|
Jeg hadde kunde i etasjen over Sundas produksjonslokaler på Tveita i Oslo.Takk og lov. Det næraste ein kjem sirup på brødskiva. For noko drit.
I en verden hvor MMA er underholdning…Hva faen feiler det ungdommen?
![]()
«Alex» (18): – Jeg ba ham bare slutte å snike i køen
Hva skal du si til noen som sniker i køen foran deg? Spør «Alex» – som ble slått ned med slåsshanske.www.vg.no
Boten er helt dustete.Hvis dette ender med at de må punge ut gjett èn gang på hvem som betaler dette til slutt..
![]()
4,9 milliarder i gebyr til Coop, Norgesgruppen og Rema
Konkurransetilsynet ilegger Coop, Norgesgruppen og Rema til sammen 4,9 milliarder kroner i overtredelsesgebyr for brudd på konkurranselovenkonkurransetilsynet.no
Nå er det vel pristilsynet som bøtelegger her, og ikke forbrukerombudet?Boten er helt dustete.
Forbrukerombudet og politikerne er helt på jordet ift å forstå hva og hvem som gjør at mat er dyrt i Norge.
Ja, men alle sikter på feil mål. Jeg har utdypet litt på fb: https://www.facebook.com/share/p/16bpvgNtVW/?mibextid=wwXIfrNå er det vel pristilsynet som bøtelegger her, og ikke forbrukerombudet?
Det skal de ha, nordlendingene har de soleklart beste skjellsordene og kallenavnene. Morsomt!Tar den i denne tråden selv om det nødvendigvis ikke er så farlig.
Valgkamp på nordingvis..;
– Nei, men vi har gode tanker på hvordan vi skal få det. Vi må omstille oss. Det gjelder ikke bare oss, vi går med store underskudd over hele Kommune-Norge. Men vi er helt avhengig av inntektene fra formuesskatten, sier han og konkluderer:
– Vinner de borgerlige, så kan sistemann ut slukke lyset, sier han.
– Altså, dette blir så tullete at jeg ikke vet om det er noe poeng å svare. Han er en hel jåsspeis han Gunnar, sier Erlend, og fyrer seg sjøl opp:
– Han er en tullkuk, og dette utspillet høres ut som om det er kokt i hop hos Gutteklubben Kuken, sier Bøe.
![]()
– Vi går konkurs om Erna og Sylvi får makta
Tromsø-ordfører Gunnar Wilhelmsen ser mørkeblå skyer i horisonten – og kommer med en dirrende advarsel mot «ho Erna» og «ho Sylvi». – Han er en tullkuk, svarer Høyre.www.vg.no
Jeg kjøpte 8 bokser, så har jeg iallefall til ut på nyåret engang![]()
Gjemte pålegget fra tyskerne under krigen - nå er siste boks laget
Siste nytt fra Oslo og Akershus. Lokale nyheter og utvalgte aktualiteter fra NRK Stor-Oslo.www.nrk.no
Neeeiiiii!!!! Ikke SUNDA!!
SUNDA, påleggets svar på muzac![]()
Gjemte pålegget fra tyskerne under krigen - nå er siste boks laget
Siste nytt fra Oslo og Akershus. Lokale nyheter og utvalgte aktualiteter fra NRK Stor-Oslo.www.nrk.no
Neeeiiiii!!!! Ikke SUNDA!!
FB-innlegget:Ja, men alle sikter på feil mål. Jeg har utdypet litt på fb: https://www.facebook.com/share/p/16bpvgNtVW/?mibextid=wwXIfr
Man bruker ikke slåsshansker i MMA eller noen annen kampsport jeg vet om, så jeg vil heller tilskrive dette en eller annen idiotisk æreskultur og/eller lav selvfølelse og dårlig impulskontroll. Har egentlig veldig vanskelig for å tenke meg at noen fra et kampsportmiljø står bak dette.I en verden hvor MMA er underholdning…