Ja sikkert. Den store studentfesten...hmm, begynner å bli noen år siden det nå nå. Hadde likevel vært kjekt å hørt han. Han skal spille alene, etter det lokalavisa kan berette.Townes skrev:Medan ein venter på kveldens gjester...
The Gories - Outta here
![]()
@dag - En spennende konsert i Stavanger, altså. Og det allerede i Januar 8)
Hvilket jo betyr (overstadig) berusede studiner. Dette er da en vinn-vinn situasjon...dag1234 skrev:Ja sikkert. Den store studentfesten...hmm, begynner å bli noen år siden det nå nå. Hadde likevel vært kjekt å hørt han. Han skal spille alene, etter det lokalavisa kan berette.Townes skrev:Medan ein venter på kveldens gjester...
The Gories - Outta here
![]()
Hehe. Skitten fantasi du, TownesTownes skrev:Hvilket jo betyr (overstadig) berusede studiner. Dette er da en vinn-vinn situasjon...dag1234 skrev:Ja sikkert. Den store studentfesten...hmm, begynner å bli noen år siden det nå nå. Hadde likevel vært kjekt å hørt han. Han skal spille alene, etter det lokalavisa kan berette.Townes skrev:Medan ein venter på kveldens gjester...
The Gories - Outta here
![]()
Er på side B, plate 1 foreløpig. Høres mer enn skapelig ut. Oops, der kom et host midt i Blowin in the Wind.rolfozzy skrev:Hva syns du om den Eros?
Jeg kjøpte den på cd fordi jeg visste at dette var noe jeg ikke kom til og spille mye.
Og foreløpig har jeg bare hørt cd 1.
Herlig platedag1234 skrev:Jethro Tull - Songs from the wood Nytes med temperert Shiraz
Og for en lydkvalitet, da (arbeids)mann!lars_erik skrev:Herlig platedag1234 skrev:Jethro Tull - Songs from the wood Nytes med temperert Shiraz![]()