Jeg er ikke så veldig opptatt av hvilke land musikken kommer fra, men jeg har inntrykk at den mest spennende musikken kommer fra vestkysten. Har sikkert sammenheng med den sterke musikalske forbindelsen vestover. I nord er det jo en helt annen musikktradisjon, men Sør Afrika har jo presentert endel bra.baluba skrev:Du kommer med stadige innslag i din misjonering for afrikansk musikk, noe jeg definitivt kan digge. Håper andre også samler på dine forslag i dertil egnede spillelister i Spotify. Det begynner å bli noen få nå, og flere kommer sannsynligvis etterhvert. Men kanskje du kunne forsøke å lete etter noe som ikke er Vest-Afrikansk? Det finnes andre land enn Nigeria og Mali.![]()
Det kunne jeg fortalt deg uten å ha hørt albumetMilenko skrev:Linkin Park- den siste, for ei møkka plate...tror ikke den får veldig mange runder gitt...
hørte det hos en kompis i dag. lovendeatonal skrev:Har de siste dagene hørt på Interpol i bilen
![]()
Veldig bra samlingen. Tror den er komprimert. Rippet den inn i itunes. da jeg brant den ut, ble det 9 cder ???nilsen64 skrev:![]()
de 7 første platene +++