For å være helt ærlig så har jeg ikke dette anlegget helt under huden ennå. Jeg tester for mye ulikt på for kort lyttetid. Det er mulig det ble noe strammere bass med spikes, men ikke store forskjellen sammenlignet med flytting og vinkling av høyttalerne. Jeg vet at underlag betyr mye, men jeg er av den oppfatning at det som gjør en stor forskjell ett sted kan gjøre mindre forskjell annet sted. Hvor mye svikt det er i gulvet vil etter min forståelse være vesentlig for hva spikres eller myk avkobling gir av utslag.Me like
Ble lyden bedre?
Etter min erfaring så skal det stramme opp hele lydbildet, men som jeg nevnte for deg er det viktig å ikke stramme spikene opp i chassiset på på høyttalerne for da er en like langt. Spiksene skal være "løse" slik at de bare er forbundet med bunnplaten som er "frakoblet" selve høyttalere. Noe spesielt, men slik fant jeg ut de fungerte best, og med ganske stor forskjell faktisk. Prøvde ut en mengde forskjellige underlag og spikes, men endte opp med original type spiker spikes til 100kr...For å være helt ærlig så har jeg ikke dette anlegget helt under huden ennå. Jeg tester for mye ulikt på for kort lyttetid og vet det. Det er mulig det ble noe strammere bass med spiles, men ikke store forskjellen sammenlignet med flytting og vinkling av høyttaler etc. Jeg vet at underlag betyr mye, men jeg er av den oppfatning at det som gjør en stor forskjell ett sted kan gjøre mindre forskjell annet sted. Hvor mye svikt det er i gulvet vil etter min forståelse være vesentlig for hva som gir hvilket utslag.
Sorterer cd-cover etter hårfrisyre?
Har vært på mange konserter gjennom tidene, men en vil alltid komme som nr. 1 Ca. 1975 + - var det konsert med restene av Strawbs, Fairport Convention og Fotheringay som hvis jeg ikke husker feil kallte seg The Albion Band. Som gjesteartist hadde de en gitarist som het John Martyn. På grunn av stort inntak av fludium klarte ikke bandet å spille mere enn et kvarter. John Martyn tok over og holdt konsert i snart 2 timer bare på gitar og vokal. Denne konserten blir for alltid husket.
som du huskerHar vært på mange konserter gjennom tidene, men en vil alltid komme som nr. 1 Ca. 1975 + - var det konsert med restene av Strawbs, Fairport Convention og Fotheringay som hvis jeg ikke husker feil kallte seg The Albion Band. Som gjesteartist hadde de en gitarist som het John Martyn. På grunn av stort inntak av fludium klarte ikke bandet å spille mere enn et kvarter. John Martyn tok over og holdt konsert i snart 2 timer bare på gitar og vokal. Denne konserten blir for alltid husket.
Som bortskjemt innbygger i Molde, som har jazzfestival med en drøss kjente artister fra inn- og utland er det denne som står igjen som det største jeg har opplevd.
Nå må du trå varsomt.CD er et høyverdig format.Farlig vei. Begynner med en uskyldig CD eller to og plutselig sitter du der og streamer...
Var stedsansvarlig den kvelden på Storyville Jazzklubb på gamle og nedlagte Luccullussom du husker![]()