Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.180
    Torget vurderinger
    4
    Mbare skrev:
    Nok soul. Over til noe helt annet. Slayer - Reign in Blood.
    Den er drittøff men min bedre halvdel synes grensen for støy går ved listepop ala Kings of Leon så jeg må spille Slayer skivene når hun er ute av hjemmet.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Gloria in Excelsis Deo! Filmen ferdig, heimen atter repossesed ;D Og alkoholdjevelen viker fra meg ::) Det er innimellom godt å ha en pause fra det der og.

Denne var veldig spennende å høre på: Rey LaMontagne and the Pariah Dogs; God's Willing & The Creek Don't Rise - årets beste so fare?

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    12.566
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Over til Keith

Dette er småvakkert - spille høyt på mine diy kreasjoner i beta utgave. Et par cognacer inntatt. Alene i huset. Er rett og slett deilig.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    John Lennon; Imagine

Ser man det, ser man det ;D
    Det er bare for å pisse meg inn hos deg lars_erik!

Først prøvde jeg med vennlige ord, så litt utfordring og formaning, så boller m/u rosiner, så ironi og sarkasme, småfrekkheter, påkallelse av høyere makter - men ingen ting nyttet! Du er bare beinhard!

Så nå prøver jeg med pur smiger. Hvis ikke det går, så får jeg heller ty til tårer. Begynner å bli alvorlig opprådd for virkemidler her.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.098
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Fingern fikk tydeligvis for mye rom og geitost; han har sviktet oss i kveld.
    Ble muligens gjæring av all geitosten..... :eek:

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.098
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    John Lennon; Imagine

Ser man det, ser man det ;D
    Det er bare for å pisse meg inn hos deg lars_erik!

Først prøvde jeg med vennlige ord, så litt utfordring og formaning, så boller m/u rosiner, så ironi og sarkasme, småfrekkheter, påkallelse av høyere makter - men ingen ting nyttet! Du er bare beinhard!

Så nå prøver jeg med pur smiger. Hvis ikke det går, så får jeg heller ty til tårer. Begynner å bli alvorlig opprådd for virkemidler her.
    He,he ;D

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Ble muligens gjering av all geitosten..... :eek:
    Kanskje han har satt fingeren i flaska og ser på Elvis Costello på SVT1?

Dessuten, hvem har noen gang hørt at komboen øl, rom og geitost er noe å trakte etter? Han ligger vel over ramma og vrenger seg. Ha! Kanskje det er der fingeren er: i halsen for å få opp den gufne mixen han har proppa seg med i hele kveld?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.098
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Dessuten, hvem har noen gang hørt at komboen øl, rom og geitost er noe å trakte etter? Han ligger vel over ramma og vrenger seg. Ha! Kanskje det er der fingeren er: i halsen for å få opp den gufne mixen han har proppa seg med i hele kveld?
    Dag, du høres så angstbitersk ut? :eek:
    Har noen vært slemme med deg....? ::)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Slemme med meg!!? Jeg har blitt hundset med nordeuropas sterkeste drikkepress av selveste drikkepresten han sjølve, jeg er bitter to the bone, skal jeg fortelle dem, og jeg har fått sådd alvorlig tvil til hele 12 trinnsmodellen og det meste av det fundament jeg har bygget mitt moderne liv på. Jeg er på randen av jeg vet ikke hva.

Drikkervarer i de lekreste utførleser på høyglanset skjerm, er det som har glist mot meg store deler av kvelden. Slem er en forskjønnelse av groveste slag. Så, det så.

Jeg må altså roe nervene på store doser Valium og The Low Anthem; Oh my God, Charlie Darwin.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.098
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Slemme med meg!!? Jeg har blitt hundset med nordeuropas sterkeste drikkepress av selveste drikkepresten han sjølve, jeg er bitter to the bone, skal jeg fortelle dem, og jeg har fått sådd alvorlig tvil til hele 12 trinnsmodellen og det meste av det fundament jeg har bygget mitt moderne liv på. Jeg er på randen av jeg vet ikke hva.

Drikkervarer i de lekreste utførleser på høyglanset skjerm, er det som har glist mot meg store deler av kvelden. Slem er en forskjønnelse av groveste slag. Så, det så.

Jeg må altså roe nervene på store doser Valium og The Low Anthem; Oh my God, Charlie Darwin.

Huff da, tøff kveld ;)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.098
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Life is hard and than you die :(
    Neida.

Verdens største poet sa i låta Beautiful Boy fra 1980:
    "Life is what happens to you while you bissy maiking other Plans."

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Life is hard and than you die :(
    Neida.

Verdens største poet sa i låta Beautiful Boy fra 1980:
    "Life is what happens to you while you bissy maiking other Plans."
    Så sant, så sant. Oscar Wilde, som jo hadde mange gullkorn, sa det sånn: Alt for mange av oss er tilskuere til våre tragedier, og ikke heltene i våre historier. Men nu er det nattinatti for selv en nykterist... i morgen er det en ny dag...

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Enn så lenge, men bare vent til leververdiene (og Overjeget) atter smiler mot meg :p

Her er det rolig morgenstund med høstblåst ute, men inne er det avis, kaffe og underskjønne Dylan LeBlanc; Paupers field -

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Fra den skjønne Dylan LeBlanc til en litt annen verden hos stygg-vakre Roky Ericson: Love will cast out all evil

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn