Neil Young... 
Vedlegg
-
41.4 KB Visninger: 222
Bra lars_erik, Fint med noen andre plater enn pusevalpenlars_erik skrev:For mye mjukis her nå :![]()
He,he ;D65finger skrev:Bra lars_erik, Fint med noen andre plater enn pusevalpenlars_erik skrev:For mye mjukis her nå :![]()
Er det alvorlig, Finger?65finger skrev:litt sinnamusikk i sykesenga
Kraftig influensa. Det er derfor jeg er så kranglevoren Lyngen. Ikke ta det personlig 8)dag1234 skrev:Er det alvorlig, Finger?65finger skrev:litt sinnamusikk i sykesenga
Viktig med masse drikke! Whisky!65finger skrev:Kraftig influensa. Det er derfor jeg er så kranglevoren Lyngen. Ikke ta det personlig 8)dag1234 skrev:Er det alvorlig, Finger?65finger skrev:litt sinnamusikk i sykesenga
God bedring. Det går i alle fall over65finger skrev:Kraftig influensa. Det er derfor jeg er så kranglevoren Lyngen. Ikke ta det personlig 8)dag1234 skrev:Er det alvorlig, Finger?65finger skrev:litt sinnamusikk i sykesenga
Jada, eg vedgår at hitene fra forrige plata var fengende og hadde litt snert, men andre og tredjeplata deira var tamme greier. I alle fall sammenlignet med debuten som smalt skikkelig.dag1234 skrev:Vel...æhem, klippe, klippe sa kjeringa. ;DTownes skrev:Gikk vel tom etter debuten spør du meg...dag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
De kan ha en viss monotomi og kunne kanskje hatt noe større variasjon, men jeg synes de har noe sterkt og sensuelt, og direkte sexy på mange av låtene sine. De er særpregede og har et unikt uttrykk og lydbilde. Jeg synes at de stort sett leverer varene.
Savner Mona´s Lydverk :-[ ...Lyngen skrev:Lydverket folkens ...
Slettis er jo en poser av dimensjoner, totalt blottet for både kunnskap og integritet. Eneste grunnen til at eg ser lydverket av og til, er at det mangler andre alternativer (på de kanalene eg har tilgang til). Noe mer talentløst dogmatisk søppel-tv skal du leite lenge etter. In fact, eg tror eg skal slutte å se på elendigheten.Lyngen skrev:Savner Mona´s Lydverk :-[ ...Lyngen skrev:Lydverket folkens ...
Sluttemark have gone commercial ..
Hm, du bør vel egentlig kutte dette coveret litt nedentilmusicus skrev: