- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Rufus Wainight: Release the stars
Vedlegg
-
32.4 KB Visninger: 203
Ikke mobb! Jeg har for lengst kommet frem til at jeg skal investere hele formuen i magefett. Har veldig tro på at ister vil gi en god avkastning i årene fremover. En trygg plassering av kronasjen med andre ord.lars_erik skrev:Til ære for magedissende, omtåkete møringer :
Narum; Samma hen du fær
Smøyso var vrang og vrien i år. Hadde sett seg ut noen støvletter som ho hadde så himla løsst på. De kosta vel omtrent det samme som 12-15 skiver :-\Roberten skrev:Thomas Function - Celebration
![]()
EDIT:
Townes, siden smøyso ikke gir deg vinyl, hvilke skiver kjøpte du til henne ?
Ah, jeg trodde at du tok den fornuftige løsningen og gav henne de skivene du ønsket deg, siden du allikevel ikke får vinyl av henne.Townes skrev:Smøyso var vrang og vrien i år. Hadde sett seg ut noen støvletter som ho hadde så himla løsst på. De kosta vel omtrent det samme som 12-15 skiver :-\Roberten skrev:Thomas Function - Celebration
![]()
EDIT:
I tillegg begynner ho å klage på plassmangel, enda det er minst to ledige hyller i eine EXPEDIT'n. Forstå det den som kan.
Frustrerende lang wishlist eg har gående for tida, men eg unte meg sjøl fire nødvendigheter her rett før jul, som forhåpentligvis venter i kassa når eg kommer meg unna verdens endestasjon her på sunnmøre.
grattis, Jan, mye å kose seg med der ;DJanR skrev:![]()
Den her vinylboksen lå og ventet på meg når jeg kom hjem, en gledens dag.
2 dvd's i boksen også.
![]()
/jan
He he. Det stemmer at den kjellerstuen befinner seg på sunnmøre. Det er imidlertid en riktig så snasen kjellerstue, men blir litt hektisk å lagre vinylen her ja.Roberten skrev:Ah, jeg trodde at du tok den fornuftige løsningen og gav henne de skivene du ønsket deg, siden du allikevel ikke får vinyl av henne.Townes skrev:Smøyso var vrang og vrien i år. Hadde sett seg ut noen støvletter som ho hadde så himla løsst på. De kosta vel omtrent det samme som 12-15 skiver :-\Roberten skrev:Thomas Function - Celebration
![]()
EDIT:
I tillegg begynner ho å klage på plassmangel, enda det er minst to ledige hyller i eine EXPEDIT'n. Forstå det den som kan.
Frustrerende lang wishlist eg har gående for tida, men eg unte meg sjøl fire nødvendigheter her rett før jul, som forhåpentligvis venter i kassa når eg kommer meg unna verdens endestasjon her på sunnmøre.
Plassmangel ? Jeg synes jeg leste noe om kjellerstue her om dagen, det burde jo åpne for mange mulige hyllemeter
Hvor lang ? Og hvilke titler står på blokka ? Noen livsnødvendigheter skal man unne seg, særlig når man må tilbringe julen på en endestasjon
EDIT: gikk plutselig opp for meg at kjellerstuen sannsynligvis befinner seg under huset til svigerforeldrene dine. Litt langt å drive fjernlagring av vinylen der.
Se der, ja. Og da kvitterer jeg med den røde.lars_erik skrev:The Beatles; The Blue Album
Ai, ja det vil man helst unngå. Bra da at du har snille barn som skjønner hva far trenger, selv i svært ung alderTownes skrev:He he. Det stemmer at den kjellerstuen befinner seg på sunnmøre. Det er imidlertid en riktig så snasen kjellerstue, men blir litt hektisk å lagre vinylen her ja.Roberten skrev:Ah, jeg trodde at du tok den fornuftige løsningen og gav henne de skivene du ønsket deg, siden du allikevel ikke får vinyl av henne.Townes skrev:Smøyso var vrang og vrien i år. Hadde sett seg ut noen støvletter som ho hadde så himla løsst på. De kosta vel omtrent det samme som 12-15 skiver :-\Roberten skrev:Thomas Function - Celebration
![]()
EDIT:
Plassmangel ? Jeg synes jeg leste noe om kjellerstue her om dagen, det burde jo åpne for mange mulige hyllemeter
Hvor lang ? Og hvilke titler står på blokka ? Noen livsnødvendigheter skal man unne seg, særlig når man må tilbringe julen på en endestasjon
EDIT: gikk plutselig opp for meg at kjellerstuen sannsynligvis befinner seg under huset til svigerforeldrene dine. Litt langt å drive fjernlagring av vinylen der.
På ønskelista er det både livsnødvendigheter og nice-to-haves.
Høyt oppe står i alle fall siste Costello, Nobunny, Parting gifts, Ray LaMontagne, Motörhead, Los Lobos og et par andre.
Hadde eg "tatt til fonruft" og gitt henne skiver tror eg det fort kunne blitt månelyst.
Huh. Samme her!dag1234 skrev:Ray LaMontagne: Trouble
Den er sannelig ikke verst. Jeg jobbet jo i noen år med produksjon promotering av denne typen musikk, og denne platen har gitt meg litt glød igjen. Men egentlig er det endel av de linkene Deph har kommet med som har frembrakt det mest interessante fra kontinentet jeg er så glad i (Afrika). Akkurat nå ser jeg et tv-program om sykelig tynne kjendiser, etter at jeg hadde et lite kick på Pärt.lars_erik skrev:Denne herlige plata nå:
AfroCubism
Den er jo bare veldig god, da. Har du hørt AfroCubism som lars_erik spiller så mye? Den synes jeg er veldig fin.Townes skrev:Huh. Samme her!dag1234 skrev:Ray LaMontagne: Trouble
Noen spesielle plater du vil anbefale? Har veldig sansen for denne typen musikk.baluba skrev:Den er sannelig ikke verst. Jeg jobbet jo i noen år med produksjon promotering av denne typen musikk, og denne platen har gitt meg litt glød igjen. Men egentlig er det endel av de linkene Deph har kommet med som har frembrakt det mest interessante fra kontinentet jeg er så glad i (Afrika). Akkurat nå ser jeg et tv-program om sykelig tynne kjendiser, etter at jeg hadde et lite kick på Pärt.lars_erik skrev:Denne herlige plata nå:
AfroCubism