Harstad i morra tidlig ;D
- og idiotisk hornmusikk i beste amerikanske "highschool party" film.... Grem, grem..Parelius skrev:Hva er det med nordmenn og flagg? Det er nesten noe Monty python aktig over hvordan de dukker opp bak hver en minste busk til slutt.
Ung nasjon. En lyst til å vise samhørighet, å finne noe felles og nært, midt i alt det importerte og kosmopolitiske.Parelius skrev:Hva er det med nordmenn og flagg? Det er nesten noe Monty python aktig over hvordan de dukker opp bak hver en minste busk til slutt.
Ja, skal bli artig å se om Tromsøværingene gidder å stå på kaia med flagg og hoppe opp og ned og skrike og hylebjornh skrev:Ankommer Tromsø 14.30.![]()
De sitter kanskje på puben og ser det hele på storskjerm.torem skrev:Ja, skal bli artig å se om Tromsøværingene gidder å stå på kaia med flagg og hoppe opp og ned og skrike og hylebjornh skrev:Ankommer Tromsø 14.30.![]()
De kjører vel litt mere "stil" der oppe.
+1 ;Dvredensgnag skrev:Vi forventer en HFS-hilsen fra bjørnh - via skilt!
Det er kommer fintfolk på besøk og de innfødte i landsbyen gjør sitt beste for å imponere de fremmede.vredensgnag skrev:Ung nasjon. En lyst til å vise samhørighet, å finne noe felles og nært, midt i alt det importerte og kosmopolitiske.Parelius skrev:Hva er det med nordmenn og flagg? Det er nesten noe Monty python aktig over hvordan de dukker opp bak hver en minste busk til slutt.
Mange nordlendinger lever ut livet i den lyse årstida. De sover bare om vinteren (i mørketida)!Trane skrev:Det er kommer fintfolk på besøk og de innfødte i landsbyen gjør sitt beste for å imponere de fremmede.vredensgnag skrev:Ung nasjon. En lyst til å vise samhørighet, å finne noe felles og nært, midt i alt det importerte og kosmopolitiske.Parelius skrev:Hva er det med nordmenn og flagg? Det er nesten noe Monty python aktig over hvordan de dukker opp bak hver en minste busk til slutt.
Skulle bare mangle, mannen må ta sitt ansvar nå ;D ;Dvredensgnag skrev:Vi forventer en HFS-hilsen fra bjørnh - via skilt!
Jeg sitter hjemme med såre føtter! ;Dgismo skrev:Skulle bare mangle, mannen må ta sitt ansvar nå ;D ;Dvredensgnag skrev:Vi forventer en HFS-hilsen fra bjørnh - via skilt!
Har du ikke rullestol? Må jo være forberedt på alle mulige eventualiteter. Du er jo en prylbøg...bjornh skrev:Jeg sitter hjemme med såre føtter! ;Dgismo skrev:Skulle bare mangle, mannen må ta sitt ansvar nå ;D ;Dvredensgnag skrev:Vi forventer en HFS-hilsen fra bjørnh - via skilt!
Men til opplysning kan man se Hi-Fi Klubbens lokaler rett i nærområdet.
Edit: mulig man ikke kan det med dagens midlertidige anløp.
Neppe.Spiralis skrev:Neida, jeg synes også vi stort sett er ganske så likandes folk, men som sagt så gjør det meg trist at vi mangler den dannelse, verdighet og "stiff upper lipp" som våre brødre på øyen der borte i vest er så kjent for. Vi blir spå sørgelig "bondske" ( intet ondt sagt om bondestanden ) og provinsielle!
Kanskje Parelius har en saklig begrunnelse for dette?
Det er ganske standard, tipper jeg. Dette er jo en lavbudsjettproduksjon, så de betaler neppe mer enn de må. Og det er ikke merkbart mange kronene for den ene spillingen. En låt jeg har vært tekniker på har også blitt spilt i løpet av turen. ;Djan#jan skrev:Kaaariiii Bræææmnesss .... drar vel godt inn med royalties på dette... :-X :![]()
Så beskjeden du er .... hvilken .. hvor.. hvem... ?? ;Dbaluba skrev:Det er ganske standard, tipper jeg. Dette er jo en lavbudsjettproduksjon, så de betaler neppe mer enn de må. Og det er ikke merkbart mange kronene for den ene spillingen. En låt jeg har vært tekniker på har også blitt spilt i løpet av turen. ;Djan#jan skrev:Kaaariiii Bræææmnesss .... drar vel godt inn med royalties på dette... :-X :![]()
Det er eneste gang jeg har ringt til min mor og bedt henne skifte kanal for å høre "min musikk".
Rolvsøya er en fantastisk plass. Har vært der ute en del ganger.jan#jan skrev:Madammen er ifra Rolvsøya - og sitter vel og ser på Iphone og hulker nå ..........;D
JanR skrev:Hu Kari er helt ok hu![]()
Det blir nok en tur for meg og - sannsynligvis ikke før til neste år.. Bare øve meg på å sette opp haresnareR.E.S. skrev:Rolvsøya er en fantastisk plass. Har vært der ute en del ganger.jan#jan skrev:Madammen er ifra Rolvsøya - og sitter vel og ser på Iphone og hulker nå ..........;D
Roy
Ser denSpiralis skrev:Skulle jeg noengang være utro mot fruen måtte det vært med ho Kari! ;D ;D
Hvem er du, og hva har du gjort med JanR?JanR skrev:Hu Kari er helt ok hu![]()
Han burde vel heller prise seg lykkelignb skrev:Stakkal mann, nattevakten til NRK hadde ikke fått med seg at han ville fri på direkten
http://www.aftenposten.no/kul_und/article4152718.ece
De 4 er på jobb!TTmania skrev:Er imponert over de fire som følger Hurtigruten i RIB akkurat nå. 24 sekundmeter vind! Finnmarkinger ER gærne...hehe.
Hva gjør man ikke for å komme på tv