulike strile-sosiolekter. Hadde ho vore omtalt som slyno, hyso, dondro eller (aller værst) slafso, då hadde det vore fare på ferde. Blomster får ho ofte (kver gang platebudsjettet sprekker). Det der sex greiene vetkje eg ka er.dag1234 skrev:Skjønner godt det blir lite platekjøp og at hun står klar med steikepanna, når du gir henne slike navn. Hva med elskede, darling, gullet mitt, til og med kånemor? Kvinner liker å høre slikt. Og så en blomsterkvast i nye og ne, litt sex dann og vann. Ikke at kvinner er så opptatt av sex, men de kan fort bli usikre hvis vi menn ikke står tilstrekkelig på. Da tror de det er dem det er noe i veien med. Eller rettere sagt, de er i ferd med å forstå akkurat det.Townes skrev:Kjær dame har mange navn 8)dag1234 skrev:Men smøyso, Townes!!?
Men gjør du det på denne måten, så er hun butter, du kan kna henne dit du vil og det er aldri nei nå du vil dyrke hobbyen din, for hun føler du fortjener det så god som du er. Take my adwise, Townes.
Alternativ 2 er at du kakker hennne med steikepanna, selger ungene til Gambia og bruker overskuddet til plater. Dette alternativet er dog det dårligste, for du har da en gitt sum som du tærer på - og en dag er det slutt. Og du er like langt.
Godord genererer kapital derimot. Steikepanne gir kun kortvarig gevinst. Men et kosenavn som høres ut som en kronisk lungesykdom utløst av for mange somre under fuktige og regntunge uker pillende i potetåkrene på nordvestlandet, det har jeg ikke tro på hvis det er plater du vil ha. Men det kan jo ligge andre motiv under, hva vet jeg? Menneskesinnet har jo så mange skyggesider, som kjent.
darling??? E du morsom?
Kjører samme som deg, må komme i stemning til kvelden
Pete Molinari - A train bound for glory
![]()
Personlig syns eg Little Rock er adskillig bedre enn Trouble in mind. Da tenker eg i første omgang på låtene. Mulig Trouble in mind har en bedre produksjon, men det er ikkje så vesentlig for min del.dag1234 skrev:;DTownes skrev:Når det gjelder strileuttrykk for din bedre halvdel, så er smøyso kanskje det fineste som er. Det er veldig positivt ladda, sjøl om det kan høres annerledes ut for dei som er lite bevandra i ulike strile-sosiolekter. Hadde ho vore omtalt som slyno, hyso, dondro eller (aller værst) slafso, då hadde det vore fare på ferde. Blomster får ho ofte (kver gang platebudsjettet sprekker). Det der sex greiene vetkje eg ka er.dag1234 skrev:Skjønner godt det blir lite platekjøp og at hun står klar med steikepanna, når du gir henne slike navn. Hva med elskede, darling, gullet mitt, til og med kånemor? Kvinner liker å høre slikt. Og så en blomsterkvast i nye og ne, litt sex dann og vann. Ikke at kvinner er så opptatt av sex, men de kan fort bli usikre hvis vi menn ikke står tilstrekkelig på. Da tror de det er dem det er noe i veien med. Eller rettere sagt, de er i ferd med å forstå akkurat det.Townes skrev:Kjær dame har mange navn 8)dag1234 skrev:Men smøyso, Townes!!?
darling??? E du morsom?
Kjører samme som deg, må komme i stemning til kvelden
Pete Molinari - A train bound for glory
![]()
Det året jeg bodde i Hardanger, fant jeg ut at det mest ynkelige du kunne omtale en kvinne som var glyfso. Slafso er jammen ikke langt bedre. Huff, all min kastraksjonsangst blomstrer. :-[
Sex det var sånn du laga ungene dine, det. Du vet den der nøkkingen nedentil i ca 8 sekunder, som fører til 18 år med slit, nattevåk, og forsakelse.
Fin den Molinari, men jeg måtte som så ofte ellers høre på den noen ganger. Hva syntes du om synsingen min om Little Rock, da?
Det skal jeg gjøreTownes skrev:
:-*baluba skrev:De eneste av mine bekjente som jeg har hørt bruke uttrykket glyfso er homofile.![]()