Endte opp med å spille den, får bli kveldens siste plate før jeg setter på Gudfaren 2 (filmen).F.E. skrev:100%enigAnonym skrev:I mine ører er DSOTM deres beste album.F.E. skrev:straks..![]()
|
Endte opp med å spille den, får bli kveldens siste plate før jeg setter på Gudfaren 2 (filmen).F.E. skrev:100%enigAnonym skrev:I mine ører er DSOTM deres beste album.F.E. skrev:straks..![]()
Glemte et øyeblikk at du er trønder, og fra tidlig av har får skiftet ut blodet med karsklars_erik skrev:Standhaftig som en papirsoldat :
Fingern skulle få medlemskap i IOGT. Hva er nå det?
Kongefilm, kun slått av 1-eren. Jeg så Ondskan (Guilliou) i kveld. Sterk film.Anonym skrev:Endte opp med å spille den, får bli kveldens siste plate før jeg setter på Gudfaren 2 (filmen).F.E. skrev:100%enigAnonym skrev:I mine ører er DSOTM deres beste album.F.E. skrev:straks..![]()
Hvorfor det. Er det alkohol i den?lars_erik skrev:Ha,ha ;D
Må nok gjemme bort blåmuggosten da![]()
Den er full av muggel. Kan vel gi en rus, om den blir konsumert i store mengderdag1234 skrev:Hvorfor det. Er det alkohol i den?lars_erik skrev:Ha,ha ;D
Så 1'ern for et par uker siden, har trilogien på DVD. 3'ern kunne de ha spart seg for.dag1234 skrev:Kongefilm, kun slått av 1-eren. Jeg så Ondskan (Guilliou) i kveld. Sterk film.Anonym skrev:Endte opp med å spille den, får bli kveldens siste plate før jeg setter på Gudfaren 2 (filmen).F.E. skrev:100%enigAnonym skrev:I mine ører er DSOTM deres beste album.F.E. skrev:straks..![]()
Det er jo en diagnose som heter Atypisk rus, det må være det Fingen har. Atypisk osterus ;D Det er derfor han må fortere enn svint inn i brorskapet, så han kan komme vekk fra drukkenskapet (osteskapet, hmm ... det klingte liksom ikke like godt som drukkenskapet).lars_erik skrev:Den er full av muggel. Kan vel gi en rus, om den blir konsumert i store mengderdag1234 skrev:Hvorfor det. Er det alkohol i den?lars_erik skrev:Ha,ha ;D
![]()
Ja, jeg ha sett at du har snurret det ofte. Jeg får sende en søknad til play, og se om jeg fremdeles får kreditt...lars_erik skrev:Denne nå.
Anbefales på det sterkeste![]()
Fantastisk lyd på den også. Nesten som SACD.JanR skrev:
Fan vet, ikke hørt sacd. Men at den låter jæ**** bra, hell yea.lars_erik skrev:Fantastisk lyd på den også. Nesten som SACD.JanR skrev:
He,he.dag1234 skrev:£9.99, det klarte jeg å skrape sammen, så nå er den uhørt på vei. Kun på ditt ærlige ord, lars_erik (og noen andres og da). Og er den ikke god, så skal jeg bætter dæ helle kaffe i karsken din!
Ok, men da heller jeg heimert i kaffen, da!lars_erik skrev:He,he.dag1234 skrev:£9.99, det klarte jeg å skrape sammen, så nå er den uhørt på vei. Kun på ditt ærlige ord, lars_erik (og noen andres og da). Og er den ikke god, så skal jeg bætter dæ helle kaffe i karsken din!
Har faktisk ikke drukket det på mange år. Fikk nok i tenårene :
Men skiva er veldig bra![]()
Slemme-dagdag1234 skrev:Ok, men da heller jeg heimert i kaffen, da!lars_erik skrev:He,he.dag1234 skrev:£9.99, det klarte jeg å skrape sammen, så nå er den uhørt på vei. Kun på ditt ærlige ord, lars_erik (og noen andres og da). Og er den ikke god, så skal jeg bætter dæ helle kaffe i karsken din!
![]()
Da ryker jeg jaffal på trynet ut av losjen, og du havner på fylla ;Dlars_erik skrev:Slemme-dagdag1234 skrev:Ok, men da heller jeg heimert i kaffen, da!lars_erik skrev:He,he.dag1234 skrev:£9.99, det klarte jeg å skrape sammen, så nå er den uhørt på vei. Kun på ditt ærlige ord, lars_erik (og noen andres og da). Og er den ikke god, så skal jeg bætter dæ helle kaffe i karsken din!
![]()
![]()
Får vel bestille den da. Har kommet i ny SHM-SACD mastring. De gamle mastringene er jo knapt spillbarF.E. skrev:Helt sinnsykt førr et trøkk Sabbath presterte i 70 med låta Paranoid fra samme skive(skulle hete War Pigs,dem skulle ikkje ha med Paranoid) Litt likt Zeppelin med Stairway... :
mvh Filip
Dessverre fins det her i vinylverden og :'(lars_erik skrev:Det er der fordelen med vinyl melder seg for fullt. Slipper elendige mastringer som ødelegger musikken![]()
Nå :'(F.E. skrev:Dessverre fins det her i vinylverden og :'(lars_erik skrev:Det er der fordelen med vinyl melder seg for fullt. Slipper elendige mastringer som ødelegger musikken![]()
Her inne går det mest i beksømsko ;DF.E. skrev:men musikken derimotSkål guttaboys 8) faiiries wear Boots 8)
;D ;Dlars_erik skrev:Her inne går det mest i beksømsko ;DF.E. skrev:men musikken derimotSkål guttaboys 8) faiiries wear Boots 8)
Les deg noen sider tilbakeF.E. skrev:;D ;Dlars_erik skrev:Her inne går det mest i beksømsko ;DF.E. skrev:men musikken derimotSkål guttaboys 8) faiiries wear Boots 8)
hehehe,skjønner ;D Nu e det førstskivs,kongeskiva 8)lars_erik skrev:Les deg noen sider tilbakeF.E. skrev:;D ;Dlars_erik skrev:Her inne går det mest i beksømsko ;DF.E. skrev:men musikken derimotSkål guttaboys 8) faiiries wear Boots 8)
Hadde en seanse med fingern i går. Inntok geitost og rom- som han skylte ned med øl. Iført beksømsko. Siden har han stort sett vært til pumping ;D
Skiva er en av favorittene fra den perioden. Kjekk produsent, og.lars_erik skrev:Dag, denne spilte du vel før i kveld?
Veldig bra![]()
dag1234 skrev:Skiva er en av favorittene fra den perioden. Kjekk produsent, og.lars_erik skrev:Dag, denne spilte du vel før i kveld?
Veldig bra![]()
Har vært og henta badne som har vært på lan-party og av den grunn gikk derfor glipp av Sabbath-debatt. Gudskjelov, for det var aldri mi greie, Heller ikke Zeppelin og Purple. Jeg like Cat Stevens, Gilbert O'Sullivan, poesi og var svært følsom. Glad i blomster, dyr og farger og alt som krøp og gikk. Huff, det mått jo gå galt til slutt.