|
Det der høres bra utOg der var den igjen........
Livets beinharde valg......... East Coast IPA eller West Coast IPA.........
Må vel heller prøve begge![]()
Vis vedlegget 1137898
I morgen blir nokk helt revet ut av kalender´n.
Kompissen fra Begia har invitert til fest i "sommerhuset", og det pleier jo å gå opp i (dansk)
hat og briller, med Margueritas og Tapas ad libitum på ettermiddagen avløst av "Roast-Surprise" på
grillen med adskillige 6-liters fustasjer av ulikt belgisk øl til langt ut på natten.
Må nokk hellere overnatte![]()
Gratulerer. Du kan nå smykke deg med tittelen influenserDagens opptur
Akkurat hjemme etter litt kjøring runnt i nærområdet.
Tennte for PC og checket div. fora.
På diyAudio var det en privat beskjed fra John Burson.
Han har åpenbart lest Pearl-3 tråden, og spurte, om jeg var var villig til å teste ut Burson opamps
i min Pearl-3. Eneste jeg skulle var å spesifisere hvilke, jeg var interssert i, og love å skrive et ærligt
review i tråden, gi mitt forsendelses info, og da ville de sende opamps U/B for tests.
Scam..... tror ikke det, da jeg tidligere har tatt kontakt til de for "samples", men bakket ut, da tiden dengangen
ikke var til det.
Blir spennede å se/høre (med venner i lytteposisjon) hva dette kan i.f.t. de, som allerede sitter i (LME49722)![]()
Nahhh....Gratulerer. Du kan nå smykke deg med tittelen influenser![]()
Jeg har Maggie´s 3.6R som "sover" 24/7 i soverommet.Då vert det vel tungdrevne høgtalarar og klasse A på deg...
![]()
Danmarks regjering vil gi folket strømrabatt – kutter elavgiften
Alle de tre partilederne i Danmarks regjering sier de vil kutte elavgiften dramatisk for å senke folks strømregninger.www.tu.no