Etter å ha fått nok av menneskelig selvgodhet, passer det bra med denne;
CC-Cowboys; Morgen og kveld
CC-Cowboys; Morgen og kveld
Vedlegg
-
69.2 KB Visninger: 214
Neimen dag Da. Dette er da ikke riktig.dag1234 skrev:Denne fine perlen fra hans 'Berlin-triologi'
David Bowie - Station to Station
Selvfølgelig. Jeg er litt nede for telling i dag. Sikker etter i går da Dybdahl fikk så mye elling...rolfozzy skrev:Neimen dag Da. Dette er da ikke riktig.dag1234 skrev:Denne fine perlen fra hans 'Berlin-triologi'
David Bowie - Station to Station
Berlintrilogien består av: Low, Heroes og Lodger.
tkr skrev:Denne mannen her:
![]()
Stan Rogers
Helt vanvittig god stemme!
mvh
Jeg begynner å tro at den der er like bra som jeg først antok. Oversatt til CEVBOF skulle det for min del tilsi nesten 8-. Trur eg.Townes skrev:Igjen
The decembersists - The king is dead
![]()
Eg har ikkje bestemt for om eg syns den er veldig bra eller jævli bra ennå. Tipper den lander på en rein 7 på CEVBOF, men holder forstatt halvjusteringer åpne. Noen 8'er er det ikkje for meg. Den sitter jo temmelig langt inne.Roberten skrev:Jeg begynner å tro at den der er like bra som jeg først antok. Oversatt til CEVBOF skulle det for min del tilsi nesten 8-. Trur eg.Townes skrev:Igjen
Jeg hører på This Is Our Punk Rock av Silver Mt Zion
Nei, ikke hørt den ennå. Ser jeg den på vinyl kommer jeg sikkert til å kjøpe den, om jeg kommer til å høre på den er en helt annen skål.Townes skrev:Eg har ikkje bestemt for om eg syns den er veldig bra eller jævli bra ennå. Tipper den lander på en rein 7 på CEVBOF, men holder forstatt halvjusteringer åpne. Noen 8'er er det ikkje for meg. Den sitter jo temmelig langt inne.Roberten skrev:Jeg begynner å tro at den der er like bra som jeg først antok. Oversatt til CEVBOF skulle det for min del tilsi nesten 8-. Trur eg.Townes skrev:Igjen
Jeg hører på This Is Our Punk Rock av Silver Mt Zion
Forresten, har du hørt den nye til Pollard? Eg gav den en veldig ukonsentrert lytt i går, men det virket strengt tatt tilstrekkelig. Tror ikkje det er noen must have sak...
Tar for meg denne igjen. Det er jo absolutt fint, men for meg er det et eller annet som ikkje funker optimalt her:
John Grant- Queen of Denmark
![]()
Får se om den vokser litt denne gangen.
Endelig en på forumet som skjønner seg på verdier, og hvordan de bør ha effekt på kulturkonsumet. Takk for at du setter et godt eksempel for alle slabbedasker på sentralen.Sidane skrev: