- Ble medlem
- 14.05.2010
- Antall liker
- 132
Eldbjørg Raknes, Sense
Vedlegg
-
216.6 KB Visninger: 214
|
Sorry, men "godt til å være norsk" sluttet jeg å bruke engang på åttitallet. Alt som er "godt til å være norsk" går rett i søppelbøtta hos meg, men la meg legge til at jeg ikke har hørt dette her. Men har Dag rett her, så vil den neppe få noen spilletid hos meg (som om jeg var særlig godt kjent for å spille mye prog i utgangspunktet).Vel, de når jo ikke PT halvveis opp på tærne en gang, men for å være et norsk prog-fokusert band synes jeg de gjør det veldig bra.
;D ;D ;Dbaluba skrev:Sorry, men "godt til å være norsk" sluttet jeg å bruke engang på åttitallet. Alt som er "godt til å være norsk" går rett i søppelbøtta hos meg, men la meg legge til at jeg ikke har hørt dette her. Men har Dag rett her, så vil den neppe få noen spilletid hos meg (som om jeg var særlig godt kjent for å spille mye prog i utgangspunktet).Vel, de når jo ikke PT halvveis opp på tærne en gang, men for å være et norsk prog-fokusert band synes jeg de gjør det veldig bra.
Men siden jeg først har nebbet meg i den genren så kan jeg gi In The Court of The Crimson King litt spilletid i natt.
![]()
Portrett av Dag etter å ha blitt tvunget til å høre Hellbillies siste etter å ha hørt Narum på repeat.![]()
Hehe. Du vet at dette kanskje er den plata som har betydd mest for meg - ever? Deler av den vil jeg skal spilles i begravelsen min, sammen med Dylan og litt anna rask - så fremt biskopen gir sin tillatelse, da.baluba skrev:Sorry, men "godt til å være norsk" sluttet jeg å bruke engang på åttitallet. Alt som er "godt til å være norsk" går rett i søppelbøtta hos meg, men la meg legge til at jeg ikke har hørt dette her. Men har Dag rett her, så vil den neppe få noen spilletid hos meg (som om jeg var særlig godt kjent for å spille mye prog i utgangspunktet).Vel, de når jo ikke PT halvveis opp på tærne en gang, men for å være et norsk prog-fokusert band synes jeg de gjør det veldig bra.
Men siden jeg først har nebbet meg i den genren så kan jeg gi In The Court of The Crimson King litt spilletid i natt.
![]()
Portrett av Dag etter å ha blitt tvunget til å høre Hellbillies siste etter å ha hørt Narum på repeat.![]()
Soppen gjør som faren sier og vi har alt snakket om hvordan det skal bli når min tid er ute.baluba skrev:Biskopen vil kanskje, men neppe soppen.Du vet at selv om du kan skreddersy din egen begravelse i et begravelsesbyrå, så har du som død ingen juridiske rettigheter. Det eneste du har lov til å velge er kremasjon eller begravelse, samt urne eller spredning. That's it!
Jeg håper endelig ikke det er slik evigheten blir, å ligge i en kiste og lytte til mp3 eller flac fra en liten mediaspiller. Hva når batteriene må lades? Skal da eventuelt soppen legge inn strøm i kisten din? Og hvem skal da betale regningene når hans tid er omme? Nei, da foretrekker jeg faktisk evigheten til Deph når som helst. ;Ddag1234 skrev:Men Crimson, no nay never. Men jeg kan jo ta med meg headset til evigheten og ligge i kisten med Epitaph på repeat![]()
Han er nok neppe aleine om den oppfatningen i så fall.baluba skrev:Jeg håper endelig ikke det er slik evigheten blir, å ligge i en kiste og lytte til mp3 eller flac fra en liten mediaspiller. Hva når batteriene må lades? Skal da eventuelt soppen legge inn strøm i kisten din? Og hvem skal da betale regningene når hans tid er omme? Nei, da foretrekker jeg faktisk evigheten til Deph når som helst. ;Ddag1234 skrev:Men Crimson, no nay never. Men jeg kan jo ta med meg headset til evigheten og ligge i kisten med Epitaph på repeat![]()
Det må forresten være Eros bilde av det absolutte helvetet, å tilbringe evigheten i en kiste med prog på repeat.![]()
Men først rehabdag1234 skrev:Mens vi planlegger gravølet, hvor det skal være fritt frem for alt og alle:
Porcupine Tree - On the sunday of life
Enten får vi la spilleren gå tom, og la det bli med det.baluba skrev:Jeg håper endelig ikke det er slik evigheten blir, å ligge i en kiste og lytte til mp3 eller flac fra en liten mediaspiller. Hva når batteriene må lades? Skal da eventuelt soppen legge inn strøm i kisten din? Og hvem skal da betale regningene når hans tid er omme? Nei, da foretrekker jeg faktisk evigheten til Deph når som helst. ;Ddag1234 skrev:Men Crimson, no nay never. Men jeg kan jo ta med meg headset til evigheten og ligge i kisten med Epitaph på repeat![]()
Det må forresten være Eros bilde av det absolutte helvetet, å tilbringe evigheten i en kiste med prog på repeat.![]()
Kvifor ikkje?lars_erik skrev:Melissa Horn vil definitivt bli spilt mer.
Jeg skrev at hun ville definitivt bli spilt mer...dag1234 skrev:Kvifor ikkje?lars_erik skrev:Melissa Horn vil definitivt bli spilt mer.
Ja ja, du får bruke tiden til det du vil. Du har jo drevet med forberedelser til skjærsilden i lang tid nå. ;Ddag1234 skrev:Enten får vi la spilleren gå tom, og la det bli med det.baluba skrev:Jeg håper endelig ikke det er slik evigheten blir, å ligge i en kiste og lytte til mp3 eller flac fra en liten mediaspiller. Hva når batteriene må lades? Skal da eventuelt soppen legge inn strøm i kisten din? Og hvem skal da betale regningene når hans tid er omme? Nei, da foretrekker jeg faktisk evigheten til Deph når som helst. ;Ddag1234 skrev:Men Crimson, no nay never. Men jeg kan jo ta med meg headset til evigheten og ligge i kisten med Epitaph på repeat![]()
Eller så kan det jo være at det går an å bruke liket mitt til å generere strøm. Tenker meg at det må da bli en masse kjemi og graps som oppstår nå jeg råtner og går i oppløsning. Noen smarte må vel kunne klekke ut en måte å bruke dette på til å lage elektrisk spenning, slik at hele meg blir et relativt svært batteri og at jeg driver Crimson på veien til herligheten. Det blir jo å gi noe tilbake til dem som har gitt meg så mye.
Until then: Pete Molinari - A Train bound for glory