Me too.rolfozzy skrev:Den imponerte meg.Townes skrev:Det var da enda godt...lars_erik skrev:Brukte litt tid på den for en stund siden. Imponerte ikke.65finger skrev:Albumstafetten
For det meste, ja.united59 skrev:Me too.rolfozzy skrev:Den imponerte meg.Townes skrev:Det var da enda godt...lars_erik skrev:Brukte litt tid på den for en stund siden. Imponerte ikke.65finger skrev:Albumstafetten
Mulig at Townes bruker Lars-E som et omvendt barometer?
Lykke til med sesongstart ;Drolfozzy skrev:Til og ta i bruk denne helvetesmaskinen.[/b]
![]()
Ett meget bra valg av musikkrolfozzy skrev:Denne for og opparbeide arbeidslyst.
![]()
Til og ta i bruk denne helvetesmaskinen.
![]()
Takk for det. Hyggelig av deg. ;Dgismo skrev:Lykke til med sesongstart ;Drolfozzy skrev:Til og ta i bruk denne helvetesmaskinen.[/b]
![]()
gismo
Den støtter jeg, altså hyllesten ;Drolfozzy skrev:Takk for det. Hyggelig av deg. ;Dgismo skrev:Lykke til med sesongstart ;Drolfozzy skrev:Til og ta i bruk denne helvetesmaskinen.[/b]
![]()
gismo
Men arbeidslysten lar vente på seg.
Jeg tar denne mens jeg venter, som en hyllest til en av rockens største stemmer, Eric Burdon, som fyller 70 i dag.
![]()
Nesten som min den jo 8)JanR skrev:Ett meget bra valg av musikkrolfozzy skrev:Denne for og opparbeide arbeidslyst.
![]()
Til og ta i bruk denne helvetesmaskinen.
![]()
Og få deg en sånn her
/jan
Herlig plate. Gir den en snurr her også mens jeg driver litt att og fram i leiligheten.dag1234 skrev:Elvis Costello - Blue