- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Men jeg tror jeg ville vært ganske forsiktig med varmen, heller hevet i en ekstra rosin eller en mandel,Roberten skrev:Se der ja, det er en gløggoppskrift som virkelig har vasket seg. Må prøves før vi forlater dette året.Burnt_Island skrev:Den trondhjemske måten (les: min måte) å lage gløgg på er å blande en flaske vodka og en flaske dubonnet sammen i en kasserolle og varme opp. Synes du det blir for kraftig kan du ha i en rosin. (alternativt heimbrent tilsatt kroppstemperert neseblod)Roberten skrev:Skjønner du allerede har fått i deg et par liter hjemmesnekret gløgg med rødsprit silt på fiiinmåten.lars_erik skrev:Men fotball kan vi 8)Roberten skrev:EDB har ankommet oljebyen. Det kan sammenlignes med ståheien da fyrtøy og gamasjer gjorde sitt inntog i trøndelagen i 2008. Nyvinningene vil ikke la seg stoppe, men frykt ikke, dere skal først akseptere dampmaskinen og Spinning Jenny før slikt kommer på dine breddegrader.lars_erik skrev:Hva skjer i Stavanger?dag1234 skrev:Full fart i å legge cdsamlingen på mac.
Keith Jarrett/Charlie Haden; Jasmine
Og norsk rock uten oss :'(
The Rationals - Out On The Floor
![]()