B.B. King - King of the blues

|
Glimrende plate det der, Anonym.Anonym skrev:Gammel dame men ny for meg:
og den har jo jeg og spilt noen ganger og finner ofte frem noe Howe Gelb/ Giant Sand etterpåTownes skrev:Glimrende plate det der, Anonym.Anonym skrev:Gammel dame men ny for meg:
Steve Wynn - Kerosene man
![]()
Svensk syngedame her også, jazzbaben Monica Zetterlund. Sammen med ingen ringere enn Bill Evans, så dette er dømt til å være en flott plate. Og det kan bekreftes midtveis i spor nummer to.dag1234 skrev:Anita Lindblom - Sån't Är Livet
Jeg også, legge til at det var ett gledelig gjensynbaluba skrev:Dalbello, Jan. Det er sannelig lenge siden jeg har hørt på henne.
Nostalgi og god musikk fungerer på mp3 også, bare det ikke er for dårlig bitrate.JanR skrev:Jeg også, legge til at det var ett gledelig gjensynbaluba skrev:Dalbello, Jan. Det er sannelig lenge siden jeg har hørt på henne.
Fant jaggu 2 skiver på hd'n her.
ps: lånt skvisboksen til guttungen. Men han MÅTTE ha den igjen på søndag ;D
/jan
Fungerer helt greit. Er vel ikke særlig med mp3 under 256 på hd'n.baluba skrev:Nostalgi og god musikk fungerer på mp3 også, bare det ikke er for dårlig bitrate.JanR skrev:Jeg også, legge til at det var ett gledelig gjensynbaluba skrev:Dalbello, Jan. Det er sannelig lenge siden jeg har hørt på henne.
Fant jaggu 2 skiver på hd'n her.
ps: lånt skvisboksen til guttungen. Men han MÅTTE ha den igjen på søndag ;D
/jan![]()
Oj, tok av litt ;Dvargen skrev:![]()
Porcupine Tree - Ilosaarirock.
JanR, fulgte rådet ditt, og bestilte 5 LP'r fra Tormod.![]()
¨JanR skrev:Oj, tok av litt ;Dvargen skrev:![]()
Hva ble det ?
Sitter og lurer på om jeg ikke skal bestille ett par til. Han har ei Opeth skive jeg vil ha og ett par PT skiver.
Min førstefødte påsto han skulle spandere ett par skiver siden jeg snart fyller år. Så...er vel bare slenge inn ei bestilling vel
/jan
Ajaj, en flott januar det her ser jegvargen skrev:¨JanR skrev:Oj, tok av litt ;Dvargen skrev:![]()
Hva ble det ?
Sitter og lurer på om jeg ikke skal bestille ett par til. Han har ei Opeth skive jeg vil ha og ett par PT skiver.
Min førstefødte påsto han skulle spandere ett par skiver siden jeg snart fyller år. Så...er vel bare slenge inn ei bestilling vel
/jan
Jeg bestilte følgende:
- Voyage 34
- Lightbulb Sun
- Up The DOwnstair
- On The Sunday Of Life
- We Lost The Skyline
Min bestilling er også gjort på grunnlag av fødselsdag som nærmer seg.Like greit å bestille en 4-5 stk i samme slengen da. Og Recordings blir vel sendt i slutten av januar.
![]()
Jepp, vinyl.JanR skrev:Ajaj, en flott januar det her ser jegvargen skrev:¨JanR skrev:Oj, tok av litt ;Dvargen skrev:![]()
Hva ble det ?
/jan
Jeg bestilte følgende:
- Voyage 34
- Lightbulb Sun
- Up The DOwnstair
- On The Sunday Of Life
- We Lost The Skyline
Min bestilling er også gjort på grunnlag av fødselsdag som nærmer seg.Like greit å bestille en 4-5 stk i samme slengen da. Og Recordings blir vel sendt i slutten av januar.
![]()
Tenkte jeg skulle få med meg Up the downstairs og Opeth "blackwater park" nå.
Spare litt, platemesse snart vettu, og evt høre med Tormod om han kan ta med seg noen skiver da.
Dumt spørsmål men du kjøpte selvsagt vinyl ?![]()
/jan
Selvsagtvargen skrev:Jepp, vinyl.Har jo hatt CD-versjonene av disse en god stund, og med innkjøp av en platespiller snart, må jeg jo anskaffe mest mulig godlyd fra favorittbandet.
![]()