Old man markley - Guts n' teeth

OBS, kanskje jeg har rappa utsagnet fra den glimrende tråden din (har skummet den ja, lest ordentlig noe også)?Townes skrev:Som om eg skulle sagt det sjøl, og som eg faktisk har sagt, i tråden minunited59 skrev:Jo du har selvsagt et poeng.Townes skrev:Kanskje ikkje denne plata er så veldig i samme tralten som Lucinda, men en del av de andre tinga syns eg så absolutt er i samme gata, eks paradise hotel og beautiful world...united59 skrev:Jeg liker Eliza bedre. Men det er jo mer ren folk dette da, ikke direkte sammenlignbar vel?Townes skrev:Eliza Gilkyson - Roses at the end of time
Verdt å sjekke ut for de som liker Lucinda Williams?
Det viktigste for meg at Eliza har en nydelig stemme. Mens jeg knapt orker stemmen til Lucinda lengre, syns den er så "sutrete" eller høres kunstig ut. Skjønner faktisk idag ikke hvorfor jeg tidligere likte Lucinda så godt. Stemmer er noe følsomme greier....
Grunnen for at eg nevnte Lucinda her, var at det spilles en god del Lucinda i denne tråden, mens andre som oprerere i mer eller mindre samme landskap, og som gjerne leverer bedre plater, blir totalt neglisjert...
Men eg syns fortsatt det beste med Lucinda er veldig bra.
united59 skrev:OBS, kanskje jeg har rappa utsagnet fra den glimrende tråden din (har skummet den ja, lest ordentlig noe også)?Townes skrev:Som om eg skulle sagt det sjøl, og som eg faktisk har sagt, i tråden minunited59 skrev:Jo du har selvsagt et poeng.Townes skrev:Kanskje ikkje denne plata er så veldig i samme tralten som Lucinda, men en del av de andre tinga syns eg så absolutt er i samme gata, eks paradise hotel og beautiful world...united59 skrev:Jeg liker Eliza bedre. Men det er jo mer ren folk dette da, ikke direkte sammenlignbar vel?Townes skrev:Eliza Gilkyson - Roses at the end of time
Det viktigste for meg at Eliza har en nydelig stemme. Mens jeg knapt orker stemmen til Lucinda lengre, syns den er så "sutrete" eller høres kunstig ut. Skjønner faktisk idag ikke hvorfor jeg tidligere likte Lucinda så godt. Stemmer er noe følsomme greier....
Grunnen for at eg nevnte Lucinda her, var at det spilles en god del Lucinda i denne tråden, mens andre som oprerere i mer eller mindre samme landskap, og som gjerne leverer bedre plater, blir totalt neglisjert...
Iallefall, jeg greier ikke å høre på det gamle fra Lucinda heller lengre. Trenger en karantenetid der...
Jeg kan ikke si at du har god smak, Townes, det ville blitt selvskryt... ;DTownes skrev:united59 skrev:OBS, kanskje jeg har rappa utsagnet fra den glimrende tråden din (har skummet den ja, lest ordentlig noe også)?Townes skrev:Som om eg skulle sagt det sjøl, og som eg faktisk har sagt, i tråden minunited59 skrev:Jo du har selvsagt et poeng.Townes skrev:Kanskje ikkje denne plata er så veldig i samme tralten som Lucinda, men en del av de andre tinga syns eg så absolutt er i samme gata, eks paradise hotel og beautiful world...united59 skrev:Jeg liker Eliza bedre. Men det er jo mer ren folk dette da, ikke direkte sammenlignbar vel?Townes skrev:Eliza Gilkyson - Roses at the end of time
Iallefall, jeg greier ikke å høre på det gamle fra Lucinda heller lengre. Trenger en karantenetid der...Mente ikkje å insinuere det, nei. Bare at vi var på samme bølgelengde!
cybervision_ skrev:MGP selvsagt. Kjenner jeg er glad jeg har andre planer lørdagen enn å se finalen.
Bra cover ja ;DLyngen skrev:Det går i Gang Gang Dance for tiden. Knallbra album!
Fantastisk cover også: