Bil, båt og motorsykkel Hva kjører dere og hvorfor?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • X

    X186841

    Gjest
    Endelig ble jeg kvitt Ford Focus,n min !! 2011 nye typen, men herregud for noe søppel. Har vært på verkstedet 5 ganger på de 2 åra.
    Prøver en Nissan Qashqai istedet da det var de som ga beste tilbudet.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.062
    Antall liker
    7.916
    Torget vurderinger
    12
    Kjører nå 320i manuell i mineralgrå med sort skinninteriør og sort piano på lister innvendig. Kjøpt ny i juli med den fineste fargekombinasjonen som finnes på denne. Jeg grøsser av å lese om hvit lakk og røde seter eller beige seter. Det har ingenting med maskulinitet å gjøre, men med estetikk. Ingen biler kler hvitt bedre enn andre farger hvis man ikke har oljesheiksmak. Og lyst interiør blir veldig glorete. I all beskjedenhet ;)
     
    Sist redigert:

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.225
    Antall liker
    4.849
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Èn av grunnenene til at jeg ikke kan tenke meg bruktbil er at jeg har tre absolutte krav til bil: ikke sort farge, ikke sort interiør og ikke aluminiumsdekor(?) i interiøret (da tenker jeg på disse knivforma innleggene - grøss).
    Helt enig. Min nåværende Min nåværende Golf GTI kjøpte jeg ny med sort lakk og sort skinninteriør, og jeg velger garantert noe annet neste gang. (Med forbehold om at enkelte bilmodeller rett og slett tar seg best ut i sort)

    Tidligere har jeg mislikt carbonfiberpynt, men det kan jo se ok ut det også.

    rendering_porsche_boxster_turbo_milanno_artworks_004.jpg
     
    Sist redigert:

    nescafe

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    572
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    bilde.jpg

    Kjører denne herligheten av en skoda fra år 2000; 1,8 liter bensinturbo, 155 Hk. En perfekt bil til forbikjøringer - som hånd i hanske til min aktive kjøring. Den er ikke glad i fartsdumper dog. I bakgrunnen skimtes en dame og hennes pudler.

    Frode
     

    Stein Ivar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    538
    Antall liker
    415
    Torget vurderinger
    6
    Kjører en Skoda Octavia 2008 1.9tdi. Er veldig fornøyd med denne. Ikke for stor, ikke hatt noen feil og er rimelig i innkjøp og bruk. Eneste jeg savner litt er bedre comfor. En kjenner godt at en kjører på norske veier :)

    Vurderer faktisk å bytte den i nye 2014 utgaven av Octavia.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.115
    Antall liker
    9.427
    Kjører denne herligheten av en skoda fra år 2000; 1,8 liter bensinturbo, 155 Hk. En perfekt bil til forbikjøringer - som hånd i hanske til min aktive kjøring. Den er ikke glad i fartsdumper dog. I bakgrunnen skimtes en dame og hennes pudler.

    Frode

    Nice. Litt sleeper, er vel ikke så mange som regner med 155 hk. under panseret på den.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Kjører ein peugot 206 2008 1.4 hdi 5 dørs , akkurat passe til meg , kjerringa , datter og bamse gutten. kjøre komforten er bra på denne synes jeg , bilen ser kansje liten ut men har ganske romslig plass inne , akkurat passe til ein liten familie som oss. Betalte bare 50000 kr for bilen og da fikk vi med full service , gjennomgåing av all elektronisk etc etc og det som måtte bli skiftet/reparert skulle tidligere eier stå før. Så der var vi heldige før verkstedet fant reprasjoner for nesten 20000 kr inkludert jobben , så nå kjører vi rundt på ein bil som er nesten heilt ny etter den var inne på verksted , einast den skal inn etter ferien for og erstatte ein chipp som går på selve dør systemet. Ellers er bilen i topp stand :D
     

    Aggromagnet

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2012
    Innlegg
    286
    Antall liker
    70
    Byttet nylig ut min trofaste mx5 på grunn av plassbehov med en 2007 Mercedes c203 "Sport" kompressor 6tr. manuell.
    Driftskostnadene på denne har imidlertid allerede vist seg å være astronomiske. ESP kan heller ikke kobles ut (du har riktignok en knapp men den har tilnærmet 0 virkning), noe som gjør den manuelle girkassen fullstendig bortkastet.
    Har bemerket meg at samme problemet er tilstede på samtlige nyere Lexus. Hvis man vil erstatte sportslighet med understyring så velger man heller awd/fwd?
    Kjære bilbransje - slutt å ødelegge fine biler med barnevakt-elektronikk!

    Edit:
    Synd griske forhandlere gjorde Toyota/Subaru GT86 så latterlig dyr her i landet. Å ta fortjeneste på over 100.000 (har tatt høyde for avgifter) for en småbil under en halv mill bør Toyota og Subaru Norge skamme seg over. Blir vel til tyskland en tur for å hente en om noen år selv.
     
    Sist redigert:
    D

    DL

    Gjest
    Kjører en 98 model audi A8 diesel, og er meget fornøyd med denne.
    Har jo selvfølgelig måtte ta skifte av kamaksler, men selv med denne kostnaden så er bilen vel verdt det.
    Når tia nærmer seg ett skifte av bil, så vil det nok bli en A8 av nyere dato.


    DL
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.507
    Antall liker
    6.896
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Jeg har hatt en gammel Mercedes Geländewagen 300 GD som privatbil siden 2005, og så har jeg en 2001 Mercedes ML270 som firmabil, mens madammen kjører Golf.

    Nå har arbeidssituasjonen endret seg såpass, at jeg ikke har behov for separat firmabil lengre. Imidlertid, så har den MLen blitt veldig herpa av uvørne ansatte (framfanger, bakfanger, begge forskjermer, begge dørene på høyre side+++), så jeg ser det ulikt å få solgt den, samtidig som jeg blir sittende med garantiansvar for en bil som har sett en del hard bruk. Jeg har tenkt igjennom situasjonen, og så kjøper jeg ut bilen fra mitt eget firma. Kjøpesummen går med på å fikse opp skadene på bilen (og å betale ut restlånet) - da ligger summen på omtrent det en må ut med for en som har gått litt mye. I forhold til å skrote bilen, så har jeg fått en brukbar bil av det...

    Den gamle Mercedes 300GDen min, begynner å nå et reparasjonsjevndøgn, med mye som må fikses på. Jeg kan gjøre det meste av dette selv, men mangler garasje å kobbe i, og har strengt tatt ikke tid, så jeg trnker at jeg selger den for en rimelig penge. Jeg har ikke nokk splitta personlighet til å trenge to biler... Spesielt ikke når samboeren og har bil.

    Jeg trenger imidlertid noe for å frakte ting opp og ned til hytta, som jeg før har løst med Geländewagen. Etter mye fram og tilbake, med forsvarsauksjoner og snoking på nett, har jeg endt opp med å kjøpe denne. (Se bilde)

    Registrert som motorredskap på hvite skilt. Kjøres med bilsertifikat. Billig i innkjøp og billig å ha. Praktisk til å frakte ting med og til bruk i vedskogen...

    Johan-Kr
     

    Vedlegg

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    2.521
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer :cool: ingen lett oppgave å få noe slikt gjennom hos tilsynet tipper jeg
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.468
    Antall liker
    4.266
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer :cool: ingen lett oppgave å få noe slikt gjennom hos tilsynet tipper jeg
    Takker så mye Roald!
    Det har vært mye jobb, det var ikke alle i Staten som var like ivrige på å slippe den ut på veiene med skilt!
    Med full TÛV test og dokumentasjon, full runde hos SFOOR/Biltilsynet samt regelkyndige og jurister hos Statens Vegvesen kom vi i mål!:cool:

    Mvh.
    SAL
     

    aNvA

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.05.2009
    Innlegg
    152
    Antall liker
    47
    SAL din galne mann! Gratulerer med pene hvite skilter på århundrets sleeper!
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Ingen grunn til å kjøre noe annet enn engelsk bil synes jeg, for tiden en Austin Allegro som dessverre snart er bare rust.
     

    MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    784
    Antall liker
    944
    Har tidligere hatt to biler, min første bil var en BMW 628Csi fra 1976. Ganske trivelig bil å ha som 18 åring. Hadde denne i mange år og koste meg med den, gjorde et fullstendig interiørbytte, løpende vedlikehold og litt estetiske oppgraderinger. Solgte den nå i Juni. Det blir garantert en 6-serie senere i livet! :)

    312271_10152905894385341_858245635_n.jpg

    Mens jeg eide BMWen følte jeg at jeg trenge en litt mer allsidig bruksbil! En jeg kunne dra ut i saltslaps og kjøre store hengerlass med. Valget falt på en rusten og stygg Mercedes Benz E300 Diesel 1994 med hele 450 000km på tellerverket, dagens km.stand er 481 000 km. Byttet alle hjullagre og overhalt nivåregulering, ellers ingenting galt, alt på bilen funker! Jeg eier denne nå mest for å se hvor langt motor og denslags holder!

    470088_10151485272445341_433240107_o 2.jpg
     

    rock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.09.2009
    Innlegg
    1.858
    Antall liker
    309
    Granada 2,8I GHIA Automatic 1981 modell.



    Gikk som ei kule, bildet tatt først på 90-tallet ved ett vann hvor jeg fisket mye Ørret om natta.

    Karnøfflet Datsun Cherry 1500 turbo med denne Granada.
    Enda bedre gikk den med skarpere kam bestilt fra Sverige, med stivere ventilfjærer og nytt register i helstål.

    Denne er spiker nå, muligens motor og diverse GHIA interiør lever videre i andre biler..
    Er få av disse å se på veiene i dag.

    Kostet på fullstendig motorrenovering, der verkstedsmester rengjorde hver eneste motordel med tannbørste...
    Kostet også på fullstendig nylakkering, tror det var rett før dette bildet ble tatt.

    Men de siste åra har jeg kjørt Opel Omega B modell stasjonsvogn - før dèt har jeg vært Ford-mann.
     

    Peter

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.10.2002
    Innlegg
    908
    Antall liker
    274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    65_642729289_xl.jpg

    Kvittet meg med min gamle Mercedes E-klasse, og kjøpte en gammel A6 Allroad. Fin V6 diesel, og med god plass og 4-hjulstrekk kommer familien seg fint frem til hytta på fjellet. Den bør i alle fall være bedre på vinterføre enn Mercen!

    Med justerbar bakkeklaring har den (nesten) fremkommeligheten til en SUV med (nesten) kjøreegenskapene til en personbil. Perfekt kompromiss for min del. Så gjenstår det å se hvor dyr denne blir i drift. Fikk i hverfall et 100% strøkent eksemplar, med alle servicer og mere til.
     
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    8.234
    Sted
    Laksevåg - Bergen
    Har en slik :

    Volvo V70 Titanium Edition. 2.0 - 180 hk bensin turbo ( diesel hører hjemme i båt ). Kjørt 91000 km - som ny. Black and white skinninteriør. Automat. Hvorfor ? Finnes ikke bedre seter i noen annen bil i denne prisklassen. Pålitelighet. Sikker. Går greit ( litt oppskremt :) ). God plass.
     

    JohnnyH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.02.2013
    Innlegg
    3.004
    Antall liker
    1.305
    Sted
    Rogaland / Sandnes
    Vis vedlegget 216418

    Kvittet meg med min gamle Mercedes E-klasse, og kjøpte en gammel A6 Allroad. Fin V6 diesel, og med god plass og 4-hjulstrekk kommer familien seg fint frem til hytta på fjellet. Den bør i alle fall være bedre på vinterføre enn Mercen!

    Med justerbar bakkeklaring har den (nesten) fremkommeligheten til en SUV med (nesten) kjøreegenskapene til en personbil. Perfekt kompromiss for min del. Så gjenstår det å se hvor dyr denne blir i drift. Fikk i hverfall et 100% strøkent eksemplar, med alle servicer og mere til.
    Gratulere med flott bil.

    Men et tips fra en tidlige bil mek som meg, er å undersøke kanskje via Audi forum om problemene med kamaksler, register, turbo, luft fjærer, er blitt ut bedret på nyere modeller. Det var et stort og kostbart problem på tidligere modeller.

    Er bilen fortsatt under garanti er vell ikke dette dine økonomiske bekymringer.

    Å bytte motorolje og oljefilter oftere en service hjelper på levetiden på turbo og kammer.

    Ikke ment som kritikk men som et velment tips.:)
     

    Ambings

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.09.2004
    Innlegg
    307
    Antall liker
    5
    Vis vedlegget 216418

    Kvittet meg med min gamle Mercedes E-klasse, og kjøpte en gammel A6 Allroad. Fin V6 diesel, og med god plass og 4-hjulstrekk kommer familien seg fint frem til hytta på fjellet. Den bør i alle fall være bedre på vinterføre enn Mercen!

    Med justerbar bakkeklaring har den (nesten) fremkommeligheten til en SUV med (nesten) kjøreegenskapene til en personbil. Perfekt kompromiss for min del. Så gjenstår det å se hvor dyr denne blir i drift. Fikk i hverfall et 100% strøkent eksemplar, med alle servicer og mere til.
    Gratulere med flott bil.

    Men et tips fra en tidlige bil mek som meg, er å undersøke kanskje via Audi forum om problemene med kamaksler, register, turbo, luft fjærer, er blitt ut bedret på nyere modeller. Det var et stort og kostbart problem på tidligere modeller.

    Er bilen fortsatt under garanti er vell ikke dette dine økonomiske bekymringer.

    Å bytte motorolje og oljefilter oftere en service hjelper på levetiden på turbo og kammer.

    Ikke ment som kritikk men som et velment tips.:)

    Mulig jeg har vært heldig, og mulig det er forskjeller på vanlig A6 og allroad. Jeg har imidlertid kjøpt tre slike vanlige A6-er nye, 1999, 2005 og 2010. Den første var ikke bra i forhild til problmer, de to neste har vært eksemplariske og jeg tror knapt det har skjedd noe som ikke står i boka i forhold til service. Forbruket på blandet kjøring 2,4 liter bensin quattro var 0,9 (årssnitt med mest langkjøring) og 0,69 på 2,7 diesel quattro. Synes det er bra!
     

    JohnnyH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.02.2013
    Innlegg
    3.004
    Antall liker
    1.305
    Sted
    Rogaland / Sandnes
    Da er det veldig bra at de endelig fikk løst det problemet.:D

    Jeg tok en Google og det var ikke bare lyspunkt på tidligere modeller.
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Jeg hadde en 2011 Golf 1,6TDI Bluemotion i candy hvit med sort interiør.
    Nå kjører jeg min mor sin 2012 Audi A1 1,4TFSi med 122hk og manuel! Går faktisk imponerende godt. Hvertfalt iforhold til Golfen.
    Den er rød med grå tak buer. En skikkelig kjerring bil retten og sletten! Så dere skal få slippe å se bilde av den
     

    Peter

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.10.2002
    Innlegg
    908
    Antall liker
    274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Gratulere med flott bil.

    Men et tips fra en tidlige bil mek som meg, er å undersøke kanskje via Audi forum om problemene med kamaksler, register, turbo, luft fjærer, er blitt ut bedret på nyere modeller. Det var et stort og kostbart problem på tidligere modeller.

    Er bilen fortsatt under garanti er vell ikke dette dine økonomiske bekymringer.

    Å bytte motorolje og oljefilter oftere en service hjelper på levetiden på turbo og kammer.

    Ikke ment som kritikk men som et velment tips.:)
    Tror det meste skal være utbedret på denne modellen, og registeret har kjededrift. Har hørt om en del problemer med automatkassen, men har blitt fortalt av en kjenning som har vært Audi-mekaniker at hvis jeg passer på å skifte olje (og flushe kassen) med jevne intervaller så er det ikke noe problem. Jeg kjøpte av forhandler og har dermed garanti, i tillegg var alt av servicer tatt og jeg fikk de til å ta automatkassen i samme hopprenn. Ikke alle er like begeistret for longlife-intervallene til Audi, men forsikringen jeg har dekker skader på motor, drivverk og girkasse så lenge jeg følger serviceintervallene til Audi. Ergo føler jeg meg trygg.

    Det som gjenstår å se, er om luftbelgene holder. Det er tross alt gummi, og med veisaltet her på vestlandet tilsier at levealderen på gummien ikke er uendelig... Hadde problemer med de på Mercen, skiftet vel 4 stk de siste årene med stykkpris på over 10k, så håper Audi har bedre levetid. Men Audien er en del år nyere, og under halvparten av tilbakelagte km. så håper jeg i alle fall på problemfri bil i et par år...

    Ellers så driver jeg med mye småkjøring som partikkelfilteret overhodet ikke har godt av. Håper at bl.a. hytteturene har korte nok intervaller til at filteret blir blåst rent ofte nok!
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Se på fargen på automatoljen din, verksteder bryr seg ikke om vedlikehold så hvis en skal være nøye må man følge opp selv.
     

    JohnnyH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.02.2013
    Innlegg
    3.004
    Antall liker
    1.305
    Sted
    Rogaland / Sandnes
    Kjører selv en 2000 mod BMW og tar olje service ved halvkjørt service intervall, og har til nå ikke hat de typiske ventil tikke plagene som eller er vanlig, og min er gått snart 300 000 km. (Bensin motor)

    Nå er bruksverdien større en innbytteverdien så den blir kjørt til det ryker noe dyrt.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.710
    Antall liker
    9.326
    Sted
    Trondheim
    Har bare gamle biler (SAAB 9000, Audi A4 og BMW 530D), og regner med å gå til anskaffelse av en BMW i3 for bykjøring til neste år. SAABen blir nok skrapet, og junior overtar Audien. Dermed blir vi BMW-familie - 530 D for langturer og en i3 til bykjøring.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Kjører ein slik peugeot 206 14 hdi 2008 modell kjørt akuurat 104000.
    Bil.jpg
     

    alipax

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Innlegg
    1.242
    Antall liker
    288
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Black Probe 123.jpg Dette har nå blitt min sommerbil, 1997 modell Ford Probe og den er definitivt ikke en sånn som naboen har :) Nydelig bil for meg da.
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Gratulerer :cool: ingen lett oppgave å få noe slikt gjennom hos tilsynet tipper jeg
    Takker så mye Roald!
    Det har vært mye jobb, det var ikke alle i Staten som var like ivrige på å slippe den ut på veiene med skilt!
    Med full TÛV test og dokumentasjon, full runde hos SFOOR/Biltilsynet samt regelkyndige og jurister hos Statens Vegvesen kom vi i mål!:cool:

    Mvh.
    SAL
    Ikke akkrat første gangen du har tatt den runden :) I min ungdom sikkla jeg veldig på din Comodore B Coupe V8, jeg bygde selv en noe simplere versjon :)
    Right On bladet slet jeg vel nesten ut.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.468
    Antall liker
    4.266
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer :cool: ingen lett oppgave å få noe slikt gjennom hos tilsynet tipper jeg
    Takker så mye Roald!
    Det har vært mye jobb, det var ikke alle i Staten som var like ivrige på å slippe den ut på veiene med skilt!
    Med full TÛV test og dokumentasjon, full runde hos SFOOR/Biltilsynet samt regelkyndige og jurister hos Statens Vegvesen kom vi i mål!:cool:

    Mvh.
    SAL
    Ikke akkrat første gangen du har tatt den runden :) I min ungdom sikkla jeg veldig på din Comodore B Coupe V8, jeg bygde selv en noe simplere versjon :)
    Right On bladet slet jeg vel nesten ut.
    Hyggelig å høre Leikis! Jeg har Opel`n ennå, den står for tur etterhvert, jeg har litt planer for den også!
    Kanskje du får dra i gang igjen du også?:)


    Mvh.
    SAL
     

    rumath

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    228
    Kjører siste utgave Prius. Lettkjørt bil, som har masse utstyr og er billig i drift. Håper å bytte til en Subaru Forester om noen måneder, da det vil passe bedre familiens behov.
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Gratulerer :cool: ingen lett oppgave å få noe slikt gjennom hos tilsynet tipper jeg
    Takker så mye Roald!
    Det har vært mye jobb, det var ikke alle i Staten som var like ivrige på å slippe den ut på veiene med skilt!
    Med full TÛV test og dokumentasjon, full runde hos SFOOR/Biltilsynet samt regelkyndige og jurister hos Statens Vegvesen kom vi i mål!:cool:

    Mvh.
    SAL
    Ikke akkrat første gangen du har tatt den runden :) I min ungdom sikkla jeg veldig på din Comodore B Coupe V8, jeg bygde selv en noe simplere versjon :)
    Right On bladet slet jeg vel nesten ut.
    Hyggelig å høre Leikis! Jeg har Opel`n ennå, den står for tur etterhvert, jeg har litt planer for den også!
    Kanskje du får dra i gang igjen du også?:)


    Mvh.
    SAL
    Da venter jeg spent på bilder etterhvert. Jeg solgt min for mange år siden. Til en fyr i Vestfold. Den var gul og grønn, men ble etterhvert svart. 67 mod 327. Inkorta chev aksel med alt for lav utveksling, noe rundt 2.85 eller noe. Peugeot 505 tannstang :)
    Jeg var vel i kontakt med deg angående senke fjærer til den. Dette var vel tidlig på 90 tallet.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.429
    Antall liker
    35.219
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Etter mange år som Ford Mondeo eier så har vi nå (i går) fått en ny bil. Valget ble på nok en bruktbil, 2012 modell Volvo V70 D3 automat som har akkurat rundet 20.000km. Likte bilen fra første meter, ikke den raskeste motoren men virker sterk og komfortabel.
    IMAG0186.jpg
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn