- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Que???lars_erik skrev:Noen fjøsnisser har stjært bildene her8)
|
Que???lars_erik skrev:Noen fjøsnisser har stjært bildene her8)
Kommer ingen bilder fram på denne siden hos meg. Kun på denne siden .dag1234 skrev:Que???lars_erik skrev:Noen fjøsnisser har stjært bildene her8)
Tidlig på flaska i dag?lars_erik skrev:Kommer ingen bilder fram på denne siden hos meg. Kun på denne siden .dag1234 skrev:Que???lars_erik skrev:Noen fjøsnisser har stjært bildene her8)
Må være noen fjøsnisser på ferde
Slik går det når man setter fram grøt i hytt og pinne :![]()
Hadde det enda vært så vel at alt kan forklares med trøndersk hustell :rolfozzy skrev:Tidlig på flaska i dag?lars_erik skrev:Kommer ingen bilder fram på denne siden hos meg. Kun på denne siden .dag1234 skrev:Que???lars_erik skrev:Noen fjøsnisser har stjært bildene her8)
Noget er i hvert fall på ferde.rolfozzy skrev:Tidlig på flaska i dag?lars_erik skrev:Kommer ingen bilder fram på denne siden hos meg. Kun på denne siden.dag1234 skrev:Que???lars_erik skrev:Noen fjøsnisser har stjært bildene her8)
Hva sto det på den flaska? Metanol??lars_erik skrev:Hadde det enda vært så vel at alt kan forklares med trøndersk hustell :rolfozzy skrev:Tidlig på flaska i dag?lars_erik skrev:Kommer ingen bilder fram på denne siden hos meg. Kun på denne siden .dag1234 skrev:Que???lars_erik skrev:Noen fjøsnisser har stjært bildene her8)
![]()
Tine melk...dag1234 skrev:Hva sto det på den flaska? Metanol??lars_erik skrev:Hadde det enda vært så vel at alt kan forklares med trøndersk hustell :rolfozzy skrev:Tidlig på flaska i dag?lars_erik skrev:Kommer ingen bilder fram på denne siden hos meg. Kun på denne siden .dag1234 skrev:Que???lars_erik skrev:Noen fjøsnisser har stjært bildene her8)
![]()
Alltiddag1234 skrev:Beatles; Abbey Road En gang regnet som deres beste!
Husker godt det var en gang, her for 347 sider siden. Bare sjekk!lars_erik skrev:Alltiddag1234 skrev:Beatles; Abbey Road En gang regnet som deres beste!![]()
8)dag1234 skrev:Husker godt det var en gang, her for 347 sider siden. Bare sjekk!lars_erik skrev:Alltiddag1234 skrev:Beatles; Abbey Road En gang regnet som deres beste!![]()
Tror faktisk det var jeg som gjorde det og.lars_erik skrev:8)dag1234 skrev:Husker godt det var en gang, her for 347 sider siden. Bare sjekk!lars_erik skrev:Alltiddag1234 skrev:Beatles; Abbey Road En gang regnet som deres beste!![]()
Et av rockens styggeste cover.JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Men ikke i nærheten av det Dweezil Zappa-coveret som dukker opp fra tid til annen. :rolfozzy skrev:Et av rockens styggeste cover.JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Dompanlars_erik skrev:Nå må Dompan frem ;D
Denne hører med på 10-på-topp-lista, Dag.
Arne Domnerus; Jazz At The Pawnshop