Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg går litt i barndommen, og spiller en plate jeg ikke har hørt på et par tiår hos meg selv. Dette er et band jeg ikke har festet med, men jeg har vært på en ukes fuktig rundtur i Skandinavia med den legendariske roadmanageren deres, Graham Nolder. Det er en litt artig historie som sikkert kunne utbroderes litt, i alle fall etterspillet...

Deep Purple - Made In Japan

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Tydeligvis ikke mange som bruker kvelden på musikk her inne. ::)

The Hives - "The Black and White Album"

+ øl

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Townes skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Imperial State Electric - "Imperial State Electric"

+ øl
    Synes denne blir bedre og bedre eg :) Bra meloditeft på Hr. Nicke
    Yup. Førsteinntrykket var noe skuffende, men den har kommet seg betraktelig. Noen av låtene svinger jxxx bra, skal bli allright å se de på Øya om en måned. Er Hella-fan og sett de utallige ganger, festet med bandet titt og ofte (hører du baluba ;)) prydet en picturedisk med mitt bilde, pryder et et kjent konsertsted i Oslo med bilde osv osv osv. (herlig med selvskryt. :-X ;D)

Er forresten glad jeg har skaffet meg et ex av singelen. Er vel et tidspørsmål før den går for et 4-sifret beløp. Har dog (dessverre) bare sort pressing (300ex) skulle gjerne hatt en kopi av den grønne (100ex) også.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.644
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Townes skrev:
    ErosLoveking skrev:

+ øl
    Yup. Førsteinntrykket var noe skuffende, men den har kommet seg betraktelig. Noen av låtene svinger jxxx bra, skal bli allright å se de på Øya om en måned. Er Hella-fan og sett de utallige ganger, festet med bandet titt og ofte (hører du baluba ;)) prydet en picturedisk med mitt bilde, pryder et et kjent konsertsted i Oslo med bilde osv osv osv. (herlig med selvskryt. :-X ;D)

Er forresten glad jeg har skaffet meg et ex av singelen. Er vel et tidspørsmål før den går for et 4-sifret beløp. Har dog (dessverre) bare sort pressing (300ex) skulle gjerne hatt en kopi av den grønne (100ex) også.
    Kalla då? Pizzaen din? :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Townes skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Townes skrev:
    ErosLoveking skrev:

+ øl

Kalla då? Pizzaen din? :)

to bilder faktisk. :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Hella-fan og sett de utallige ganger, festet med bandet titt og ofte (hører du baluba ;)) prydet en picturedisk med mitt bilde, pryder et et kjent konsertsted i Oslo med bilde osv osv osv. (herlig med selvskryt. :-X ;D)
    Rølp med folk man respekterer må til for å ha noe å se tilbake på når man grånes skikkelig, så det skal du bare samle på som verdifulle minner. Dessverre har ingen av mine bilder prydet noen plate, kun Carl Perkins plakat for en Europa-turne på åttitallet. Litt misunnelig på den der, Eros...

Selv har jeg i etterkant av kampen på tv satt på en plate som gav meg fornyet tro på en genre, Wolfmothers selvtitulerte.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    baluba skrev:
    Rølp med folk man respekterer må til for å ha noe å se tilbake på når man grånes skikkelig, så det skal du bare samle på som verdifulle minner. Dessverre har ingen av mine bilder prydet noen plate, kun Carl Perkins plakat for en Europa-turne på åttitallet. Litt misunnelig på den der, Eros...
    Absolutt noe man "lever" på jo eldre man blir, husker blant annet Hyperstate i Oslo, var det 1995 mon tro. Hang backstage en hel natt. God mat og drikke, og noen folk som sa de var i Prodigy. Husker de var smått nervøse for mine to kamera, men no worries, fest er fest og jobb er jobb. ;) ;) ;)
    Når sant skal sies, så begynner det bli rett mange bilder i mange plateomslag/cover og noen rockebøker etterhvert. Har til dags dato ikke krevd en krone, gjør det fordi det er gøy (og litt viktig). skryt skryt, skryt. :-X ;D

Nei, nå over til denne frøkenen.

Charlotte Gainsbourg - "IRM"

+ rødvin

G

Gjestemedlem

Gjest
    Slett ikke dum.

"Modey Lemon have developed a sound unlike anyone else's. Guitar, drums and Moog synthesizers, part late '60s and early '70s hard rock, part early '90s grunge, filtered with punk from all three decades. This inventive, creative trio are caked in gritty, high-wattage garage punk and B-movie rock'n'roll, with a twisted psychedelic influence, adjusted with an art-punk mentality, and channelled through some big amp rawk."

Vedlegg

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Et røverkjøp, rent sagt ran på høylys kveld for en grønning (50-lapp)
    (Noen som har komplett oversikt over Bill Carter-utgivelser?)

Motor Boys Motor - "Motor Boys Motor"

+ øl (selvsagt)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Gubbrock av det bedre slaget. Overraskende få covre å nappe ned fra www

Head Hands & Feet - "Tracks"

- øl

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    bråtrøtt i trynet. En stor flaske Farris og noe amerikanske greier på tallerkenen

The Steppes - " Tourists From Timenotyet"

+ farris

S

Supertramp

Gjest
    Sidane skrev:
    Motörhead... :)
    Da snakker vi :)

"Seize the time
    There's only minutes left to zero
    Just got a little taste
    I gotta get some more