@Dire Wolf: Sjøkrepsen på Brasserie Blanche er like god som tidligere. Minst! Deres tarte tatin
. Høy kvalitet, lave skuldre. Husets champagne for under 1000-lappen. Jeg var så mett etter for- og hovedrett at vi måtte dele desserten. Kvalitet fremfor jåleri. Vi bestiller alltid bordet nærmest peisen. Det er stas.
Nær fremtid:
- Fortsette å spise mye god mat og drikke god vin.
- Sette opp Shure V-15III i McIntosh-anlegget/TV-stua.
- Rydde bort Accuphase E-800, erstatte med Klyne system seven og Luxman MQ-300 i spisestua. Må da organisere litt mht dac og riaa. Det gav mersmak det oppsettet, selv om det krever litt omorganisering etc.
- I hovedanlegget? Ikke stort egentlig. Kanskje bytte litt rundt på hvilke pickuper som får hvilke trafoer og riaa-trinn. Venter vel egentlig på at teknikeren skal ha tid til å tilbakeføre min Allnic til 4 innganger.
Spiller mye plater om dagen. Veldig mye.
På bilfronten er det rolig. Alt er parkert. Alt funker. Det skal gjøres litt, men ikke noe stort. Alfaen dere har sett bilde av har tatt plass sammen med Land Roveren og e-typen, så planen er sam-mekking i vinter.
Ut over det er det vel egentlig ingen store planer.
Nær fremtid:
- Fortsette å spise mye god mat og drikke god vin.
- Sette opp Shure V-15III i McIntosh-anlegget/TV-stua.
- Rydde bort Accuphase E-800, erstatte med Klyne system seven og Luxman MQ-300 i spisestua. Må da organisere litt mht dac og riaa. Det gav mersmak det oppsettet, selv om det krever litt omorganisering etc.
- I hovedanlegget? Ikke stort egentlig. Kanskje bytte litt rundt på hvilke pickuper som får hvilke trafoer og riaa-trinn. Venter vel egentlig på at teknikeren skal ha tid til å tilbakeføre min Allnic til 4 innganger.
Spiller mye plater om dagen. Veldig mye.
På bilfronten er det rolig. Alt er parkert. Alt funker. Det skal gjøres litt, men ikke noe stort. Alfaen dere har sett bilde av har tatt plass sammen med Land Roveren og e-typen, så planen er sam-mekking i vinter.
Ut over det er det vel egentlig ingen store planer.