- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 11.402
^ Nå blir vel ikke en Huawei ubrukelig sånn over natten?
Trolig ikke. Det gjenstår å se hvordan eksisterende modeller håndteres, eller om det bare settes bom for nye. Tilgang til nye apper/appversjoner og sikkerhetsoppgraderinger vil bli det store problemet og det kan skje relativt raskt . Foreløpig har man en 90 dagers frist, og så får man se hva som blir gjeldende.^ Nå blir vel ikke en Huawei ubrukelig sånn over natten?
Motorola (USA) var først ute med en telefon som koblet seg på 5G UBW-nettverk. Det skjedde i April i år:If you can't beat them (to 5G), ban them!
Dette er storpolitikk og ordkrigen er i gang.
-BB-
Håndsettene som er 5G kompatible har lite med dette å gjøre. Det er vel snart 2 år siden jeg selv var med å teste 5G.Motorola (USA) var først ute med en telefon som koblet seg på 5G UBW-nettverk.If you can't beat them (to 5G), ban them!
Dette er storpolitikk og ordkrigen er i gang.
-BB-
hatt min oneplus i 1år nå. fantastisk til mitt brukHva er det for noe? Aldri hørt eller lest om.............Hvis du ønsker en rimeligere toppmodell fra Kina bør du titte på oneplus 7 pro.
Ser jo grei ut på Telias side
mvh
Proffen
når kommer dette? lei android og iosHongmeng OS (aka OAK OS) er på vei.
https://www.tek.no/artikler/huaweis...velig-vises-frem-denne-uken/470885#discussion
Det må jo bli sosialdemokratenes favoritt-OS:
Hong = rød
meng = drøm
(kinesisk forenklet, Google)
![]()