Den må få en omgang her, og. Lars altså. Pikene må du drille selv.lars_erik skrev:Før ukas siste treff med drillpikene, spilles denne;
Håper ikke vi har like sammenfallende musikksmak, for slike treff har jeg ikke lyst til å delta på. :-\RoDa skrev:..., helt komisk hvor lik musikksmak vi har. ;D
Vi får røske tak i _BALLA_ og få til et treff igjen snart.![]()
Mvh
Rolf
Det er iallefall høyt på min liste. Jeg finner det vanskelig å rangere PT-skiver, da de ofte er så enormt ulike. Og så utrolig gode på hver sin måte.musicus skrev:
rolfozzy skrev:Han har sine øyeblikk den godeste Roda. Jeg kan plassere smiletryner for deg jeg. Syns den var morsom jeg også. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DRoberten skrev:RoDa skrev:C. Alshus skrev:Den har jeg også, på svart plast. Møkkaskive!RoDa skrev:Fikk den i dag, på vinyl
![]()
R
Er du rolfozzys ukjente sønn?
Her kunne jeg plassert tredve store smilefjes, framifrå kommentar ! ;D
Plata til Flaata kan jeg dog ikke si noe som helst om, da jeg ikke har hørt den. Men han kan synge. Det vet jeg. Og Flaata har bosatt seg i Halden, p.g.a. byen har norges beste musikkmiljø.
Fikk ikke tak i førsteutgivelsen, så ble meget glad da den ble gitt ut på nytt igjen i fjor.musicus skrev:recordings er også er raritet, en meget god "samling"...
...du har rett, jeg foretrekker nok PT i deres "Pink Floyd´ske" periode mer enn jeg liker de siste, rent generellt.
mvh
For mye PT-snakk, Dag?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Deadwing
Går det an det, da?vargen skrev:For mye PT-snakk, Dag?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Deadwing
Neste ut etter Recordings
Nei.dag1234 skrev:Går det an det, da?vargen skrev:For mye PT-snakk, Dag?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Deadwing
Neste ut etter Recordings
Åja, sånn. Nei, prat i vei.vargen skrev:Hehe, positivt ment (i den grad at praten påvirker andre til å sette på nettopp PT).![]()
Hehe ;D ...JanR skrev:Vi unge liker det litt hardere vettu musicus
Men som Vargen sier, pokker ikke lett å rangere skivene dems.
/jan
Dette er vel den av de siste skivene deres jeg liker riktig godt! 8) ...dag1234 skrev:Porcupine Tree - Deadwing
Du kommer deg unge mann, du er og snuser litt i Midnight Choir land du med ser jeg (Flaata var jo vokalist der), skaff deg MC skivene så snakker vi...RoDa skrev:rolfozzy skrev:Han har sine øyeblikk den godeste Roda. Jeg kan plassere smiletryner for deg jeg. Syns den var morsom jeg også. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DRoberten skrev:RoDa skrev:C. Alshus skrev:Den har jeg også, på svart plast. Møkkaskive!RoDa skrev:Fikk den i dag, på vinyl
![]()
R
Er du rolfozzys ukjente sønn?
Her kunne jeg plassert tredve store smilefjes, framifrå kommentar ! ;D
Plata til Flaata kan jeg dog ikke si noe som helst om, da jeg ikke har hørt den. Men han kan synge. Det vet jeg. Og Flaata har bosatt seg i Halden, p.g.a. byen har norges beste musikkmiljø.
Misforstått, oppfarende, sjelden langsint og bedre live enn på nett.
Det er Flaata sin stemme som jeg synes er helt fantastisk, platen var kjøpt på slump og er ikke en rad av perler.
Men noen gode låter og som sagt denne himmelske stemmen.
Nå tror jeg det passer veldig fint med en rooolig plate, proppet med stemning:
![]()
Lambchop - Is a Woman
R