- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Det var filleavisen, også kalt Aftenbladet. Det der andre leser jeg aldri. Ingen andre heller, tror jeg. Vet ikke om reporteren var så full, men han hadde nok lest seg mer opp på Molinari enn han hadde hørt seg opp på han.baluba skrev:Han tok ikke jobben helt på alvor, altså. Drakk litt for mye mens han skulle anmelde. Det er ikke bra. Regner med at det ikke var en veldig erfaren kar dette her, for det er det få konsertanmeldere i regionsaviser som ville funnet på da jeg jobbet for dem. Jeg har forresten skrevet for begge lokalavisene deres. Hvilken var det snakk om her, tabloid eller tante?
Ho Sharon er ei grepa jente. Det virker som om du er enig i det ut fra det du skriver her. Jeg har den siste bare på mp3, men 320kbps låter såpass bra at jeg får godt utbytte av de filene også. Men jeg spiller nok 100 Days oftere, kanskje litt på grunn av at det er cd.
Molinari har jeg falt litt for, så det må kjøpes. Jeg hadde jo anledning til å se ham på Garage på fredag, men dette var min helg med guttungen. Det gjelder om å ha prioritetene i orden, og hadde jeg planlagt bedre kunne han sikkert gått på overnatting hos en kompis. Isteden så ble det vi som hadde den kompisen på overnatting samme kveld. Teit planlegging av baluba. Men skulle jeg valgt å reise etter ham, så hadde det vært mulig for meg å se han i Haugesund på Café Moody søndag kveld. Mange kule folk fra mine gamle venner fra åttitallet (sentrert rundt band som The Colors Turned Red) var ute den kvelden, og det kunne blitt et skikkelig kult party. Men så er det det med jobb mandag morgen da.
Jeg fikk ikke sett ham heller... :'(