Er ikke helt borte denne heller da...JanR skrev:Deres beste, IMHO.Minutten skrev:Gammel lp
Jaggu slenge den på etterpå.
/jan
Vedlegg
-
11.7 KB Visninger: 156
Er ikke helt borte denne heller da...JanR skrev:Deres beste, IMHO.Minutten skrev:Gammel lp
Jaggu slenge den på etterpå.
/jan
Den plata må jeg, med skam å melde, si at jeg aldri har hørt. Men jeg har hørt mye OM den.dag1234 skrev:Fairport Convention; Liege and lief
Folkrock hadde en viss posisjon på Møre på 70-tallet.lars_erik skrev:Den plata må jeg, med skam å melde, si at jeg aldri har hørt. Men jeg har hørt mye OM den.dag1234 skrev:Fairport Convention; Liege and lief
Jeg må kanskje gjøre noe med det.
Folkrock har jo noen få røtter i trøndelag også :dag1234 skrev:Folkrock hadde en viss posisjon på Møre på 70-tallet.lars_erik skrev:Den plata må jeg, med skam å melde, si at jeg aldri har hørt. Men jeg har hørt mye OM den.dag1234 skrev:Fairport Convention; Liege and lief
Det passet godt sammen med Bob Dylan and the Band; Berfore the Flood
Prudence var i den tradisjonen, men var mye mer påvirket av rock enn Fairport. Det fantes norske band som vel var (litt for) tydelig påvirket som Folque, som igjen ha fått sin arvtager i Gåte.lars_erik skrev:Da passer det bra med denne 8)
En fantastisk konsertplate
Prudence; 11/12 75
Jeg har en plate med herlig musikk av ei norsk gruppe som het Høst.dag1234 skrev:Prudence var i den tradisjonen, men var mye mer påvirket av rock enn Fairport. Det fantes norske band som vel var (litt for) tydelig påvirket som Folque, som igjen ha fått sin arvtager i Gåte.lars_erik skrev:Da passer det bra med denne 8)
Prudence; 11/12 75
Høst var vel mer heavy som jeg husker dem.lars_erik skrev:Jeg har en plate med herlig musikk av ei norsk gruppe som het Høst.dag1234 skrev:Prudence var i den tradisjonen, men var mye mer påvirket av rock enn Fairport. Det fantes norske band som vel var (litt for) tydelig påvirket som Folque, som igjen ha fått sin arvtager i Gåte.lars_erik skrev:Da passer det bra med denne 8)
Prudence; 11/12 75
Hvordan er de i dette landskapet?
Du store alpakka. Dette er en av de aller beste platene i genren noensinne. Nå har du noe å glede deg til.lars_erik skrev:Den plata må jeg, med skam å melde, si at jeg aldri har hørt. Men jeg har hørt mye OM den.dag1234 skrev:Fairport Convention; Liege and lief