K
Kaare G. Opsahl
Gjest
der sa du noe, rockefeller?ErosLoveking skrev:Plateåret 2010 har muligens vært de lavmælte melankolikeres år (?)
Bør vel kjøpe billett til konserten i Februar.
Isobel Campbell & Mark Lanegan- "Hawk"
![]()
|
der sa du noe, rockefeller?ErosLoveking skrev:Plateåret 2010 har muligens vært de lavmælte melankolikeres år (?)
Bør vel kjøpe billett til konserten i Februar.
Isobel Campbell & Mark Lanegan- "Hawk"
![]()
Jepp. Tror det er begrenset med plasser. Har en mistanke om at det er en slags intimkonsert, dvs med stoler og evt. bord.65finger skrev:der sa du noe, rockefeller?
Noch einmal har denne herlige tråden utvidet horisonten min. Takker og bukker ;D65finger skrev:De skrikende trærne er litt anderledes enn Charlie Haden. Denne duden spiller bass bedre enn Charlie imolars_erik skrev:Mens de skrikende trær er på vei ned til en harddisk nær meg;
Charlie Haden; Nocturne
Bare hyggelig! mye å ta av i produksjonen til NHØP både i egen regi og sammen med andrelars_erik skrev:Noch einmal har denne herlige tråden utvidet horisonten min. Takker og bukker ;D65finger skrev:De skrikende trærne er litt anderledes enn Charlie Haden. Denne duden spiller bass bedre enn Charlie imolars_erik skrev:Mens de skrikende trær er på vei ned til en harddisk nær meg;
Charlie Haden; Nocturne
Hør bare på sporet "Red River Shore". Dylan på sitt beste!rolfozzy skrev:Og fortsetter med denne. Den beste i bootlegs serien.
Dylan med referanselyd i 4 Lpboks.
![]()
Nr. 8 er grei og få tak i. Noen av de andre tror jeg kanskje du må lete etter på ebay.ErosLoveking skrev:Hvordan er det å få tak i de foregående 8 volumene av the bootleg-series?
starter forresten dagen seint, med "Heidersmenn"
Når du legger inn innlegget så kan du om du har coveret på egen datamaskin velge legg ved under teksten hvor du skriver.niha skrev:Hører akkurat på Wamp - Månemannen. (Vet ikke hvordan jeg får fram bilde av cover som dere andre gjør).
niha skrev:Hører akkurat på Wamp - Månemannen. (Vet ikke hvordan jeg får fram bilde av cover som dere andre gjør).
Føler med deg ;DH.R skrev:Sliter meg gjennom julegavene fra kjerringa ;D
"Knee Deep in the North Sea" er skitbra. Er selvfølgelig tilgjengelig i 24 bit fra B&W.vredensgnag skrev:Lytter til de gutta her - var så heldig å høre dem live i Edinburgh for noen år siden, og har vært på kroken siden.
http://www.bowers-wilkins.com/Society_of_Sound/Society_of_Sound/Music/portico-quartet.html
Ei veldig fin skive det dermusicus skrev: