J
J.J
Gjest
Tulus - Biography Obscene
Svinger dette oxo , men på en annen måte
+1 Vil nesten gå så langt som å si at han er blant mine topp 5 favorittartister. En helt sinnsyk back-katalog.ErosLoveking skrev:Hopper opp og ned, drekker øl og mekker ølstuffet grillkylling med tilbehør mens jeg venter familien hjem etter en ukes utlendighet på sunnmøre.
Various - "Ugly Things #2"
steike denne Various har mange gode skiver bak seg.![]()
En god venn av en kompis for 20 år siden ble faktisk katatonisk av å lytte til den platen. Han gikk så sterkt inn i sin forelskelse at han mistet bakkekontakten, og gikk inn i en form for psykose. Det var veldig merkelig å observere. Kanskje jeg bør gå inn i skapet og finne den fram for ripping. Har ikke hørt den etter at det kom rør inn i huset. Kan jo bli en interessant opplevelse?dag1234 skrev:Cowboy Junkies; TRINITY
![]()
Katatonisk. Ska sei. Det er jo en diagnose som har gått fullstendig av moten. Helt frem til 60-70-tallet var psykiatriske sykehus fulle av pasienter med katatoni, de satt stivnede i de underligste positurer i timevis, men så ble sykdommen av uforklarlige grunner utryddet. Du ser det praktisk talt ikke mer.baluba skrev:En god venn av en kompis for 20 år siden ble faktisk katatonisk av å lytte til den platen. Han gikk så sterkt inn i sin forelskelse at han mistet bakkekontakten, og gikk inn i en form for psykose. Det var veldig merkelig å observere. Kanskje jeg bør gå inn i skapet og finne den fram for ripping. Har ikke hørt den etter at det kom rør inn i huset. Kan jo bli en interessant opplevelse?dag1234 skrev:Cowboy Junkies; TRINITY
![]()
Ja, i dag ville en nok kalt det der noe annet. Men kom han seg ut av det til slutt?baluba skrev:Vi lekfolk har sikkert ikke samme strenge definisjon på slike begreper som vi strengt tatt ikke burde bruke for ofte. Men denne karen gikk altså inn i sin egen verden, fullstendig uaffektert av noe rundt ham. Og totalt stille fram til han brøt ut i en form for glede etter at musikken var over. Snodige greier, og ikke skuespill. Kanskje det er lagt inn en subliminaleffekt i albumet som kun har effekt på et fåtall?
Ok, gi den sjanse til. Hørte kun igjennom de 2-3 første sporene.mikefish skrev:den Clan Of Xymox er utrolig bra JanR.har den på lp.kutt nummer 2 på side 2 'masquerade' er fenomenal.
mvh. s,
Syns du om den?65finger skrev:Hermer etter dag1234
Du kan ikke sove i timen i det faget. Hele begrepsverdenen forandres omtrent hvert tredje kvartal.dag1234 skrev:Ja, i dag ville en nok kalt det der noe annet. Men kom han seg ut av det til slutt?baluba skrev:Vi lekfolk har sikkert ikke samme strenge definisjon på slike begreper som vi strengt tatt ikke burde bruke for ofte. Men denne karen gikk altså inn i sin egen verden, fullstendig uaffektert av noe rundt ham. Og totalt stille fram til han brøt ut i en form for glede etter at musikken var over. Snodige greier, og ikke skuespill. Kanskje det er lagt inn en subliminaleffekt i albumet som kun har effekt på et fåtall?
WARNING: This album contains country & western music and may cause offence to narrow minded listeners.