G
Gjestemedlem
Gjest
Vedlegg
-
49.9 KB Visninger: 151
Synes denne blir bedre og bedre egErosLoveking skrev:Imperial State Electric - "Imperial State Electric"
![]()
+ øl
Yup. Førsteinntrykket var noe skuffende, men den har kommet seg betraktelig. Noen av låtene svinger jxxx bra, skal bli allright å se de på Øya om en måned. Er Hella-fan og sett de utallige ganger, festet med bandet titt og ofte (hører du balubaTownes skrev:Synes denne blir bedre og bedre egErosLoveking skrev:Imperial State Electric - "Imperial State Electric"
![]()
+ ølBra meloditeft på Hr. Nicke
Kalla då? Pizzaen din?ErosLoveking skrev:Yup. Førsteinntrykket var noe skuffende, men den har kommet seg betraktelig. Noen av låtene svinger jxxx bra, skal bli allright å se de på Øya om en måned. Er Hella-fan og sett de utallige ganger, festet med bandet titt og ofte (hører du balubaTownes skrev:Synes denne blir bedre og bedre egErosLoveking skrev:Imperial State Electric - "Imperial State Electric"
) prydet en picturedisk med mitt bilde, pryder et et kjent konsertsted i Oslo med bilde osv osv osv. (herlig med selvskryt. :-X ;D)
Er forresten glad jeg har skaffet meg et ex av singelen. Er vel et tidspørsmål før den går for et 4-sifret beløp. Har dog (dessverre) bare sort pressing (300ex) skulle gjerne hatt en kopi av den grønne (100ex) også.
Townes skrev:Kalla då? Pizzaen din?ErosLoveking skrev:Yup. Førsteinntrykket var noe skuffende, men den har kommet seg betraktelig. Noen av låtene svinger jxxx bra, skal bli allright å se de på Øya om en måned. Er Hella-fan og sett de utallige ganger, festet med bandet titt og ofte (hører du balubaTownes skrev:Synes denne blir bedre og bedre egErosLoveking skrev:Imperial State Electric - "Imperial State Electric"
) prydet en picturedisk med mitt bilde, pryder et et kjent konsertsted i Oslo med bilde osv osv osv. (herlig med selvskryt. :-X ;D)
Er forresten glad jeg har skaffet meg et ex av singelen. Er vel et tidspørsmål før den går for et 4-sifret beløp. Har dog (dessverre) bare sort pressing (300ex) skulle gjerne hatt en kopi av den grønne (100ex) også.![]()
Rølp med folk man respekterer må til for å ha noe å se tilbake på når man grånes skikkelig, så det skal du bare samle på som verdifulle minner. Dessverre har ingen av mine bilder prydet noen plate, kun Carl Perkins plakat for en Europa-turne på åttitallet. Litt misunnelig på den der, Eros...ErosLoveking skrev:Hella-fan og sett de utallige ganger, festet med bandet titt og ofte (hører du baluba) prydet en picturedisk med mitt bilde, pryder et et kjent konsertsted i Oslo med bilde osv osv osv. (herlig med selvskryt. :-X ;D)
Eurovision Song Contest bidrag fra Kiss? :-XTownes skrev:Synes denne blir bedre og bedre egBra meloditeft på Hr. Nicke
Absolutt noe man "lever" på jo eldre man blir, husker blant annet Hyperstate i Oslo, var det 1995 mon tro. Hang backstage en hel natt. God mat og drikke, og noen folk som sa de var i Prodigy. Husker de var smått nervøse for mine to kamera, men no worries, fest er fest og jobb er jobb.baluba skrev:Rølp med folk man respekterer må til for å ha noe å se tilbake på når man grånes skikkelig, så det skal du bare samle på som verdifulle minner. Dessverre har ingen av mine bilder prydet noen plate, kun Carl Perkins plakat for en Europa-turne på åttitallet. Litt misunnelig på den der, Eros...
Da snakker viSidane skrev:Motörhead...![]()