Denne er på vei.
Hvor bestiller du fra?Bestille en Nova
Får min antageligvis i morgen om posten holder det de loverDenne er på vei.
Vis vedlegget 1149255
Sånn ble det når du selger for fort på torgetFår min antageligvis i morgen om posten holder det de loverhar hatt Humminguru noen år og har vært kjempe fornøyd med den så håper nova fungerer like fint
Ja den gikk etter 5 minutterSånn ble det når du selger for fort på torget![]()
Filter kjøpes direkte fra humminguru, jeg bruker ikke filter i vanntanken, bruker heller en trakt med filter iHvor kjøper dere filter?
Det avhenger av hvor lenge du velger å kjøre tørkesyklusen.Hvorfor tørkestativ? Blir ikke platene tørre nok Humminguru?
blir helt tørre i min humminguru så rett i coveret etter rens, kjører korteste tørke syklusHvorfor tørkestativ? Blir ikke platene tørre nok Humminguru?
Veldig skitne plater kan jo få seg en håndvask førstHvis du kun kjøper nye plater, evt også brukte plater som er i god stand så gjør Humminguru en ypperlig jobb. Sper du på med masser av møkkete plater fra bruktbutikker eller <VG+ plater fra Discogs så kan de ekstra pengene kanskje være verdt det, selv om det er fryktelig mange av dem.
Hvis du er i tvil så er det ærlig talt ikke så mye å tenke på. Kjøper du en Humminguru og den ikke gjør jobben så blir den solgt på minutter. Deretter kan du plukke opp en Degritter.
Jo, blir tørre. Men prosessen her er vask av platene, sett de i stativ, sett på ny vask. Også blir det nye innerlommer og ytterlommer når vaskeprosessen er ferdig.Hvorfor tørkestativ? Blir ikke platene tørre nok Humminguru?