- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Det er godgutten med god platen ;D. Til heding å være, så har du ikke så værst smak, lars_erik ;Dlars_erik skrev:Kom sent igang i kveld, så her fortsetter jeg med denne perlen![]()
Det er godgutten med god platen ;D. Til heding å være, så har du ikke så værst smak, lars_erik ;Dlars_erik skrev:Kom sent igang i kveld, så her fortsetter jeg med denne perlen![]()
;Ddag1234 skrev:Det er godgutten med god platen ;D. Til heding å være, så har du ikke så værst smak, lars_erik ;Dlars_erik skrev:Kom sent igang i kveld, så her fortsetter jeg med denne perlen![]()
Skulle være hedning, da. Men så seint, og etter så mye altervin, eventuelt alternativ vin, nesten indie, så går det litt i kryss og tvers. Smaken din er det jaffal ikke noe å si på. Den plata er klart den beste i Dylans kristne periode, og en av hans beste ever. Etter min smak. Blir aldri lei av den. Plata altså. Smaken derimot...lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:Det er godgutten med god platen ;D. Til heding å være, så har du ikke så værst smak, lars_erik ;Dlars_erik skrev:Kom sent igang i kveld, så her fortsetter jeg med denne perlen![]()
Nå må vi passe oss så ikke OT-politiet kommer og setter oss i fengsel. ;Dlars_erik skrev:Du baler fært nå, Dag ;D
Skål
Men den er uten tvil en av hans beste. Muligens DEN beste.
Sier som Nils Arne Eggen på Ibsensk; " Ikke øl i sådan stund- send meg Løiten!"
Hvordan klarte du det?lars_erik skrev:Gudinnen følger meg til sengs![]()
Ser bort fra at den ikke sniker seg inn blant minerolfozzy skrev:![]()
Grei plate. Ser ikke bort fra at den kan snike seg inn blandt årets bedre utgivelser.
Gjestemedlem skrev:Lister over årets plater høres ut som mye arbeid.. hvordan skal man holde styr på hva som ble utgitt i år, i fjor eller tidligere? ???
Min musikkronologiske metode gjør sortering mye enklere:
1. nyere musikk
2. 80-tallet
3. gamledager
Nå går det i denne:
Sant den er fin.rolfozzy skrev:![]()
Årets debutant.
Hmmm.... kanskje jeg må knekke motforestillingene mine ned i knestående og gi den en sjanse.rolfozzy skrev:![]()
En til av årets bra utgivelser.
Er vel ikke sikkert at det er jeg som sitter på fasiten over hva som er bra. Men jeg liker denne. Trommisen, stakkar, er jo bare på jobb han.Roberten skrev:Hmmm.... kanskje jeg må knekke motforestillingene mine ned i knestående og gi den en sjanse.rolfozzy skrev:![]()
Som tidligere nevnt synes jeg Band Of Horses har en del knallbra låter, men dørgende kjedelig trommer/trommeslager.
Bra plate, faktisk. Kommer (kanskje) inn på topp 10 i år.Roberten skrev:Hmmm.... kanskje jeg må knekke motforestillingene mine ned i knestående og gi den en sjanse.rolfozzy skrev:![]()
Som tidligere nevnt synes jeg Band Of Horses har en del knallbra låter, men dørgende kjedelig trommer/trommeslager.
Godt jeg ikke har sett de live da. ;DTownes skrev:Bra plate, faktisk. Kommer (kanskje) inn på topp 10 i år.Roberten skrev:Hmmm.... kanskje jeg må knekke motforestillingene mine ned i knestående og gi den en sjanse.rolfozzy skrev:![]()
Men live er de kjedeligere enn å se maling tørke.
;D Det summerer faktisk det jeg synes om han ganske bra. Det virker som om han er ganske uinteressert og stempler inn bare for å få til salt i maten.rolfozzy skrev:Er vel ikke sikkert at det er jeg som sitter på fasiten over hva som er bra. Men jeg liker denne. Trommisen, stakkar, er jo bare på jobb han.Roberten skrev:Hmmm.... kanskje jeg må knekke motforestillingene mine ned i knestående og gi den en sjanse.rolfozzy skrev:![]()