ErosLoveking skrev:
baluba skrev:
Damen med det meget behagelige vesen, har en veldig bra vokal som hadde fortjent bedre. Ok skive, men jeg blir ikke helt fortrolig med et ganske blekt låtmateriale og en musikkproduksjon som lukter hvit jazznordmann. Skulle ønske at hun kunne fått trøkt til mer med den soulstemmen som skinner igjennom.
ikke avskriv skiva altså, har bare hørt den to ganger.
Vi får hyre produsenten til The Dap Kings til hennes neste utgivelse. Blir du med og spleiser?
Julefeiring i en musikkfamilie fører til at mye dukker opp i julen, utenom det jeg selv har fått. For det er ikke rare sakene, Prince trippel samleplate og en smeltet vinylplate.

Heldigvis fyller de andres gavesekker med mer plater, så jeg har rippet Elton John/Leon Russell og
Africubism. Den siste spilles pt. Den er såpass sterkt anbefalt av lasse at jeg følte at det var verdt å sjekke ut. Denne kunne like gjerne vært kjøpt av meg selv, men nå er det ikke behov for det lenger.
Det røde av Beatles kom også i hus, det var min ekstra overraskelsegave til den yngste. Den er også behørlig rippet til min HDD. Han må jo kunne høre den når han er på besøk hos far også. Dessuten så er det nostalgisk for meg å høre på den. Det er et godt utvalg låter gjort av Beatles selv, noe som i seg selv er et godt argument. Dessuten så vekker den følelser og minner som ingen andre Beatles-album gjør. Det var nemlig min første. Han fikk den fordi også jeg fikk den da jeg var ti år. Jeg fikk den riktignok til bursdagen, men hans neste er jo 11. Og da har jeg brutt tradisjonen med at det er en plate man skal få når man er ti år. Og da han fylte år var ikke remasteren ute enda da han fylte år. Føler nå for å spille den litt senere. Egentlig startet dagen med
Rasberry Berret fra samleplaten som ham gav meg til jul.
Min bror fikk også Jackson Browns
Anthology som må ned på HDD før han reiser til Oslo.