- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Der kom den tjukkasen der og!.Marcus skrev:Han sikter nok til Dag! 8)lars_erik skrev:Gubber ???
Hvor?
Der kom den tjukkasen der og!.Marcus skrev:Han sikter nok til Dag! 8)lars_erik skrev:Gubber ???
Hvor?
;D ;D ;D.Marcus skrev:Han sikter nok til Dag! 8)lars_erik skrev:Gubber ???
Hvor?
Nekter å la meg mobbe av folk med dobbelhake tre ganger størrelsen av scrotumlars_erik skrev:;D ;D ;D.Marcus skrev:Han sikter nok til Dag! 8)lars_erik skrev:Gubber ???
Hvor?
Nå ble jeg MYE friskere 8)
;D.Marcus skrev:Frekt å mobbe korpulente unge menn, aldersbetinget mobbing er mye mer akseptert i samfunnet!
Helt greit er det ikke, det er plagsomt mye komprimert.Anonym skrev:Har aldri hatt helt sansen for Kanye West men albumet er helt greit:
Nok ei plate som kun egner seg på Ipod og Sonos, ikke på et ordentlig anleggAnonym skrev:Helt greit er det ikke, det er plagsomt mye komprimert.Anonym skrev:Har aldri hatt helt sansen for Kanye West men albumet er helt greit:
Låter slettes ikke bra hvis jeg skrur opp her
Fedme går det an å gjøre noe med, Marcus! Verre med alder. Selg traktoren og høytalerne og invester i fettsuging. Ha omtanke for dine medmennesker og ta miljøansvar - ellers må vi kontakte SFT. Gud har gitt oss skapellen - så bruk den da!.Marcus skrev:Frekt å mobbe korpulente unge menn, aldersbetinget mobbing er mye mer akseptert i samfunnet!
Uten å velge side;dag1234 skrev:Fedme går det an å gjøre noe med, Marcus! Verre med alder. Selg traktoren og høytalerne og invester i fettsuging. Ha omtanke for dine medmennesker og ta miljøansvar - ellers må vi kontakte SFT. Gud har gitt oss skapellen - så bruk den da!.Marcus skrev:Frekt å mobbe korpulente unge menn, aldersbetinget mobbing er mye mer akseptert i samfunnet!
Eventuelt hør på denne:
Bob Dylan; Oh Mercy
Heldigvis har jeg skaffet meg flere album inkludert Charlie Haden Quartet West - Sophisticated Ladies. Følger jo med på hva andre lytter til.lars_erik skrev:Nok ei plate som kun egner seg på Ipod og Sonos, ikke på et ordentlig anleggAnonym skrev:Helt greit er det ikke, det er plagsomt mye komprimert.Anonym skrev:Har aldri hatt helt sansen for Kanye West men albumet er helt greit:
Låter slettes ikke bra hvis jeg skrur opp her![]()
Charlie Haden har mange! gode platerAnonym skrev:Heldigvis har jeg skaffet meg flere album inkludert Charlie Haden Quartet West - Sophisticated Ladies. Følger jo med på hva andre lytter til.lars_erik skrev:Nok ei plate som kun egner seg på Ipod og Sonos, ikke på et ordentlig anleggAnonym skrev:Helt greit er det ikke, det er plagsomt mye komprimert.Anonym skrev:Har aldri hatt helt sansen for Kanye West men albumet er helt greit:
Låter slettes ikke bra hvis jeg skrur opp her![]()
Roberten: Hadde du møtt Marcus, så hadde du sett at han faktisk ikke hadde tatt skade av noen kilo ekstra.Roberten skrev:Uten å velge side;dag1234 skrev:Fedme går det an å gjøre noe med, Marcus! Verre med alder. Selg traktoren og høytalerne og invester i fettsuging. Ha omtanke for dine medmennesker og ta miljøansvar - ellers må vi kontakte SFT. Gud har gitt oss skapellen - så bruk den da!.Marcus skrev:Frekt å mobbe korpulente unge menn, aldersbetinget mobbing er mye mer akseptert i samfunnet!
Eventuelt hør på denne:
Bob Dylan; Oh Mercy
a)mobbing er gjerne frekt. Tror det er noe av poenget.
b)selg for guds skyld ikke traktoren, Marcus ! Alle bør ha traktor. Selv har jeg 3 stykker, dessverre er det ikke så praktisk med traktor i Oslo 03, så jeg får brukt de altfor lite.
c)skal du først gå ned i vekt vil jeg tro at en cocktail av psykofarma og god gammeldags amfetamin er langt mer underholdende enn skalpell.
EDIT: etter å ha gjenvunnet summetonen gikk det opp for meg at jeg har 4 traktorer, ikke 3 som først rapportert.
Jeg har da heller ikke trodd noe annet, Dag. På begge punkter.dag1234 skrev:Roberten: Hadde du møtt Marcus, så hadde du sett at han faktisk ikke hadde tatt skade av noen kilo ekstra.Roberten skrev:Uten å velge side;dag1234 skrev:Fedme går det an å gjøre noe med, Marcus! Verre med alder. Selg traktoren og høytalerne og invester i fettsuging. Ha omtanke for dine medmennesker og ta miljøansvar - ellers må vi kontakte SFT. Gud har gitt oss skapellen - så bruk den da!.Marcus skrev:Frekt å mobbe korpulente unge menn, aldersbetinget mobbing er mye mer akseptert i samfunnet!
Eventuelt hør på denne:
Bob Dylan; Oh Mercy
b)selg for guds skyld ikke traktoren, Marcus ! Alle bør ha traktor. Selv har jeg 3 stykker, dessverre er det ikke så praktisk med traktor i Oslo 03, så jeg får brukt de altfor lite.
c)skal du først gå ned i vekt vil jeg tro at en cocktail av psykofarma og god gammeldags amfetamin er langt mer underholdende enn skalpell.
EDIT: etter å ha gjenvunnet summetonen gikk det opp for meg at jeg har 4 traktorer, ikke 3 som først rapportert.
Og hadde du møtt oss sammen, så hadde du sett at mobbingen så visst er gjensidig. Marcus er nærmest en nabo, og en særdeles hyggelig, kunnskapsrik og grei ung fyr, som jeg er sikker på både vil komme langt og klare seg godt her i livet.
Tror fader meg jeg må begynne i terapi igjen, dette her går over alle støvleskaft. :-[Roberten skrev:Jeg har da heller ikke trodd noe annet, Dag. På begge punkter.dag1234 skrev:Roberten: Hadde du møtt Marcus, så hadde du sett at han faktisk ikke hadde tatt skade av noen kilo ekstra.Roberten skrev:Uten å velge side;dag1234 skrev:Fedme går det an å gjøre noe med, Marcus! Verre med alder. Selg traktoren og høytalerne og invester i fettsuging. Ha omtanke for dine medmennesker og ta miljøansvar - ellers må vi kontakte SFT. Gud har gitt oss skapellen - så bruk den da!.Marcus skrev:Frekt å mobbe korpulente unge menn, aldersbetinget mobbing er mye mer akseptert i samfunnet!
Eventuelt hør på denne:
Bob Dylan; Oh Mercy
Og hadde du møtt oss sammen, så hadde du sett at mobbingen så visst er gjensidig. Marcus er nærmest en nabo, og en særdeles hyggelig, kunnskapsrik og grei ung fyr, som jeg er sikker på både vil komme langt og klare seg godt her i livet.
Säkert! - Facit
![]()
Jeg har letet og letet overalt, men innser at jeg kanskje må henfalle til spotiFY...Roberten skrev:@Dag, har du forsøkt Facit ?
Jeg føler meg trygg på at du finner frem ved å trykke her http://open.spotify.com/user/robert5000/playlist/4yyXrM4EH3N8ZgplWLlLgidag1234 skrev:Jeg har letet og letet overalt, men innser at jeg kanskje må henfalle til spotiFY...Roberten skrev:@Dag, har du forsøkt Facit ?
Du hadde linken i går, ikke? Skal spole tilbake og se om jeg finner den. Det tipset jeg fikk av deg i går, var i alle fall veldig, veldig bra.
Og livsmottoet er? Skal dansa fastän ..?Roberten skrev:Jeg føler meg trygg på at du finner frem ved å trykke her http://open.spotify.com/user/robert5000/playlist/4yyXrM4EH3N8ZgplWLlLgidag1234 skrev:Jeg har letet og letet overalt, men innser at jeg kanskje må henfalle til spotiFY...Roberten skrev:@Dag, har du forsøkt Facit ?
Du hadde linken i går, ikke? Skal spole tilbake og se om jeg finner den. Det tipset jeg fikk av deg i går, var i alle fall veldig, veldig bra.
Den inneholder blant annet mitt nye livsmotto. Og det må jo kunne sies å være en grei nok prestasjon av et album.
Der ser du, studiene dine betalte seg, Dagdag1234 skrev:Og livsmottoet er? Skal dansa fastän ..?Roberten skrev:Jeg føler meg trygg på at du finner frem ved å trykke her http://open.spotify.com/user/robert5000/playlist/4yyXrM4EH3N8ZgplWLlLgidag1234 skrev:Jeg har letet og letet overalt, men innser at jeg kanskje må henfalle til spotiFY...Roberten skrev:@Dag, har du forsøkt Facit ?
Den inneholder blant annet mitt nye livsmotto. Og det må jo kunne sies å være en grei nok prestasjon av et album.
Fant den. For et fint og ærlig bilde på coveret.
Säkert! Face it!
Ny?Townes skrev:Ryan Adams - III/IV
![]()
Ny utgivelse ja, men innspillingene er noen år gamle. Er visstnok fra rundt "Easy tiger" innspillingene.rolfozzy skrev:Ny?Townes skrev:Ryan Adams - III/IV
![]()
Faen. Skal da aldri lista over "må ha" ta slutt. ;DTownes skrev:Ny utgivelse ja, men innspillingene er noen år gamle. Er visstnok fra rundt "Easy tiger" innspillingene.rolfozzy skrev:Ny?Townes skrev:Ryan Adams - III/IV
![]()
Låter vel foreløpig som en blanding av Easy tiger og Rock&Roll.
Skulle heller sett at 48 hours fikk en offisiell release, der er det mye fint.
Spotify