- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Buddy Guy; Blues Singer
Vedlegg
-
109.8 KB Visninger: 154
Eg er veldig spent her, dag. Men døm verken meg eller plata før du har snurret den minimum fem gangerdag1234 skrev:Joe Henry; Civilians - min blind date med townes![]()
Etter èn gjennomlytting, så synes jeg lyden var veldig bra, men at innholdet var litt kjedelig.Townes skrev:Eg er veldig spent her, dag. Men døm verken meg eller plata før du har snurret den minimum fem gangerdag1234 skrev:Joe Henry; Civilians - min blind date med townes![]()
dag1234 skrev:Etter èn gjennomlytting, så synes jeg lyden var veldig bra, men at innholdet var litt kjedelig.Townes skrev:Eg er veldig spent her, dag. Men døm verken meg eller plata før du har snurret den minimum fem gangerdag1234 skrev:Joe Henry; Civilians - min blind date med townes![]()
![]()
Det trenger ikke være et dårlig tegn i seg selv, for easy come, easy go ofte, imo. Og jeg skal følge dine råd hele veien her, og høre den flere ganger før jeg bestemmer meg for om den er klarert eller ikke
Og du er allerede dømt, Townes; du er faktisk veid og funnet i akkurat helt riktig vekt![]()
Har du bestilt dobbelt-DVD'n av Insurgentes?JanR skrev:...
Vinyl.
/jan
Hva skulle jeg gjort uten degvargen skrev:Har du bestilt dobbelt-DVD'n av Insurgentes?JanR skrev:...
Vinyl.
/janJeg venter den opp hit til Trondheim over helga, gleder meg enormt til å se gjennom den!
Etter Petter Carlsen kommer denne:
![]()
Porcupine Tree - Lightbulb Sun.
Hehe.JanR skrev:Hva skulle jeg gjort uten degvargen skrev:Har du bestilt dobbelt-DVD'n av Insurgentes?JanR skrev:...
Vinyl.
/janJeg venter den opp hit til Trondheim over helga, gleder meg enormt til å se gjennom den!
Etter Petter Carlsen kommer denne:
![]()
Porcupine Tree - Lightbulb Sun.
Bare å bestille asap skjønner jeg.
ps: den skive som snurrer i bakgrunn her er jævlig bra imo.
/jan
Den vokser. Var nok litt overspent i forventingene...65finger skrev:Fin plate
![]()