Mark Lanegans cover plate:
Vedlegg
-
5 KB Visninger: 194
|
Jeg ser at gradestokken bikker 12 gr, og oj, der blåste det jaggu meg en torsk forbi!lars_erik skrev:Dag, du har regn?
Her er det foreløbig 20 grader og strålende sol ;D
Da passer dette:
;Ddag1234 skrev:Jeg ser at gradestokken bikker 12 gr, og oj, der blåste det jaggu meg en torsk forbi!lars_erik skrev:Dag, du har regn?
Her er det foreløbig 20 grader og strålende sol ;D
Da passer dette:Steikje ti! Men heldigvis ikke regn da. Enn så lenge... Hvis det er en trøst, Hr Sadomaster, så er det meldt betydelig nedbør ut over dagen...
Nydelig skive! deres siste er heller ikke så værstdag1234 skrev:Kings of Convenience; Quiet is the new loud
Hei! Der er du og.musicus skrev:Nydelig skive! deres siste er heller ikke så værstdag1234 skrev:Kings of Convenience; Quiet is the new loud...
mvh
Det var det jeg hørte på! Slutt å herm, lars_erik!lars_erik skrev:Englefjes med Kari Slåttsveen på P1![]()
Syns vi har det ganske fornøyelig, jegErosLoveking skrev:Blir jo faen meg deppa av og lese igjennom de siste dagers lyttetråd. Har høstens depresjoner og vinterhælvete grepet så hardt i dere.
Neppe.Kim skrev:Stillhet.
Gamle høyttalere levert til transportør i dag; henter nye i morgen.
Silence is golden?
Bruktkjøp som hentes i morgen. Heldigvis!lars_erik skrev:Neppe.Kim skrev:Stillhet.
Gamle høyttalere levert til transportør i dag; henter nye i morgen.
Silence is golden?
Gikk en uke mellom salg og til nye høyttalere var på plass. Et helvete :'(
Og når de kom, måtte de spilles inn. Stive keramikkmembraner.
Skal vi tilby Eros en bolle, lars_erik? Makan til høstdepresjon. Det er jo slik vi holder ut og kommer igjennom høstens depresjoner og livets alminnelige forjævlighet ;Dlars_erik skrev:Syns vi har det ganske fornøyelig, jegErosLoveking skrev:Blir jo faen meg deppa av og lese igjennom de siste dagers lyttetråd. Har høstens depresjoner og vinterhælvete grepet så hardt i dere.
Men fingern, den pingla. tåler ikke geitost og rom-skylt ned med øl. Iført beksømsko. :![]()
Best å ta det forsiktig da..dag1234 skrev:Fingern er tydeligvis nede for telling. Det kunne jeg ha sagt på forhånd med den dundercocktailen han dytta i seg i går. Vil anbefale litt reparasjon; heldigvis er det sånn at beste motgifta er mer av gifta!
Da blir vi flere musicus, iallefall 2 ;D ;Dmusicus skrev:Denn liker jeg særdeles godt, kom inn som ett tilfeldig friskt pust og plutselig er jeg Nordstoga fan ;D ...
![]()
mvh
Vet jo at mannen har gjort seg bemerket i Norge de siste årene, men for en i utlendighet har man bare fått med seg navnet, kjenner du til hvordan de förste skivene er ifht denne?gismo skrev:Da blir vi flere musicus, iallefall 2 ;D ;Dmusicus skrev:Denn liker jeg særdeles godt, kom inn som ett tilfeldig friskt pust og plutselig er jeg Nordstoga fan ;D ...
![]()
mvh
God plate
gismo