K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
76.9 KB Visninger: 173
Ja, en nydelig plate om å miste sin søster.lars_erik skrev:Eloktrosjokk blues :
Charlie Haden; The Land Of The Sun
Ok. Sorgtung da?dag1234 skrev:Ja, en nydelig plate om å miste sin søster.lars_erik skrev:Eloktrosjokk blues :
Det må du gjerne, men sånn jeg kjenner din smak så er dette neppe di greie.lars_erik skrev:Ok. Sorgtung da?dag1234 skrev:Ja, en nydelig plate om å miste sin søster.lars_erik skrev:Eloktrosjokk blues :
Har prøvd å lytte til noen av Eels sine plater, men får ikke helt "tak" på de.
Mulig jeg må prøve mer.
Jeg prøver jo hele tiden å utvide horisonten. F.eks. var anbefalningen av Charlie Hadens Missouri Sky en virkelig døråpner til jazzens herlige verdendag1234 skrev:Det må du gjerne, men sånn jeg kjenner din smak så er dette neppe di greie.lars_erik skrev:Ok. Sorgtung da?dag1234 skrev:Ja, en nydelig plate om å miste sin søster.lars_erik skrev:Eloktrosjokk blues :
Har prøvd å lytte til noen av Eels sine plater, men får ikke helt "tak" på de.
Mulig jeg må prøve mer.
Nei. Det er den siste ?Townes skrev:Kevin Welch - A patch of blue sky
![]()
Virker ikkje dum denne. Hørt den rolfozzy?
Kom i år ja. Syns den virker temmelig bra. Og er enig med deg at Life down here on earth er hans beste. (Sammen med den live-plata med Kieran Kane).rolfozzy skrev:Nei. Det er den siste ?Townes skrev:Kevin Welch - A patch of blue sky
![]()
Virker ikkje dum denne. Hørt den rolfozzy?
Jeg har ikke kjøpt noe Kevin Welch siden Millionaire, kom i 2001.
Har fem stk. med han fram til da.
:-*65finger skrev:denne
Feitaboogie den derre.dag1234 skrev:Drive-By Truckers: The Dirty South
Ok. Ganske røff syns jeg, men....Townes skrev:Feitaboogie den derre.dag1234 skrev:Drive-By Truckers: The Dirty South
@ozzy - Waco brothers er knall på sitt beste, men vetkje om eg er enige i at de er røffere enn dbt Åpningskuttet til Cooley på den dag hører på er temmelig barskt spør du meg.
Mer lurvete er kanskje et mer riktig ord.rolfozzy skrev:Ok. Ganske røff syns jeg, men....Townes skrev:Feitaboogie den derre.dag1234 skrev:Drive-By Truckers: The Dirty South
@ozzy - Waco brothers er knall på sitt beste, men vetkje om eg er enige i at de er røffere enn dbt Åpningskuttet til Cooley på den dag hører på er temmelig barskt spør du meg.![]()
Eller rølpeterolfozzy skrev:Mer lurvete er kanskje et mer riktig ord.rolfozzy skrev:Ok. Ganske røff syns jeg, men....Townes skrev:Feitaboogie den derre.dag1234 skrev:Drive-By Truckers: The Dirty South
@ozzy - Waco brothers er knall på sitt beste, men vetkje om eg er enige i at de er røffere enn dbt Åpningskuttet til Cooley på den dag hører på er temmelig barskt spør du meg.![]()