Highend Sørlandet med bilder

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    bia skrev:
    Gratulerer med Pass Labs! Har selv hatt lyst på denne, kunne du komme med noen inntrykk?

    Mvh
    Takk. Forsterkeren er meget luftig i lyden. Den heller mot det fyldige og varme. Den har stort lydbilde og den har masse krefter. Den er oppgitt til 2x150 w i 8 ohm men den er nok adskillig kraftigere enn oppgitt. Jeg liker varmen og kroppsligheten i lyden da jeg er litt trett av anlegg som heller mot det kliniske/analytiske.
    Den minner litt om Accuphase A-45 jeg hadde tidligere, men den er nok litt mer kroppslig og varm kanskje, og med en god del mer krefter.

    Den er nettopp testet i PF:
    http://www.positive-feedback.com/Issue40/pass_int150.htm

    Den ble også testet i augustnummeret 2008 av The Absolute Sound.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ser knallflott ut, hagto.
    ingen problemer med å tro at det låter fabelaktig hos deg for tiden. ;)
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    joaquin skrev:
    ser knallflott ut, hagto.
    ingen problemer med å tro at det låter fabelaktig hos deg for tiden. ;)
    Takk for det. Funderte lenge på en liten rørslede som du vet. Men fikk høre Pass hos en kar, og det spillte så bra at jeg ble interressert. Fant heller ikke en rørforsterker som passet lommebok og interresse nå så da jeg plutselig fikk et tilbud på Pass'en ble det altfor vanskelig å si nei til.
    Er fornøyd, men forbedringspotensialer finnes selvsagt. Min kresne kamerat Arild var her i flere timer i går ettermiddag/kveld hvor vi flyttet og justerte litt. Han ga heldigvis tommel opp for å jobbe videre med det jeg nå har. Han er ikke en lett kar å tilfredsstille så dette er en god søndag.
    Lykke til med det nye hornlaget!
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    takk for lykkeønskninger med hornalliansen.
    du er velkommen som gjest når det måtte passe seg. :)

    jeg har hørt mye på harbeth, stort sett på messer og hos diverse venner i england.
    harbeth har en magisk voicing, imho.
    inntrykket mitt, er at de trives med litt power, til tross for at de har en relativ jevn impedanse.
    klasse a transistor (pass, sugden, plinius, etc.) spiller veldig bra på harbeth, og det samme kan strømsterke rørforsterkere gjøre.
    en kamerat av meg kjører de små monitor 30 med border patrol 300b se, og det spiller som et uvær det også. ;D
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    joaquin skrev:
    takk for lykkeønskninger med hornalliansen.
    du er velkommen som gjest når det måtte passe seg. :)

    jeg har hørt mye på harbeth, stort sett på messer og hos diverse venner i england.
    harbeth har en magisk voicing, imho.
    inntrykket mitt, er at de trives med litt power, til tross for at de har en relativ jevn impedanse.
    klasse a transistor (pass, sugden, plinius, etc.) spiller veldig bra på harbeth, og det samme kan strømsterke rørforsterkere gjøre.
    en kamerat av meg kjører de små monitor 30 med border patrol 300b se, og det spiller som et uvær det også. ;D
    Takk for innbydelsen. Var spennede opplevelse sist gang vi var på hornbesøk.
    Merker at Harbeth også liker litt power ja, og er litt artig å guffe på litt av og til med f.eks Frank Sinatra og litt storband. De går overraskende dypt og jeg får faktisk litt nivå helt ned mot subnivåer med den kraftige Pass Lab'en. Har målt/forsøkt med frekvenssveipplate.
    Er spent på 40.1. Maxwell tar inn par nå så jeg får nok lov å forsøke et par hvis jeg ønsker, men vet ikke om jeg tør da det passer ikke helt lommeboka mi nå. Var ventetid på dem så han regnet med at han fikk inn kanskje i februar.
    Border Patrol har gitt varige spor i sinnet mitt etter tidligere opplevelse med disse hos terjetroll.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Hagto skrev:
    Er spent på 30.1. Maxwell tar inn par nå så jeg får nok lov å forsøke et par hvis jeg ønsker, men vet ikke om jeg tør da det passer ikke helt lommeboka mi nå. Var ventetid på dem så han regnet med at han fikk inn kanskje i februar.

    du tenker kanskje på 40.1?
    de er jeg mildt sagt ganske så nysgjerrige på selv.
    håper å få hørt dem snarest.

    btw, om et par uker drar jeg til holland for å høre på acapella high violon mk2.
    dessuten blir det også en lytt på bd design swing 2 i england ganske så snart, håper jeg.
    da vet jeg hvor mine ag mezzoer står. ;)
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    joaquin skrev:
    Hagto skrev:
    Er spent på 30.1. Maxwell tar inn par nå så jeg får nok lov å forsøke et par hvis jeg ønsker, men vet ikke om jeg tør da det passer ikke helt lommeboka mi nå. Var ventetid på dem så han regnet med at han fikk inn kanskje i februar.

    du tenker kanskje på 40.1?
    de er jeg mildt sagt ganske så nysgjerrige på selv.
    håper å få hørt dem snarest.

    btw, om et par uker drar jeg til holland for å høre på acapella high violon mk2.
    dessuten blir det også en lytt på bd design swing 2 i england ganske så snart, håper jeg.
    da vet jeg hvor mine ag mezzoer står. ;)
    Mente 40.1, rettet nå.
    Blir skikkelig spennende med tilbakemelding etter Hollandtur!
    Hva er design swing 2?
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    har bambadoo swing 2?
    jeg trodde han hadde en annen bd-modell...

    hmmm... det er jo kortere vei til vestlandet enn til england...
    tror jeg skal sende en pm til bamba asap. ;)
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Skjer ikke så mye spennende her nede for tiden, men spillegleden er på oppadgående hos de fleste. Budda er også blitt mer aktiv igjen, noe som vi andre setter stor pris på. Det har altså blitt en god del spillekvelder i det siste.
    Siden Arild hele tiden maser om å få vist ansiktet sitt lovte jeg å legge ut et bilde fra siste besøk hos meg.

    Arild og Budda lytter konsentrert:
     

    Vedlegg

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Først spillte vi to, tre, plater på mine Harbeth HL5. Deretter ble de små, vakre, microene koplet opp. Man blir overrasket over hvor tunge disse små høyttalerne er når man skal løfte på dem. Tunge som bly, og med skikkelig bra byggekvalitet.
    Får vel vise et bilde med disse også koplet opp:




    En meget fin, og spennende, lyttekveld!
     

    Vedlegg

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.879
    Antall liker
    21.890
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Snerten ny løsning mellom høyttalerne, Hagto. Er det IKEA Bestå? Barcelonastolen er jeg derimot sikker på.
     

    Diy Duke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2007
    Innlegg
    2.182
    Antall liker
    2
    Hagto skrev:
    Først spillte vi to, tre, plater på mine Harbeth HL5. Deretter ble de små, vakre, microene koplet opp. Man blir overrasket over hvor tunge disse små høyttalerne er når man skal løfte på dem. Tunge som bly, og med skikkelig bra byggekvalitet.
    Får vel vise et bilde med disse også koplet opp:




    En meget fin, og spennende, lyttekveld!
    Harbeth var stort set det eneste der kunne spille på Københavns HiFi udstilling. :)
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    273
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Valentino skrev:
    Snerten ny løsning mellom høyttalerne, Hagto. Er det IKEA Bestå? Barcelonastolen er jeg derimot sikker på.
    Van der Rohe-stolen er faktisk også en ypperlig hifistol. Mye bra fra mellomkrigstida gitt; selv ting som ikke Furtwängler dirigierte kan være stas.

    Mvh Vidar P
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Valentino skrev:
    Snerten ny løsning mellom høyttalerne, Hagto. Er det IKEA Bestå? Barcelonastolen er jeg derimot sikker på.
    Jotakk, du har nok rett. Hadde stående Bestå i boden fra tidligere.
    Her et nærmere bilde av den lille reolen med et par eldre Quicksilver monoblokker jeg nettopp kjøpte. Bare for å ha noe å leke med i vinter. Har sittet timevis i helga for å avisolere trafoer bedre, og bytte ut til svindyre papir i olje kondensatorer. Kan få god lyd ut av slike konstruksjoner med litt arbeid.
     

    Vedlegg

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    @Duelund:

    Er selv meget bra fornøyd med Harbeth, og har bestillt nye stativer til dem fra Canada.
    I København spillte de vel på samme som mine, og med Parasound?

    Køben:
     

    Vedlegg

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.291
    Torget vurderinger
    4
    Hvordan fungerte Micro Utopia i oppsettet ditt?
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Denne tråden er bare herlig, men lurer på , hvor mye kaffe drikker Arild? Tror jeg har sett han uten kopp på maks ett bilde! ;D
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Hagto skrev:
    @Duelund:

    Er selv meget bra fornøyd med Harbeth, og har bestillt nye stativer til dem fra Canada.
    I København spillte de vel på samme som mine, og med Parasound?

    Køben:





    Blir det Sound Anchor Hagto?
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    kjoenik skrev:
    Hvordan fungerte Micro Utopia i oppsettet ditt?
    Uventet bra. Budda bruker disse høyttalerne på sitt tv-anlegg. Han hadde lyst til å forsøke dem, på mitt anlegg, med god kilde og forsterker. Må vel sies at dette følte vi alle måtte være nær en ideell kombinasjon til disse høyttalerne.
    Høyttalerne høres ekte 'high end' ut. Dette var klasselyd rett og slett.

    Først og fremst er de faste og rene i lyden. Finnes ikke antydning til kasselyd eller andre betoninger. Utrolig tørr og fast bass. Og for en åpen, ren, og luftig diskant.
    De er nok litt mot det slanke og analytiske, men likevel imponerte de med mer kropp/fylde enn forventet(imponerte stort her). Var også en deilig ro i dem hos meg. De kunne kanskje bli en liten antydning slitsomme på vanskelige/dårligere innspillinger. Tror det kunne hjulpet her med litt fyldigere/varmere høyttalerkabler og bedre underlag enn Beståbenken, som ikke er noe bra underlag.
    Tror Pass Lab med sin kroppslige, åpne, og kraftfulle lyd var en spesiell god match til disse høyttalerne, for dette var sjeldent spennende.

    I forhold til Harbeth så er de mer highend. De er tørrere, fastere, åpnere/renere i toppen, og de er nok litt mer spennende å høre på.
    Harbeth er litt snillere, mer tilgivende, varmere, og fyldigere/mer kroppslig i lyden. De går også dypere ned. Harbeth er nok også mindre krevende, og lettere å få til.

    Vi ble altså alle meget imponert over Micro Utopia. Ville jeg byttet? Nei tvilsomt, men hadde de hatt litt mer kropp/fylde ville valget blitt vanskeligere.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    hifiguru skrev:
    Denne tråden er bare herlig, men lurer på , hvor mye kaffe drikker Arild? Tror jeg har sett han uten kopp på maks ett bilde! ;D
    Takk. Det første Arild gjør når han kommer inn i stua er å gni hendene sine, kikke litt rundt med et spørrende blikk, og så kommer det...Kaffi? ;D


    Blir Skylan stands ser det ut til.
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Kjenner meg godt igjen i dine beskrivelser av Microene (og mine inntrykk av Harbeth) :).
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Hagto skrev:
    hifiguru skrev:
    Denne tråden er bare herlig, men lurer på , hvor mye kaffe drikker Arild? Tror jeg har sett han uten kopp på maks ett bilde! ;D
    Takk. Det første Arild gjør når han kommer inn i stua er å gni hendene sine, kikke litt rundt med et spørrende blikk, og så kommer det...Kaffi? ;D


    Blir Skylan stands ser det ut til.
    OK, fikk nettopp solgt mine Contour S5,4 så nå begynner jakten på HL-5 her også.....
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jasså, har hagto utløst harbeth-feber på sørlandet? ;D

    vel, det er ikke det verste som kunne skjedd! ;)
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    joaquin skrev:
    jasså, har hagto utløst harbeth-feber på sørlandet? ;D

    vel, det er ikke det verste som kunne skjedd! ;)
    Tviler på noen stor Harbethfeber pga meg. Tror nok de fleste vil ha penere og mer moderne utseende på høyttalerne sine. De har også en lyd som nok ikke vil passe alles smak. Jeg anbefaler sterkt at man lytter på høyttalerne før kjøp. Når det er sagt virker det som Harbetheiere flest er godt fornøyd, sitter lenge på de, og ved oppgradering holder de seg til samme merke.

    Brukerforum:
    http://www.harbeth.co.uk/usergroup/index.php
     

    Andreas-M

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.06.2008
    Innlegg
    82
    Antall liker
    78
    Sted
    Finnmark
    Da har jeg brukt litt over 3 timer på og fullføre alle sidene ::)
    Har vært utrolig mye kjekt og lese om og ikke minst alle bildene du har tatt.
    Ble liksom en glede i hverdagen her, nå kan jeg dra på jobb i morgen igjen og tenke over alt jeg leste og fikk se i dag :)

    Stå på videre og bilder mottas alltid med et stort smil ;D

    Mvh

    Andreas
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Andreas-M skrev:
    Da har jeg brukt litt over 3 timer på og fullføre alle sidene ::)
    Har vært utrolig mye kjekt og lese om og ikke minst alle bildene du har tatt.
    Ble liksom en glede i hverdagen her, nå kan jeg dra på jobb i morgen igjen og tenke over alt jeg leste og fikk se i dag :)

    Stå på videre og bilder mottas alltid med et stort smil ;D

    Mvh

    Andreas
    Hørtes hyggelig ut!

    Blir nok endel hifi i jula, tok juleferie f.o.m i dag. Er skikkelig fornøyd med anlegget mitt nå, så her blir det bare kos. Beste kjøp jeg noengang har gjort er nok Pass Lab'en, til prisen jeg fikk den for på bruktbørsen. Virkelig en perle. Ser at den ble årets forsterker i Positive Feedback, og i The Absolute Sound (januarnummeret), forstår det godt. Er også test i gang på 6moons:
    http://www.6moons.com/audioreviews/passlabs2/int150.html

    Nye høyttalerstativer er kommet, samt nytt rack. Et bilde som viser nyinvesteringene:
     

    Vedlegg

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Herlig, Hagto. Synes Harbethene er virkelig flotte, jeg. Ser ut som høyttalere og ikke noe annet.
    Tipper du får en fin-fin jul.
    Store forandringer rent lydmessig etter nye stativer/nytt rack?
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Det der vart veldig pent, Hagto, det vere seg både rack og stativ såvel som utstyr.

    Lekkert, rett og slett. Kan virke som at du har fått gløden er tilbake.

    God ferie :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.122
    Antall liker
    34.064
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Ser ut som et veldig fornuftig sammensatt anlegg som viser at man kan få god lyd uten å fylle opp stua med alt for mange bokser. Høyttalerene ser da helt greie ut. Det finnes mye bra finish blant dagens høyttalere, men mye blir litt "spacet" etter min smak. Det enkle fungerer ofte best over tid.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ser meget ryddig og lekkert ut, hagto.
    helt fri for de åndsvake hifinevrosa-tendensene som ellers rår i mange audiofile hjem (inkludert mitt eget ??? ;D).

    systemet ditt virker veldig fornuftig sammensatt, og burde borge for adskillige timer med musikknytelse!
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    MaHa skrev:
    Herlig, Hagto. Synes Harbethene er virkelig flotte, jeg. Ser ut som høyttalere og ikke noe annet.
    Tipper du får en fin-fin jul.
    Store forandringer rent lydmessig etter nye stativer/nytt rack?
    Takk for det.
    Merket størst forskjell med nye høyttalerstativ. Ble mer smekk i høyttalerne. Virker som høyttalerne blir fastere og raskere. Synes gode stativ er meget viktig på Harbeth Super HL-5. Uten gode stativer, og dårlig plassert kan de bli litt vel boomete i bunnen. Dette roter også til lydbildet. Synes det var enda viktigere med gode stativer på mine enn på de mindre modeller jeg forsøkte fra Harbeth. Har ikke fyllt opp stativene helt enda med sand, må nok på Europrise i kveld og kjøpe litt mer kattesand (var det som ble anbefalt som best av Skylan der jeg kjøpte stativene).
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    LydKarl skrev:
    Det der vart veldig pent, Hagto, det vere seg både rack og stativ såvel som utstyr.

    Lekkert, rett og slett. Kan virke som at du har fått gløden er tilbake.

    God ferie :)
    Takk. Gløden er tilbake igjen. Har også litt glød i noen eldre rørmonoblokker av og til. Kan ikke helt legge bort interressen for rørforsterkere, og gleden ved en varm loddebolt og masse komponentrot utover kjøkkenbordet.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    soundscape skrev:
    Ser ut som et veldig fornuftig sammensatt anlegg som viser at man kan få god lyd uten å fylle opp stua med alt for mange bokser. Høyttalerene ser da helt greie ut. Det finnes mye bra finish blant dagens høyttalere, men mye blir litt "spacet" etter min smak. Det enkle fungerer ofte best over tid.
    Er et enkelt og greit anlegg nå. Trives med Harbeth i stua, men sist jeg var innom Maxwell i Kristiansand og så Harbeth blandt masse andre moderne lakkskinnende høyttalere så de nok litt kjipe ut. Heldigvis er det ikke der jeg skal sitte og se på dem.
     

    Hagto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    3.621
    Antall liker
    517
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    joaquin skrev:
    ser meget ryddig og lekkert ut, hagto.
    helt fri for de åndsvake hifinevrosa-tendensene som ellers rår i mange audiofile hjem (inkludert mitt eget ??? ;D).

    systemet ditt virker veldig fornuftig sammensatt, og burde borge for adskillige timer med musikknytelse!
    Takk for det. Flytter litt rundt på anlegget nå. Blir litt bedre å tweake når det meste av utstyr er på plass. Fint med ferie, kan tune hele dagen hvis jeg ønsker. Forsøker å finne beste høyttalerplassering.
    På ønskelisten min står det nå et ønske om en bedre høyttalerkabel. Den kommer nok etterhvert.
    Slik så det ut i stua i ettermiddag:
     

    Vedlegg

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Synes Harbeth er en klassisk flott høyttaler av utseende Hagto. Du har vel ikke hørt den største modellen deres ? Monitor 40 er det vel den heter. Jeg har vært i kontakt med Maxwell gutta, og det var mange lovord der i gården.

    mvh
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Hur bra som helst, va. Rålekkert. Bytte-spøkelset har forlatt meg, men hver gang jeg er innom denne tråden så lokker harbethene så innerst i hel......!
    Kanskje jeg og Leif M må snike oss bortover for en lytt en dag :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn