Den har jeg og spilt ofte i det sistelars_erik skrev:Da har høyttalerne fått 60 timer på denne :-\
Den snurrer 10 timer hver dag ;DBurnt_Island skrev:Den har jeg og spilt ofte i det sistelars_erik skrev:Da har høyttalerne fått 60 timer på denne :-\![]()
OK, da MASEKOPP!!!65finger skrev:
JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Fornøyd foreløplig / Nazifingerdag1234 skrev:OK, da MASEKOPP!!!65finger skrev:
Jeg melder med på med Roky Erickson; Love Will Cast Out All Evil.
Så får jeg kanskje ødelagt årets mest gripende utgivelse, mens jeg mellombels lyt trøyste meg med denne, fjorårets beste imo: (Greit, fornøyd nå?)
Avett brothers: I and Love and You
![]()
En ting som virkelig imponerer meg med han er det at han introduserer musikerne han har med seg 2 ganger i løpet av en konsert og det at han takker publikum for at de kommer på konsert. Han har ikke det egoet som er vanlig hos store artister.dag1234 skrev:Kunne man bare eldes slik som han! Noen ruster jo med årene og noen blir sure. Men Cohen er som god vin, som fløyel som blir gått inn, blir bare bedre og bedre med årene. Helt utrolig. Og sånn en tilstedeværelse og vitalitet. Det er bare å ta av seg hatten, altså.Anonym skrev:Det er imponerende hvordan han har tålt tidens tann. Fin plate ;Ddag1234 skrev:Leonard Cohen; Live in London
Og samtidig er han et ballespark til all eldreforakten som vår tid er så gjennomsyret av. Langt opp i pensjonsaldreren og forbi leverer han dette. Det er bare flott!