dag1234 skrev:
baluba skrev:
dag1234 skrev:
Men Crimson, no nay never. Men jeg kan jo ta med meg headset til evigheten og ligge i kisten med Epitaph på repeat
Jeg håper endelig ikke det er slik evigheten blir, å ligge i en kiste og lytte til mp3 eller flac fra en liten mediaspiller. Hva når batteriene må lades? Skal da eventuelt soppen legge inn strøm i kisten din? Og hvem skal da betale regningene når hans tid er omme? Nei, da foretrekker jeg faktisk evigheten til Deph når som helst. ;D
Det må forresten være Eros bilde av det absolutte helvetet, å tilbringe evigheten i en kiste med prog på repeat.
Enten får vi la spilleren gå tom, og la det bli med det.
Eller så kan det jo være at det går an å bruke liket mitt til å generere strøm. Tenker meg at det må da bli en masse kjemi og graps som oppstår nå jeg råtner og går i oppløsning. Noen smarte må vel kunne klekke ut en måte å bruke dette på til å lage elektrisk spenning, slik at hele meg blir et relativt svært batteri og at jeg driver Crimson på veien til herligheten. Det blir jo å gi noe tilbake til dem som har gitt meg så mye.
Until then:
Pete Molinari - A Train bound for glory
Ja ja, du får bruke tiden til det du vil. Du har jo drevet med forberedelser til skjærsilden i lang tid nå. ;D
Skal ikke han karen der spille på Folken snart? Er fjesbok-venn med Johnny L/Hazard, som driver med bookingen der virker det som.
Åkke som kommer neppe jeg til å gå på konserten, for byen med mortapumpå ligger litt langt syd for tiden. Da får jeg vel heller trøste meg med noe som definitivt ikke er prog, men skitten Sonic Youth. Kommers valg, men jeg liker den veldig godt.
Dirty