Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Thomas Function - Celebration

EDIT:
    Townes, siden smøyso ikke gir deg vinyl, hvilke skiver kjøpte du til henne ?

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Til ære for magedissende, omtåkete møringer ::)

Narum; Samma hen du fær
    Ikke mobb! Jeg har for lengst kommet frem til at jeg skal investere hele formuen i magefett. Har veldig tro på at ister vil gi en god avkastning i årene fremover. En trygg plassering av kronasjen med andre ord.

Mellombels høyrer eg på han er svisken:

Lars Winnerbäck; Kom

Vedlegg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Lurte meg til 3 skiver på en rolig formiddag mens sjølingan tok seg en tur ut med junior.

Elton John & Leon Russell - "The Union"

John Grant-"Queen of Denmark"

The Navigators - "The Straight and Narrow" (På numerert vinyl under 300 denne gangen ::) )

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg

Den her vinylboksen lå og ventet på meg når jeg kom hjem, en gledens dag.
    2 dvd's i boksen også.

/jan

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.644
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:

EDIT:
    Smøyso var vrang og vrien i år. Hadde sett seg ut noen støvletter som ho hadde så himla løsst på. De kosta vel omtrent det samme som 12-15 skiver :-\

I tillegg begynner ho å klage på plassmangel, enda det er minst to ledige hyller i eine EXPEDIT'n. Forstå det den som kan.

Frustrerende lang wishlist eg har gående for tida, men eg unte meg sjøl fire nødvendigheter her rett før jul, som forhåpentligvis venter i kassa når eg kommer meg unna verdens endestasjon her på sunnmøre.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Townes skrev:
    Roberten skrev:

EDIT:
    Smøyso var vrang og vrien i år. Hadde sett seg ut noen støvletter som ho hadde så himla løsst på. De kosta vel omtrent det samme som 12-15 skiver :-\

I tillegg begynner ho å klage på plassmangel, enda det er minst to ledige hyller i eine EXPEDIT'n. Forstå det den som kan.

Frustrerende lang wishlist eg har gående for tida, men eg unte meg sjøl fire nødvendigheter her rett før jul, som forhåpentligvis venter i kassa når eg kommer meg unna verdens endestasjon her på sunnmøre.
    Ah, jeg trodde at du tok den fornuftige løsningen og gav henne de skivene du ønsket deg, siden du allikevel ikke får vinyl av henne.

Plassmangel ? Jeg synes jeg leste noe om kjellerstue her om dagen, det burde jo åpne for mange mulige hyllemeter :)

Hvor lang ? Og hvilke titler står på blokka ? Noen livsnødvendigheter skal man unne seg, særlig når man må tilbringe julen på en endestasjon :)

EDIT: gikk plutselig opp for meg at kjellerstuen sannsynligvis befinner seg under huset til svigerforeldrene dine. Litt langt å drive fjernlagring av vinylen der.

atonal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Antall liker
    428
    Sted
    Friedrichstadt
    JanR skrev:

Den her vinylboksen lå og ventet på meg når jeg kom hjem, en gledens dag.
    2 dvd's i boksen også.

/jan
    grattis, Jan, mye å kose seg med der ;D

I dag har jeg fått tid til

Necro Deathmort - This Beat Is Necrotronic

Vedlegg

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.644
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Roberten skrev:

EDIT:

Ah, jeg trodde at du tok den fornuftige løsningen og gav henne de skivene du ønsket deg, siden du allikevel ikke får vinyl av henne.

Plassmangel ? Jeg synes jeg leste noe om kjellerstue her om dagen, det burde jo åpne for mange mulige hyllemeter :)

Hvor lang ? Og hvilke titler står på blokka ? Noen livsnødvendigheter skal man unne seg, særlig når man må tilbringe julen på en endestasjon :)

EDIT: gikk plutselig opp for meg at kjellerstuen sannsynligvis befinner seg under huset til svigerforeldrene dine. Litt langt å drive fjernlagring av vinylen der.
    He he. Det stemmer at den kjellerstuen befinner seg på sunnmøre. Det er imidlertid en riktig så snasen kjellerstue, men blir litt hektisk å lagre vinylen her ja.

På ønskelista er det både livsnødvendigheter og nice-to-haves.
    Høyt oppe står i alle fall siste Costello, Nobunny, Parting gifts, Ray LaMontagne, Motörhead, Los Lobos og et par andre.

Hadde eg "tatt til fonruft" og gitt henne skiver tror eg det fort kunne blitt månelyst.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    The Beatles; The Blue Album
    Se der, ja. Og da kvitterer jeg med den røde.

Den blå har jeg, men det blir sjelden spilt. Det er nok fordi jeg ofte spiller hele albumer fra den perioden. Som samleplate så føler jeg mer behovet for det røde, for der plukkes gullkorn ut av en periode hvor sortering er mer viktig. Det albumet forteller en historie om et band som skilte seg ut fra de andre med tildels overraskende løsninger noen ganger, og kreative vrier på kjente virkemidler. Det blå forteller historien om det spesielle og inovative bandet som gjorde studiomusikk til en et begrep innen pop-en. Det er vel årsaken til at jeg fortsatt ikke har den blå i remastret utgave. Den gir jeg kanskje til den unge på elleveårsdagen hans.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Roberten skrev:

EDIT:

He he. Det stemmer at den kjellerstuen befinner seg på sunnmøre. Det er imidlertid en riktig så snasen kjellerstue, men blir litt hektisk å lagre vinylen her ja.

På ønskelista er det både livsnødvendigheter og nice-to-haves.
    Høyt oppe står i alle fall siste Costello, Nobunny, Parting gifts, Ray LaMontagne, Motörhead, Los Lobos og et par andre.

Hadde eg "tatt til fonruft" og gitt henne skiver tror eg det fort kunne blitt månelyst.
    Ai, ja det vil man helst unngå. Bra da at du har snille barn som skjønner hva far trenger, selv i svært ung alder :)

Synd at kjellerstuen sitter fast på sunnmøre, det er jo en fantastisk lagringsplass for vinyl.

Ser ut til å være en finfin liste. Nobunny og Parting Gifts er kanonskiver, LaMontagne har jeg, men ikke fått hørt på den enda.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    Denne herlige plata nå:

AfroCubism
    Den er sannelig ikke verst. Jeg jobbet jo i noen år med produksjon promotering av denne typen musikk, og denne platen har gitt meg litt glød igjen. Men egentlig er det endel av de linkene Deph har kommet med som har frembrakt det mest interessante fra kontinentet jeg er så glad i (Afrika). Akkurat nå ser jeg et tv-program om sykelig tynne kjendiser, etter at jeg hadde et lite kick på Pärt.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.253
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    lars_erik skrev:
    Denne herlige plata nå:

AfroCubism
    Den er sannelig ikke verst. Jeg jobbet jo i noen år med produksjon promotering av denne typen musikk, og denne platen har gitt meg litt glød igjen. Men egentlig er det endel av de linkene Deph har kommet med som har frembrakt det mest interessante fra kontinentet jeg er så glad i (Afrika). Akkurat nå ser jeg et tv-program om sykelig tynne kjendiser, etter at jeg hadde et lite kick på Pärt.
    Noen spesielle plater du vil anbefale? Har veldig sansen for denne typen musikk.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn