Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Townes skrev:
    Far til son sin

Steve Earle - El Corazon

Hans beste, sammen med debuten.
    Gode minner av den skiva der, Townes. Blant annet en knallsommer i Paradis(stedet i nærheten av Fana eller hva det er, ikke tilstanden.)

Mye gubbrock å jobbe meg gjennom, nå er det Tom Petty - Hard Promises.

Ellers er det så mye vannvittig posting av påstander og ville feberfantasier(psykoser ?) her på sentralen at jeg er i ferd med å få elveblest og helvetesild. Dag er snart nødt til å sende meg en ny godtepose med psykofarmaka.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Far til son sin

Steve Earle - El Corazon

Hans beste, sammen med debuten.
    Gode minner av den skiva der, Townes. Blant annet en knallsommer i Paradis(stedet i nærheten av Fana eller hva det er, ikke tilstanden.)

Mye gubbrock å jobbe meg gjennom, nå er det Tom Petty - Hard Promises.

Ellers er det så mye vannvittig posting av påstander og ville feberfantasier(psykoser ?) her på sentralen at jeg er i ferd med å få elveblest og helvetesild. Dag er snart nødt til å sende meg en ny godtepose med psykofarmaka.
    Det er en nydelig plate ja. Er vel den Earle plata som i størst grad viser hele registeret han har å spille på.
    Tom Petty er en bra fyr, veldig glad i de to platene du har snurret nå nylig; damn the torpedoes og hard promises.

Sein start på dagen i dag, i alle fall til meg å være (kidsa lot oss sove til 0900!!!). Starter friskt med noe svigers virkelig digget :)

The Solution - Will not be televised

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Roberten skrev:
    Nå som du har blitt avhenging, må jeg dessverre sette opp prisen. ::)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Townes skrev:
    Det er en nydelig plate ja. Er vel den Earle plata som i størst grad viser hele registeret han har å spille på.
    Tom Petty er en bra fyr, veldig glad i de to platene du har snurret nå nylig; damn the torpedoes og hard promises.

Sein start på dagen i dag, i alle fall til meg å være (kidsa lot oss sove til 0900!!!). Starter friskt med noe svigers virkelig digget :)

Bra svigerfar ! Og det er ikke noe å si på at han liker Will Not Be Televised. Håper Nicke tar tak og slipper en ny skive snart.
    Ja, de to Pettyskivene har vært bra. Gruer meg mer til neste lp som skal på tellerkenen, Echoes eller noe slikt, fra '99, det er jeg redd er såpass nytt at han helt har mistet gnisten. Men aller mest er jeg overrasket over at fatter kjøpte vinyl så sent som i '99.

@Dag, jeg satser på at å vise til en del av postene på hfs gjør at jeg kvalifiserer til å få det på resept. Det får jo være grenser for hva man skal utsettes for i ubedøvet tilstand.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Townes skrev:

Bra svigerfar ! Og det er ikke noe å si på at han liker Will Not Be Televised. Håper Nicke tar tak og slipper en ny skive snart.
    Ja, de to Pettyskivene har vært bra. Gruer meg mer til neste lp som skal på tellerkenen, Echoes eller noe slikt, fra '99, det er jeg redd er såpass nytt at han helt har mistet gnisten. Men aller mest er jeg overrasket over at fatter kjøpte vinyl så sent som i '99.

@Dag, jeg satser på at å vise til en del av postene på hfs gjør at jeg kvalifiserer til å få det på resept. Det får jo være grenser for hva man skal utsettes for i ubedøvet tilstand.
    Den er ikkje helt borte den, faktisk. Den the last dj er mye slappere av de senere tinga. Har "fattern" kjøpt Wildflowers også, kanskje? Den er mycket snygg, men hadde vært enda bedre om den var trimmet ned med 3-4 låter.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.290
    Torget vurderinger
    2
    Gubberock, han holder koken selv om det ikke er blandt hans beste. Jeg liker den uansett.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:

Den er ikkje helt borte den, faktisk. Den the last dj er mye slappere av de senere tinga. Har "fattern" kjøpt Wildflowers også, kanskje? Den er mycket snygg, men hadde vært enda bedre om den var trimmet ned med 3-4 låter.
    Jeg tok bare med meg tre Pettyskiver, og Mudcrutch, for den er det så lenge siden jeg har hørt på at jeg nesten har glemt den. Får rote i skapene etter middagen i kveld. Jommen bra mor la ned veto mot vinyl i heimen for noen år siden slik at han ble nødt til å flytte det opp på hytta, og muliggjorde utstrakt tyving fra min side.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.290
    Torget vurderinger
    2
    Tom Petty er en av de beste i min verden. Bare jeg slipper de Jeff Lynneproduserte soloplatene hans.
    Han trenger Heartbreakers rundt seg for og yte sitt beste.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Småsysling på kjøkkenet til toner fra en ofte spilt plate. Smøring for øregangene, og en irriterende påminnelse om at jeg nok engang gikk glipp av Chris Isaak live. :-\

Chris Isaak - "Chris Isaak"

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Svigers er fole glade i blues og soul, så til tilbereding av pinnekjøtt og grisemør går det i

Solomon Burke - Home in your heart

Helsikkjes bra samling.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.634
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Småsysling på kjøkkenet til toner fra en ofte spilt plate. Smøring for øregangene, og en irriterende påminnelse om at jeg nok engang gikk glipp av Chris Isaak live. :-\

Chris Isaak - "Chris Isaak"
    Ga meg ideen til å setter hele Chris Isaak-mappa på shuffle. Begynte med Livin' for your lover. Ah!

U

utgatt60135

Gjest
    rolfozzy skrev:
    Tom Petty er en av de beste i min verden. Bare jeg slipper de Jeff Lynneproduserte soloplatene hans.
    Han trenger Heartbreakers rundt seg for og yte sitt beste.

Tom Petty - prtt... kjedelig gubbemusikk tenkte jeg ..

Men satte på noe siden jeg kjenner lite til han. Musikken hans har hold det gående i bakgrunnen her i nesten hele dag, så det var visst ikke så dårlig alikevel :). Flott musikk med diverse hjemmeoppgaver for nyttårskvelden.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn