Så liten sjanse att det er orsaken hos Fosses! tør og si att jeg skal spise opp en gammel sykkel hjelm om det er tilfelle"Noen" har tørket støv kanskje?
Sist redigert:
Så liten sjanse att det er orsaken hos Fosses! tør og si att jeg skal spise opp en gammel sykkel hjelm om det er tilfelle"Noen" har tørket støv kanskje?
Det var full ombygging, så det er helt klart en mulighet. Sender den derfor i retur og regner med at de klarer å se om dette skyldes feil i ombyggingen eller om det er ytre påvirkning.Den var re-tip't eller er cantilever også byttet? kan det isf være en dårlig jobb som gjort att cantilever dreid sig/tracking force?
Utruleg kjekt å sjå bileta dine, Fosse. Trur vi var i området samtidig (Malmö); meir behageleg i Skåne enn Noreg. Og: når ein ser fjell og fjord kvar dag, er det bølgjande, gule landskapet med stor himmel ein slags visuell terapi.Sommerens biltur gikk til Skåne
Helt til enig! Nå ser ikke jeg dramatiske fjell eller fjorder hver dag, men vi har vært mye på Vestlandet (og fortsetter med det). Men det er noe med Skåne og den endeløse horisonten, uavhengig av om det er gult korn, blå himmel eller hav. Og så er det noen alléer og gårdsbygninger av en annen verden. Det er steinarbeide som har stått der i hundrevis av år. Fantastisk! Og stokkrosene, vi jobbet med å få dem til, men mangler en del på høyden.Utruleg kjekt å sjå bileta dine, Fosse. Trur vi var i området samtidig (Malmö); meir behageleg i Skåne enn Noreg. Og: når ein ser fjell og fjord kvar dag, er det bølgjande, gule landskapet med stor himmel ein slags visuell terapi.