Selvsagt skal du få være med å leke ;Dvargen skrev:Jeg vil være med! Hører litt på Insurgentes her jeg.Skulle hatt filmen her og, dog.
![]()
/jan
Selvsagt skal du få være med å leke ;Dvargen skrev:Jeg vil være med! Hører litt på Insurgentes her jeg.Skulle hatt filmen her og, dog.
![]()
Har'n på cd, grei skive.rolfozzy skrev:Dette er Dylans beste. Ingen tvil.
![]()
Kan ikke huske hva jeg betalte for min. Ser Platekompaniet har den til 239,-JanR skrev:Har'n på cd, grei skive.rolfozzy skrev:Dette er Dylans beste. Ingen tvil.
![]()
Vinyl er kanskje hakket "vassere" ? Og slipper man å blakke seg for den på vinyl ?
/jan
Jippi! Blir litt godt å komme oppover til Trondheim igjen snart, og få satt på noe musikk på anlegget igjen.JanR skrev:Selvsagt skal du få være med å leke ;Dvargen skrev:Jeg vil være med! Hører litt på Insurgentes her jeg.Skulle hatt filmen her og, dog.
![]()
/jan
Ikke sant? Kjempeplateslowmotion skrev:En plate som er mystisk lett å like:
![]()
Stakkars naboer ;Dnb skrev:Hjemme alene, så da blir det Dimmu Borgir på høyt volum. Tøft som faen selvsagt.
De har bare godt av litt kulturelle impulser (og det er ganske bra lydisolert her, tar også et visst hensyn. Kan spille enda høyere, men så slem er jeg ikke).65finger skrev:Stakkars naboer ;D