|
Har du hørt live plata han har sammen med Kieran Kane? Veldig fin.rolfozzy skrev:Hans beste.
![]()
This is the end, beautiful frienddag1234 skrev:Bo Kaspers Orkester; På hotell
Så dypt, og enda dypere må jeg synke...Roberten skrev:This is the end, beautiful frienddag1234 skrev:Bo Kaspers Orkester; På hotell
Sleigh Bells - Treats
![]()
For så å stige som en fugl Fønix opp av asken av din dårlige samvittighet ? I så fall, bra plan !dag1234 skrev:Så dypt, og enda dypere må jeg synke...Roberten skrev:This is the end, beautiful frienddag1234 skrev:Bo Kaspers Orkester; På hotell
Sleigh Bells - Treats
![]()
kul plate. Ble påminnet om denne for kort tid siden, og jeg synes kanskje den er bedre i dag en for 16 år siden når den ble spilt litt for så å havne i en eller annen eske.JanR skrev:Kult belte :
/jan
Neii, den har jeg ikke hørt.Townes skrev:Har du hørt live plata han har sammen med Kieran Kane? Veldig fin.rolfozzy skrev:Hans beste.
![]()
Fantastisk skive. En av favorittene fra Ween ved siden av Pure Guava og White Pepper. Når det er sagt så synes jeg vel ikke de har gitt ut en skive som ikke er bra.H.R skrev:kul plate. Ble påminnet om denne for kort tid siden, og jeg synes kanskje den er bedre i dag en for 16 år siden når den ble spilt litt for så å havne i en eller annen eske.JanR skrev:Kult belte :
/jan
Noe jeg bør låne ørene til ?H.R skrev:kul plate. Ble påminnet om denne for kort tid siden, og jeg synes kanskje den er bedre i dag en for 16 år siden når den ble spilt litt for så å havne i en eller annen eske.JanR skrev:Kult belte :
/jan
Vet igrunn ikke hvorfor denne havnet utenfor radaren eller gikk i glemmeboka, men denne tråden ser til å hanke inn feiltrinnene man har gjort - selv for lenge sideRoberten skrev:Fantastisk skive. En av favorittene fra Ween ved siden av Pure Guava og White Pepper. Når det er sagt så synes jeg vel ikke de har gitt ut en skive som ikke er bra.
Chocolate And Cheese var første albumet jeg hørte, og ble fan så det holdt.
Sier som Mae West: Samvittigheten ble så dårlig at den døde.Roberten skrev:For så å stige som en fugl Fønix opp av asken av din dårlige samvittighet ? I så fall, bra plan !dag1234 skrev:Så dypt, og enda dypere må jeg synke...Roberten skrev:This is the end, beautiful frienddag1234 skrev:Bo Kaspers Orkester; På hotell
Sleigh Bells - Treats
![]()
He,he 8)JanR skrev:Skal vi se, må ha noe her som er passe fjernt fra fløtepopen til beatles :-*
![]()
Cd.
/jan
Blir ikkje feil med det trekløveret der nei.rolfozzy skrev:Neii, den har jeg ikke hørt.Townes skrev:Har du hørt live plata han har sammen med Kieran Kane? Veldig fin.rolfozzy skrev:Hans beste.
![]()
Men denne har jeg.Ikke dårlig den heller.
![]()
Det er kanskje det beste med hele smørja som kalles HFS, det dukker opp bra musikk med jevne mellomrom, enten musikk som er glemt, eller saker man aldri har hørt før.H.R skrev:Vet igrunn ikke hvorfor denne havnet utenfor radaren eller gikk i glemmeboka, men denne tråden ser til å hanke inn feiltrinnene man har gjort - selv for lenge sideRoberten skrev:Fantastisk skive. En av favorittene fra Ween ved siden av Pure Guava og White Pepper. Når det er sagt så synes jeg vel ikke de har gitt ut en skive som ikke er bra.
Chocolate And Cheese var første albumet jeg hørte, og ble fan så det holdt.![]()