Hjemme hos Fosse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Der er du og din svirebror fra Nordstrandsplatået snytt ut av samme nesa.... Herpa Bergmann, Studer, USB Hallal, Manley, Allnic......... Men det ser unektelig bra ut da! :love:
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Imponerende rekke musikkreprodusenter der Fosse👏 (Noen drar'n alltids lenger🤗 Kudos herfra👌😎) K
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Bruker dere plantevekt på deres TW? Jeg ser at tallerkenen har en resess innerst mot spindelen, hvilket i teorien gir en skålform på LP-en om vekt introduseres. Og matte, hva brukes? TW-Acustic sin produsert av Zanden er tydeligvis ikke lenger tilgjengelig. Starte med Lorricraft og kjøre på, eller har noen noen gode anbefalinger for spilleren?
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Absolutt, selv om anbefalinger skal man vel normalt være forsiktig med, spesielt i oppsett en ikke har hørt. Men her føler jeg meg trygg på anbefalingen, og den begrenser seg nødvendigvis IKKE til bare TWA... Generelt platevekter i ulik vektklasser (som "kun" fungerer med å presse plata ned på midten) har "vi" erfaring for gjerne bedrer noe, men samtidig dessverre kan drepe annet (typisk- strammer/rydder i bass, men dreper "livet" 🙄) . Slår derimot et definitivt slag for Stillpoints Lpi (både v2 og v1, for så vidt) Testet her i nærområdet på bla. 6 ulike oppsett med TWA spillere (og et par andre drivverk). Denne fjerner definitivt resonanser i våre ører (lang historie, testet mot ulike "normale" vekter, Synergistic Research record weight OG en mange ganger høyere priset clamp fra Ansuz) . På bilde av min spiller fra tidligere i dag, ses i tillegg til Stillpoints Lpi v2 også Wayne's audio platering som absolutt også bidrar i riktig/ samme retning😎 LØP og kjøp, anbefales✌ (PS! sitter nå Lpi på 5 av de 6 nevnte TWA spillerene, alle kjøpt etter egentestingen, kun en forblitt uten, han hadde allerede SR. sin clamp. Ang. Wayne's platering, har 5 av 5 som testet denne her, kjøpt sin egen etterpå......

    Mvh
    K
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Da ble det ny platepuck fra Nord-Italia, skulle vært her kl 18, men det drøyer. Små barn, små gleder.

    Har satt opp TW-Acustic med armer men ikke pickuper. Det innebærer at SME er flyttet fra Garrard til TW-A. Da ble Wavac-riaaen ledig. Så var det salg på reinsdyrstek på Jacobs, hvilket ikke kan nytes uten vin, og så ble det EMT TSD15 i Wavac heller enn pickupjustering. Viktig å kose seg underveis, det er nok stress på dagtid om man ikke skal stresse også med hobbyen.

    The Ed Bickert Quartet låter nok fyldigere, varmere og snillere gjennom EMT TSD15 + EMT 997 + Wavac enn gjennom noen andre testede kombinasjoner. Wavac har definitivt mer klassisk «rørlyd» enn de andre rørriaaene. Sånn sett et fint og morsomt supplement, og kanskje den mest behagelig riaaen å lytte til. Siden Dynavector XV-1S trenger en reparasjon er jeg i manko på en pickup, med mindre vi lar EMT-ene vandre mellom Garrard + EMT 997 og Bergmann + Schick.

    Det er vel én kombinasjon av pickup + arm som brukes mindre enn de andre i heimen, Schick + SPU Royal. Må nok jobbe litt mer med den kombinasjonen.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.120
    For mye pick-up vandring er risikofylt og tidkrevende. Du må ha en vente pick-up, ikke noe og nøle på.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Artikkelen burde fokusere på at Fosse har vært kandidat for Nobelprisen, og at dette muligens kan forklares med misforståelsen Sluket spiller på.
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.577
    Antall liker
    27.694
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Hvis du trenger å låne en ventepickup, har jeg noen interessante liggende. Kanskje ikke helt oppe i din normale prisklasse, men absolutt habile. Send meg en PM.

    mvh
     

    zikraaudio

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.04.2009
    Innlegg
    478
    Antall liker
    1.283
    Sted
    Danmark Jyllinge
    Torget vurderinger
    1
    Hej Fosse smag og behag er forskelligt men hvis du går efter stor analog lyd ville jeg gå efter Ikeda 9TT
    Den briller ikke max i toppen som eks vis Lyra men til gengæld har du stor stram fyldig lyd jeg har haft rigtig mange pickupper
    også meget dyre og 9TT rykker max hvis dit anlæg klinger lidt til den lyse side hygge fra Danmark
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    har en DaVa FC1A fieldcoil med std ss psu du kan få prøve og...:cool:
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Takker for alle gode tilbud og innspill. Veldig takknemlig!

    Det er mye analogt som er relativt ukjent her hjemme nå, så jeg tror jeg skal roe litt ned på hva nytt jeg tester og innledningsvis bli bedre kjent med TW-Acustic, Shilabe, Miyajima-trafo og i det hele tatt.

    Ny plantevekt som hadde fortjent et bedre bilde, jeg vet.

    00CED1C4-B4E7-4F33-93AF-3C4622C0E78F.jpeg


    Jeg håper jeg kan få høre DaVa på sikt LMC, og jeg vil gjerne, om mulig også teste. Høres unektelig spennende ut.

    Førsteinntrykket av Black Night er at dette er liv laga og nok kan få stå. Burde sikkert jobbet mer med underlag for å sikre at spiller og motor er 100% i samme plan, vi kommer dit.
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Grattis… ved første øyekast trodde jeg du hadde hentet fram en tamper 😎

    Lekker spiller du har er ervervet deg.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Det første jeg gjorde da jeg pakket den opp var å stille den ved siden av tamperen, og tanken om å få min italienske venn til å lage nettopp en tamper i rett størrelse dukket opp. Passet godt på Garrarden denne.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.751
    Antall liker
    21.622
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1

    Henger litt med øra den der ja. Fra gamle dager:
    Jeg vil anta, ut fra bildet, at nålefanen er litt i lengste laget, slik at overhenget blir feil. Du kan enten forsiktig dytte den litt lengre inn i selve Pu-huset, eller korte den av med en fin avbitertang. Det ordner seg nok!

    (Jeg hadde det samme problemet med XV-1S. Jeg benyttet avbitertang.)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    På menyen: Sushi, champagne og diverse trafoer.

    Kjøpte for mange år siden en DIY-trafo av en kar her på sentralen. Den er basert på Jensen, pakket i kobber og satt i et kabinett som nok kunne vært pyntet på. Men den leverer med rette pickuper, i dette tilfelle Vdh Colibri.

    87EA0086-3774-41AF-AFA8-479E723E628C.jpeg


    Svakest, rent subjektivt, i kombinasjon med vdh, er Dynavector SUP-200. Gryphon The Head er nok kveldens positive overraskelse.
     
    Sist redigert:

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Det ligger en Music First trafo til salg i Tyskland. Den er herved anbefalt. Jeg antar det er samme jeg har (har ikke dobbeltsjekket), den scorer best, nest best eller i hvert fall i nærheten i alle mulige settinger og kombinasjoner her hjemme. Dessuten er den mer fleksibel enn noen av de andre trafoene. Om ingen her inne kjøper den i løpet av få dager så klarer jeg vel ikke å la være. Skulle jeg i dette oppsettet hatt kun to stepuptrafoer så hadde det vært to stk MF.

    Ellers et par stemingsbilder fra lageret:

    7AB2B5F8-4EB5-48E6-93AB-290F214678DE.jpeg


    Utsøkt Armagnac. Såpeeskene? Svigermor har fått med seg at jeg synes det er greit med små pappesker til skruer, ledningsstumper og annet. Det er mer jålete innhold i DV-esken enn i Gucci.

    A9C3E16C-EBDE-455D-A031-34DD3E8F27B9.jpeg


    Armbord for Bergmann og TW-Acustic. Hadde vært greit om de «snakket sammen» så man kunne bedrevet resirkulering.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Dette eksemplaret av Shilabe var innom meg på vei fra Vermin til Dire Wolf. Nå er den tilbake.
    Shilabe har en fyldighet og varme i presentasjonen som ligger mer i gata til Dynavector XV-1S og EMT TSD15 enn f.eks SPU Royal, som er slankere.

    Ny skinnmatte fra Project. Shilabe i Kuzma 4point. Dette låter storveis. Foreløpig kjørt via Music First videre i Allnic H-7000.

    A97A2EB9-01B2-4160-9277-0F97BC11F0B9.jpeg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.998
    Dæven for en lekker ekvipasje Fosse.
    Fy skamme skinn.
    Jeg ble helt forelsket her jeg sitter, og så var det moro å lese beskrivelsen av Shilabe/Kuzma4Point komboen :D
    Kos deg videre med en fantastisk lekker platespiller som kler armene den har fått montert på godt.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Jeg har ultralydvasker fra Scrooge, den fungerer utmerket da den tar flere plater i slengen. I teorien tar den ti, jeg kjører sjeldent mer enn seks imot med at økt avstand mellom LP-ene gir bedre vaskeeffekt. Jeg har videre tre spindler slik at en batch kan tørke mens neste kjøres. Vasker da ca 18 plater i døgnet uten problemer (må sikkert ikke tørke et døgn heller). Uansett, jeg har jo fundert litt på om andre vaskere med børster/koster gjør noe i tillegg, og bakgrunnen for det er at jeg hadde en pressing av PF Animals som hadde en del dritt på seg som ikke gikk bort med UL, men som forsvant greit etter mekanisk skrubbing.

    Videre kjøpte jeg i fjor to større samlinger hvorav en inneholdt mange plater som var utrolig skitne, og mange slitne, ødelagt. Jeg er litt nysgjerrig på å finne ut om noen av platene jeg tror er slitt egentlig er møkkete. Og generelt interessert i å finne ut om det å vaske først med f.eks Scroogemaster og deretter med en annen vasker med mekanisk rengjøring i tillegg til UL ville gitt et enda bedre resultat?

    Har noen gjort en direkte sammenligning av vaskere? Jeg vet at nå kommer alles anbefaling av det de selv eier, så Merk at det jeg primært er interessert i å høre er om noen har testet ulike UL-vaskere mot hverandre.

    Her følger tre bilder som oppsummerer dagen så langt:

    DD5B8697-36FB-4B3B-9464-B760C7ADED91.jpeg


    Gardinen dras fra på soverommet. Noen føyk ut døra kl 05.45 og er nå klar for frokost.

    144E314B-C643-4496-A562-F59DDD8A34C6.jpeg


    Fin spasertur på Ormøya. Her fra kirken.

    9C15B5C1-2468-4067-8F5F-704A6DDAACEB.jpeg


    Årets første juleøl. Søndag er aldri like gøy som lørdag, det hjelper å trikse litt så avstanden reduseres.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.432
    Antall liker
    17.147
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Ja, har testet 3 forskjellige, bl.a Scroogemaster. Det er vanskelig å sammenlikne da man jo ikke har flere eksemplarer meg eksakt samme utgangspunkt.
    Men, jeg kan egentlig ikke si at det var konkrete forskjeller i vaskeresultat mellom Scroogemaster, min forrige vasker og Degritter. Forskjellig vaskeblanding derimot utgjør større forskjell på ymse møkk og partikler. Som jeg har nevnt i ulike sammenhenger tidligere, så er en UL-vasker mer effektiv jo hardere materien som skal fjernes er, og dermed vil en vaskeblanding med noe mer fettoppløsende tilsetninger være noe bedre egnet enn isoprop/zalo mot «mykere» møkk.

    Men, du har sikker erfart at møkk som kan sitte igjen etter en runde i vaskeren er meget enkelt å fjerne, selv med ytterst skånsom mekanisk berøring etterpå.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Takk ptb. Angrer vel derfor litt på at jeg solgte VPI-vaskeren. Ved nærmere ettertanke så hørte jeg aldri fra han som kjøpte og betalte for den første gang, så jeg fikk jo betalt to ganger. Men skulle kanskje heller bare tatt betalt én gang og beholdt den.

    Kanskje jeg må låne noen vaskere og gå over igjen. Men vil en eventuell forbedring være fordi man har vasket en ekstra omgang, eller fordi vasker nummer to er bedre? Det kan neppe bli verre etter to omganger, så en slik test krever jo et kraftig statistisk materiale for å være relevant. Fordelen med en del kommersielle vaskere er dette med tilgjengelighet om man kun skal vaske ei skive.
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.503
    Antall liker
    15.332
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Anbefaler du den juleølen @Fosse ? Hvis den har veldig mye sødme så er det ikke i min ting;)🍻
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Den har overhode ikke mye sødme. Egentlig er det ikke typisk juleøl. Den holder 7%, er relativt lys, ufiltrert, god kraft og tyngde men ikke søt og krydret som vanlig juleøl. Tankene går mer i retning av andre belgiske ølsorter, selv om det er en stund siden jeg har drukket sterkere saker (hva gjelder øl) enn lager og pils. Ser ikke helt for meg hvordan en ølelsker kan mislike denne.

    Jeg tenkte mer en balansert dobbel IPA enn juleøl første øyeblikket. Jeg har vært litt kjedelig i ølveien i det siste så jeg skal ikke mene for mye, men jeg tror du skjønner hvor jeg vil.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.432
    Antall liker
    17.147
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Årsaken til at jeg byttet til Degritter var fleksibiliteten ved å f.eks vaske og tørke kun ‘en plate.
    Samtidig gjorde jeg en tidsstudie som viste at det ikke skilte veldig mye i effektiv medgått til ved vask av f.eks 18 plater. Da 6 og 6 i batch i min forrige.
    Ja, 2 runder har vært brukt på veldig møkkete plater, og er det plater med mye lette finstøvpartikler har jeg ofte tørket det skånsomt av med fuktig klut før vask. Ellers har dette finstøvet en tendens til å flyte rundt i overflaten, og bli med platene opp etter vask.
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.325
    Antall liker
    13.409
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Jag har ju ägd en scrooge-maskinoch har nu en JAS RW-800. Ingen av dessa har skrubb-/borstefunktion, men JASen har den helt fantastiska vacuum-funktionen.

    Jag fick tvättat, så och si, allt jag hade i samlingen med Scrooge och till det var den helt superb. Fort och raskt gjort när en kunde ta 8 i slängen. Men, så fant jag ut att det ofta samlade sig en liten dott med rester på diamanten efter spelning och jag såg mig om efter ett alternativ. @nlykke fick mig intresserad i JASen och en blev inköpt.

    Der var inga tvivel om att det förmodligen var min bästa hifi-investering. Den suger alltså så rent att det är en ren fröjd. Nu vet jag att du ville veta mer om borstevarianter, men jag menar absolut att du bör se efter en som suger ut smutsigt vatten och lort som fortfarande klistrar sig fast till vinylen sammen med smutsvattnet. Det bästa hade varit en som har borste och UL och som till slut suger den ren och torr.

    JASen är så där i kvalitet, men den gör underverk. Vi som äger den i klubben, @nlykke @R.E.S. och mig pratade varmt om den på sommarfesten och alla var eniga om att den gör en helt strålande jobb, först och främst tackat vare vacuumfunktionen.

    Ser att @ptb skriver att finstøvet kan följa med upp ut karet efter vask, men det är det som är så fint med vacuum till sist. Det blir borta på ett blunk.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Altså Degritter først og JAS etterpå? Men aller først Scroogemaster så disse jålemaskinene slipper å bli tilgriset. Man må vel da ha eget platevaskerom antar jeg?
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.503
    Antall liker
    15.332
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Den har overhode ikke mye sødme. Egentlig er det ikke typisk juleøl. Den holder 7%, er relativt lys, ufiltrert, god kraft og tyngde men ikke søt og krydret som vanlig juleøl. Tankene går mer i retning av andre belgiske ølsorter, selv om det er en stund siden jeg har drukket sterkere saker (hva gjelder øl) enn lager og pils. Ser ikke helt for meg hvordan en ølelsker kan mislike denne.

    Jeg tenkte mer en balansert dobbel IPA enn juleøl første øyeblikket. Jeg har vært litt kjedelig i ølveien i det siste så jeg skal ikke mene for mye, men jeg tror du skjønner hvor jeg vil.
    Skel se om jeg ikke får tatt med en og testet! Høres ut som en øl som kan passe til f.eks pinnekjøtt☺
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Absolutt, selv om anbefalinger skal man vel normalt være forsiktig med, spesielt i oppsett en ikke har hørt. Men her føler jeg meg trygg på anbefalingen, og den begrenser seg nødvendigvis IKKE til bare TWA... Generelt platevekter i ulik vektklasser (som "kun" fungerer med å presse plata ned på midten) har "vi" erfaring for gjerne bedrer noe, men samtidig dessverre kan drepe annet (typisk- strammer/rydder i bass, men dreper "livet" 🙄) . Slår derimot et definitivt slag for Stillpoints Lpi (både v2 og v1, for så vidt) Testet her i nærområdet på bla. 6 ulike oppsett med TWA spillere (og et par andre drivverk). Denne fjerner definitivt resonanser i våre ører (lang historie, testet mot ulike "normale" vekter, Synergistic Research record weight OG en mange ganger høyere priset clamp fra Ansuz) . På bilde av min spiller fra tidligere i dag, ses i tillegg til Stillpoints Lpi v2 også Wayne's audio platering som absolutt også bidrar i riktig/ samme retning😎 LØP og kjøp, anbefales✌ (PS! sitter nå Lpi på 5 av de 6 nevnte TWA spillerene, alle kjøpt etter egentestingen, kun en forblitt uten, han hadde allerede SR. sin clamp. Ang. Wayne's platering, har 5 av 5 som testet denne her, kjøpt sin egen etterpå......

    Mvh
    K
    Er det denne?


    Jeg skulle gjerne hatt en i messing eller kobber så jeg slapp tre ulike metalltyper. Jåleri, jeg vet, men pokker heller.

    Ellers må jeg jo få påpeke hvor genialt det er med vakum. Det er et minus med TW-Acustic.
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.482
    Antall liker
    900
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Er det denne?


    Jeg skulle gjerne hatt en i messing eller kobber så jeg slapp tre ulike metalltyper. Jåleri, jeg vet, men pokker heller.

    Ellers må jeg jo få påpeke hvor genialt det er med vakum. Det er et minus med TW-Acustic.
    Vakum er genialt ja, hadde det da jeg drev med vinyl på 80-90 tallet. Var mye bulkete plater i de dager, lite 180 og 200g.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Hei. Er riktig ring det ja, du får den med messinglodd, om ikke annet. Enig i at du skulle matchet med kobber. Eller du kan kanskje kjøpe Kuzma sin sorte platering (vet ikke hvordan den er, men ser den er lettere enn waynes audio) - OG kjøpe sort Stillpoint Lpi v2 (anbefales på det stetkeste🤞) SÅ matcher alt spilleren din👍😎 Det var LMC som postet sine positive inntrykk av Waynes audio, som førte til at vi testet ut denne (dog mener jeg vel fortsatt at Stillpoints lpi clamp er minst like vesentlig for godlyden....
     

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.823
    Antall liker
    610
    Det er vel bare å forkobre den på Gundersen Galvano? Krever trolig en eller annen form for beskyttelse mot irring dersom man ikke er pusseglad.😉
     

    zikraaudio

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.04.2009
    Innlegg
    478
    Antall liker
    1.283
    Sted
    Danmark Jyllinge
    Torget vurderinger
    1
    Hei. Er riktig ring det ja, du får den med messinglodd, om ikke annet. Enig i at du skulle matchet med kobber. Eller du kan kanskje kjøpe Kuzma sin sorte platering (vet ikke hvordan den er, men ser den er lettere enn waynes audio) - OG kjøpe sort Stillpoint Lpi v2 (anbefales på det stetkeste🤞) SÅ matcher alt spilleren din👍😎 Det var LMC som postet sine positive inntrykk av Waynes audio, som førte til at vi testet ut denne (dog mener jeg vel fortsatt at Stillpoints lpi clamp er minst like vesentlig for godlyden....
    Afkobling med luft er mange gange bedre der findes intet andet der bare kommer tæt på bruges til elektron mikroskoper LMC har lige købt til sin Melco klan varmt anbefales hygge herfra
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Afkobling med luft er mange gange bedre der findes intet andet der bare kommer tæt på bruges til elektron mikroskoper LMC har lige købt til sin Melco klan varmt anbefales hygge herfra
    Vanskelig å implementere vakum på Raven, så det handler vel om å optimalisere etter fattig evne da😎
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn