Chuck E Weiss - Old souls & wolf tickets

|
Du har havnet på feil hylle her i livet, baluba. Du skulle vært skolemester, det har jeg tenkt mange gangerbaluba skrev:Herlig plate. Gir den en snurr her også mens jeg driver litt att og fram i leiligheten.dag1234 skrev:Elvis Costello - BlueAlmost Blue
Hva annet kan jeg gjøre enn å innrømme mine feil veivalg?dag1234 skrev:Du har havnet på feil hylle her i livet, baluba. Du skulle vært skolemester, det har jeg tenkt mange gangerbaluba skrev:Herlig plate. Gir den en snurr her også mens jeg driver litt att og fram i leiligheten.dag1234 skrev:Elvis Costello - BlueAlmost Blue
.
Med frakk, floss og pekestokk ;Ddag1234 skrev:Du har havnet på feil hylle her i livet, baluba. Du skulle vært skolemester, det har jeg tenkt mange gangerbaluba skrev:Herlig plate. Gir den en snurr her også mens jeg driver litt att og fram i leiligheten.dag1234 skrev:Elvis Costello - BlueAlmost Blue
.
Vi får starte en ny tråd: 'Noen av mine idiotiske veivalg i livet'. 8)baluba skrev:Hva annet kan jeg gjøre enn å innrømme mine feil veivalg?dag1234 skrev:Du har havnet på feil hylle her i livet, baluba. Du skulle vært skolemester, det har jeg tenkt mange gangerbaluba skrev:Herlig plate. Gir den en snurr her også mens jeg driver litt att og fram i leiligheten.dag1234 skrev:Elvis Costello - BlueAlmost Blue
.
Nå får du gi deg. Jeg bruker som kjent fedora, så noen floss blir aldri aktuelt.lars_erik skrev:Med frakk, floss og pekestokk ;Ddag1234 skrev:Du har havnet på feil hylle her i livet, baluba. Du skulle vært skolemester, det har jeg tenkt mange gangerbaluba skrev:Herlig plate. Gir den en snurr her også mens jeg driver litt att og fram i leiligheten.dag1234 skrev:Elvis Costello - BlueAlmost Blue
.
De var bra hele tiden, også etter at discoen tok dem. De var rett og slett et glitrende band som gikk fra å være et harmoniserende popband til et fusionband som tok opp i seg flere genre.rolfozzy skrev:Bee Gees i Gruva i dag. Fra tiden før de åpna silkeskjorta til naveln, og gikk for disco og kastratsang.
Da var de bra. Syns jeg.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulig det, baluba. Men de falt ikke i smak hos meg når de ble disco. Smaken min korresponderte ikke med deres utgivelser.baluba skrev:De var bra hele tiden, også etter at discoen tok dem. De var rett og slett et glitrende band som gikk fra å være et harmoniserende popband til et fusionband som tok opp i seg flere genre.rolfozzy skrev:Bee Gees i Gruva i dag. Fra tiden før de åpna silkeskjorta til naveln, og gikk for disco og kastratsang.
Da var de bra. Syns jeg.
![]()
![]()
![]()
![]()
En ærlig sak.rolfozzy skrev:Mulig det, baluba. Men de falt ikke i smak hos meg når de ble disco. Smaken min korresponderte ikke med deres utgivelser.baluba skrev:De var bra hele tiden, også etter at discoen tok dem. De var rett og slett et glitrende band som gikk fra å være et harmoniserende popband til et fusionband som tok opp i seg flere genre.rolfozzy skrev:Bee Gees i Gruva i dag. Fra tiden før de åpna silkeskjorta til naveln, og gikk for disco og kastratsang.
Da var de bra. Syns jeg.
Jeg liker Eliza bedre. Men det er jo mer ren folk dette da, ikke direkte sammenlignbar vel?Townes skrev:Eliza Gilkyson - Roses at the end of time
Verdt å sjekke ut for de som liker Lucinda Williams?
Kanskje ikkje denne plata er så veldig i samme tralten som Lucinda, men en del av de andre tinga syns eg så absolutt er i samme gata, eks paradise hotel og beautiful world...united59 skrev:Jeg liker Eliza bedre. Men det er jo mer ren folk dette da, ikke direkte sammenlignbar vel?Townes skrev:Eliza Gilkyson - Roses at the end of time
Jo du har selvsagt et poeng.Townes skrev:Kanskje ikkje denne plata er så veldig i samme tralten som Lucinda, men en del av de andre tinga syns eg så absolutt er i samme gata, eks paradise hotel og beautiful world...united59 skrev:Jeg liker Eliza bedre. Men det er jo mer ren folk dette da, ikke direkte sammenlignbar vel?Townes skrev:Eliza Gilkyson - Roses at the end of time
Som om eg skulle sagt det sjøl, og som eg faktisk har sagt, i tråden minunited59 skrev:Jo du har selvsagt et poeng.Townes skrev:Kanskje ikkje denne plata er så veldig i samme tralten som Lucinda, men en del av de andre tinga syns eg så absolutt er i samme gata, eks paradise hotel og beautiful world...united59 skrev:Jeg liker Eliza bedre. Men det er jo mer ren folk dette da, ikke direkte sammenlignbar vel?Townes skrev:Eliza Gilkyson - Roses at the end of time
Det viktigste for meg at Eliza har en nydelig stemme. Mens jeg knapt orker stemmen til Lucinda lengre, syns den er så "sutrete" eller høres kunstig ut. Skjønner faktisk idag ikke hvorfor jeg tidligere likte Lucinda så godt. Stemmer er noe følsomme greier....