Duty Now for the Future
Vedlegg
-
75.3 KB Visninger: 189
|
Sir! Yes Sir! På ditt gode navn og rykte lystrer jeg! ;DTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
Har du hørt denne dag? I så fall hva syns du?
Hvis ikke, få den i hus fortere enn svint![]()
MottattTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
Sånt liker jegdag1234 skrev:Sir! Yes Sir! På ditt gode navn og rykte lystrer jeg! ;DTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
£7.99 på play. Så da er den vel her når det våres.65finger skrev:MottattTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
Har ikke spilt den på en stund. Får hive den på etter jeg er ferdig med Devodag1234 skrev:£7.99 på play. Så da er den vel her når det våres.65finger skrev:MottattTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
![]()
Gode greier. Eg har sendt mail til ANTI utallige ganger og spurt om den ikkje skal trykkes opp på vinyl også. Dennee plata er så utrolig lekkert produsert. Skulle virkelig yndet å høre den passe drithøyt volum på et kongeanlegg...dag1234 skrev:£7.99 på play. Så da er den vel her når det våres.65finger skrev:MottattTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
bestillt på playTownes skrev:Gode greier. Eg har sendt mail til ANTI utallige ganger og spurt om den ikkje skal trykkes opp på vinyl også. Dennee plata er så utrolig lekkert produsert. Skulle virkelig yndet å høre den passe drithøyt volum på et kongeanlegg...dag1234 skrev:£7.99 på play. Så da er den vel her når det våres.65finger skrev:MottattTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
Konge! Spent å høre ka dåkker syns om denne, men hør den minst 10 ganger før "dommen".65finger skrev:bestillt på playTownes skrev:Gode greier. Eg har sendt mail til ANTI utallige ganger og spurt om den ikkje skal trykkes opp på vinyl også. Dennee plata er så utrolig lekkert produsert. Skulle virkelig yndet å høre den passe drithøyt volum på et kongeanlegg...dag1234 skrev:£7.99 på play. Så da er den vel her når det våres.65finger skrev:MottattTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
Er notert.A Boy Named Sue skrev:Hvis du av en eller annen grunn ikke har denne fra før så er det bare å bestille den og
Her har jeg klar t å rote vekk ditt cover A Boy Named Sue, og fått mitt i steden. ???dag1234 skrev:Er notert.A Boy Named Sue skrev:Hvis du av en eller annen grunn ikke har denne fra før så er det bare å bestille den ogOg i påvente av Royal Mail, spiller jeg Thelonius Monk og verdens beste saksofonist ever, John Coltrane, The Complete Riverside Recording
£4.99 på play. Nå er den på vei, og hva gjør ikke jeg for deg!!?lars_erik skrev:;D
Gode greier!
Du vil ikke angre. Buddy Guy er The Guydag1234 skrev:£4.99 på play. Nå er den på vei, og hva gjør ikke jeg for deg!!?lars_erik skrev:;D
Gode greier!
Stoler på deg! 8)lars_erik skrev:Du vil ikke angre. Buddy Guy er The Guydag1234 skrev:£4.99 på play. Nå er den på vei, og hva gjør ikke jeg for deg!!?lars_erik skrev:;D
Gode greier!![]()
kjøper alt som dag kjøper! på vei til meg ogsådag1234 skrev:Stoler på deg! 8)lars_erik skrev:Du vil ikke angre. Buddy Guy er The Guydag1234 skrev:£4.99 på play. Nå er den på vei, og hva gjør ikke jeg for deg!!?lars_erik skrev:;D
Gode greier!![]()
LOL! For en lettpåvirkelig gjeng! Hehe.65finger skrev:kjøper alt som dag kjøper! på vei til meg ogsådag1234 skrev:Stoler på deg! 8)lars_erik skrev:Du vil ikke angre. Buddy Guy er The Guydag1234 skrev:£4.99 på play. Nå er den på vei, og hva gjør ikke jeg for deg!!?lars_erik skrev:;D
Gode greier!![]()
Flott65finger skrev:kjøper alt som dag kjøper! på vei til meg ogsådag1234 skrev:Stoler på deg! 8)lars_erik skrev:Du vil ikke angre. Buddy Guy er The Guydag1234 skrev:£4.99 på play. Nå er den på vei, og hva gjør ikke jeg for deg!!?lars_erik skrev:;D
Gode greier!![]()
Evig rett. Har en Spotify tilgjengelig, så er det utrolig hva en nå kan lytte til instant.lars_erik skrev:Det er jo det som er så fint med denne tråden; all den flotte musikken man oppdager![]()
Hørte på den for noen dager siden. En av platene jeg plukket opp fra stafetten. Flott plateTownes skrev:Hører på det som kanskje er beste plate utgitt siste 10 år
Joe Henry - Civilians
![]()
http://pitchfork.com/reviews/albums/11058-vampire-weekend/Lyngen skrev:![]()
Det ble veldig nesten med denne plata da den kom, men falt for Contra.
Nå synes jeg debuten er betydelig bedre enn først antatt.
Ja, der står det jo rødt på hvitt.Anonym skrev:
Sitat i sitat i sitat... Hvor går grensen...? ???dag1234 skrev:LOL! For en lettpåvirkelig gjeng! Hehe.65finger skrev:kjøper alt som dag kjøper! på vei til meg ogsådag1234 skrev:Stoler på deg! 8)lars_erik skrev:Du vil ikke angre. Buddy Guy er The Guydag1234 skrev:£4.99 på play. Nå er den på vei, og hva gjør ikke jeg for deg!!?lars_erik skrev:;D
Gode greier!![]()
Det er jo bare en en del folk her inne med ganske god smak da, så det gjelder å få med meg en del av det jeg klarer, har jeg oppdaget. I perioder er det sånn at jeg føler jeg ikke makter å fordøye all musikken. Men, men... jeg har den jo til seinere lytting, for den springer jo ikke sin vei...![]()